Marek to technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw, z którymi dzwonisz na mLinię. Podczas rozmowy z botem możesz:
ustalić PIN do karty
aktywować kartę
zmienić limit na transakcje kartą
ustalić hasło do logowania na konto przez internet
odzyskać hasło do mLinii (telekod)
Marek odpowie na pytania związane z bankiem i ofertą. Powie Ci też o przerwie czy awarii (jeżeli takie się zdarzą). Jeśli rozpozna, że Twoja sprawa wymaga zaangażowania konsultanta, przełączy Cię do odpowiedniej osoby.
Wystarczy, że zadzwonisz…
Co warto przygotować, by rozmowa z Markiem przebiegła sprawnie?
Rozmowa z botem przypomina tę z konsultantem. Przygotuj identyfikator klienta, Twój telekod oraz numer i datę ważności karty (jeśli sprawa, z którą dzwonisz jej dotyczy). Pamiętaj, że jeśli dzwonisz z aplikacji mobilnej (mLinia na klik), wystarczy karta płatnicza mBanku (numer karty, data ważności).
Jak rozmawiać z botem?
naturalnie – jak z człowiekiem
staraj się mówić prostymi zdaniami i nie przerywać wypowiedzi bota
jeśli czegoś nie usłyszysz lub nie zrozumiesz, zawsze możesz poprosić bota o powtórzenie
Najczęściej zadawane pytania
-
Gdzie mogę porozmawiać z botem?
-
Z botem możesz porozmawiać na mLinii i mLinii na klik.
Wkrótce porozmawiasz z nim także na czacie.
-
-
Jaki jest koszt połączenia z botem?
-
Koszt połączenia z mLinią jest zgodny z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora, według aktualnego cennika.
-
-
Dlaczego bot przekierował mnie do konsultanta?
-
Twoja sprawa prawdopodobnie wymagała bezpośredniego zaangażowania konsultanta. Bot zajmuje się tylko niektórymi zadaniami.
-
-
Czy mogę wyłączyć bota?
-
Nie możesz wyłączyć bota. Podczas rozmowy możesz w każdej chwili powiedzieć, że chcesz, by połączył Cię z konsultantem.
-
-
Czy cyfry mam wpisywać czy podawać głosowo?
-
Bot powie Ci, kiedy wpisać cyfry z klawiatury telefonu. W innych przypadkach masz dowolność. Pamiętaj też, by ze względów bezpieczeństwa nie podawać na głos danych w miejscu pełnym ludzi np. w sklepie, na ulicy, czy w autobusie. Znajdź spokojne miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał.
-
-
Czy rozmowa z botem jest bezpieczna?
-
Tak, utrzymujemy te same standardy bezpieczeństwa, jak podczas rozmowy z konsultantem. Pamiętaj też, by ze względów bezpieczeństwa nie podawać na głos danych w miejscu pełnym ludzi np. w sklepie, na ulicy, czy w autobusie. Znajdź spokojne miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał.
-
-
Czy rozmowy z botem są nagrywane?
-
Tak. Na początku każdego połączenia poinformujemy Cię o tym, że rozmowa jest nagrywana.
-
-
W jakich językach mówi bot?
-
Bot mówi tylko po polsku.
-
-
W jakich godzinach pracuje bot?
-
Bot jest dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
-
-
Czy bot odpowiada na pytania dotyczące tylko spraw bankowych?
-
Nie tylko, chociaż do tego został stworzony. Możesz zapytać go o co chcesz, np. o pogodę, jak spędza wolny czas, co lubi. Nawet umie opowiadać żarty :)
-
-
Co to jest telekod?
-
Za każdym razem, gdy do nas dzwonisz, poprosimy Cię o podanie identyfikatora i wybranych cyfr telekodu. W ten sposób potwierdzamy, że to Ty do nas dzwonisz.
Telekod to Twoje „hasło telefoniczne”. Składa się z 6 cyfr. Jeśli nie masz lub nie pamiętasz telekodu, zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl żeby go odzyskać. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.
-
-
Co to jest identyfikator klienta?
-
Identyfikator to 8 cyfrowy numer klienta, który wpisujesz, kiedy logujesz się na konto przez www.mbank.pl.
-