cześć! Jestem Marek Bot

Jak mogę Ci pomóc?

dłoń trzymająca długopis zaznacza punkty na dokumencie

o Marku Bocie

Marek to technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw, z którymi dzwonisz na mLinię. Podczas rozmowy z botem możesz:

  • ustalić PIN do karty

  • aktywować kartę

  • zmienić limit na transakcje kartą

  • ustalić hasło do logowania na konto przez internet

  • odzyskać hasło do mLinii (telekod)

Marek odpowie na pytania związane z bankiem i ofertą. Powie Ci też o przerwie czy awarii (jeżeli takie się zdarzą). Jeśli rozpozna, że Twoja sprawa wymaga zaangażowania konsultanta, przełączy Cię do odpowiedniej osoby.

rozmowa z konsultantem Banku

jak rozmawiać z botem?

  • bot najlepiej rozumie proste komunikaty dotyczące jednego tematu, np. "jak zmienić limit BLIK?", "kiedy są sesje przychodzące?", itp.

  • staraj się nie przerywać wypowiedzi bota

  • jeśli czegoś nie usłyszysz lub nie zrozumiesz, zawsze możesz poprosić bota o powtórzenie

Co warto przygotować, by rozmowa z Markiem przebiegła sprawnie? Rozmowa z botem przypomina tę z konsultantem. Przygotuj identyfikator klienta, Twój telekod oraz numer i datę ważności karty (jeśli sprawa, z którą dzwonisz jej dotyczy).

Pamiętaj, że jeśli dzwonisz z aplikacji mobilnej (mLinia na klik), wystarczy karta płatnicza mBanku (numer karty, data ważności).

pytania i odpowiedzi

wyniki wyszukiwania