Zmiany w „Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.
Od dn. 19.10.2020 r. zmieniamy „Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A. Część II „Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.”:
zaktualizowaliśmy rozdział dot. bezpieczeństwa systemu CompanyNet oraz rozdział dot. zasad realizacji przekazów pocztowych,
uzupełniliśmy informacje dot. „białej listy”,
zmieniliśmy zapisy dot. podpisów elektronicznych.
Dodatkowo:
w Karcie indywidualnych uprawnień do rachunków i zleceń uzupełniliśmy listę zleceń i formularzy/dokumentów elektronicznych,
zaktualizowaliśmy stronę internetową w Dyspozycji nadania/modyfikacji/usunięcia uprawnień do korzystania ze strony internetowej https://upload.mbank.pl/upload/ i obrazów dokumentów potwierdzenia odbioru w ramach przekazu pocztowego,
uprościliśmy Dyspozycję udostępnienia konwertera plików.
Jednolity tekst tego dokumentu znajduje się w sekcji Formularze i regulaminy.