Staramy się dbać jak najlepiej o bezpieczeństwo Twoje, Twoich pieniędzy, ale także naszych pracowników.
Dlatego chcemy ograniczyć liczbę wizyt w placówkach do minimum. Potrzebujemy jednak Twojej pomocy i samodzielności.
Pamiętaj, większość dyspozycji i spraw możesz załatwić online.
Sprawdź, co możesz zrobić samodzielnie:
1. Jeżeli potrzebujesz większą ilość gotówki, nie musisz jej wypłacać w oddziale
Możesz wypłacić ją w bankomacie – zrób kilka wypłat na mniejszą kwotę.
Limit jednorazowej wypłaty w mBanku to 4 tys. zł, jednak pamiętaj, że każde urządzenie może mieć swój limit.
Zanim wypłacisz większą kwotę z bankomatu – sprawdź swoje limity na karcie. Zobacz, jak możesz samodzielnie nimi zarządzać:
- w aplikacji mobilnej – kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej,
- w serwisie transakcyjnym – wybierz opcję: Moje Finanse –> Karty –> Limity, a następnie ustaw limit płatności.
2. Jeśli musisz wypłacić gotówkę w placówce, pamiętaj o dwóch sprawach:
- Wypłaty gotówkowe w placówkach wymagają zamówienia
Zamówienie możesz złożyć samodzielnie w serwisie transakcyjnym (wybierz Pasaż -> Usługi -> Zamówienie gotówki), jeśli potrzebujesz:
- więcej niż 20 tys. PLN,
- więcej niż 500 EUR lub USD.
Gotówkę możesz wypłacić w wybranym oddziale.
- Możesz potwierdzić wypłatę za pomocą autoryzacji w aplikacji mobilnej
Wystarczy, że masz aktywną mobilną autoryzację w mBanku. Otrzymasz na telefon powiadomienie ze szczegółami operacji. Potwierdź PINem otrzymane powiadomienie i gotowe. Nie musisz aktualizować swojej karty wzoru podpisu.
3. Zmiana danych osobowych
Większość swoich danych osobowych zmienisz samodzielnie – w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
Sprawdź w tabeli, jak zmienić swoje dane.
Serwis transakcyjny > Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane |
Aplikacja mobilna Menu główne: Bezpieczeństwo > Dane osobowe |
mLinia* Przygotuj identyfikator |
Placówka banku Weź ze sobą dokument tożsamości |
|
|
Dane, które zmienisz w serwisie, a dodatkowo:
|
Dane, które zmienisz w serwisie i na mLinii, a dodatkowo:
|
*Na czacie nie zmienisz swoich danych osobowych. Jeśli łączysz się z aplikacji mobilnej nie zmienisz nr telefonu, adresu korespondencyjnego i danych dot. dodatkowego dokumentu tożsamości.
4. Dopisanie pełnomocnika do rachunku
Możesz samodzielnie dopisać pełnomocnika do swojego rachunku.
Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i wybierzesz: Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Dopisz lub zmień pełnomocnika.
Jeśli pełnomocnik, którego chcesz dopisać także jest klientem banku, dostanie w swoim serwisie transakcyjnym komunikat do akceptacji.
Nie musisz pojawiać się w tej sprawie w placówce.
5. Możesz zamówić dokumenty przez internet
Wystarczy jeden wniosek online, aby zamówić potrzebne dokumenty z mBanku: zaświadczenia, opinie, potwierdzenia wykonanych operacji lub kopie dokumentów. Oferujemy szereg udogodnień:
- wniosek wypełnisz przez internet o dowolnej porze dnia
- udostępniamy podgląd zamawianego dokumentu przy składaniu wniosku
- dokument odbierasz w formie PDF na podany adres e-mail, kurierem, listownie lub w placówce mBanku
- wysyłamy wiadomości SMS ze statusem realizacji dyspozycji
Więcej przeczytasz tutaj.
6. Złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej
Reklamację możesz złożyć samodzielnie:
- w aplikacji mobilnej – kliknij w ikonę "lupy" w prawym, górnym rogu ekranu i wybierz Reklamacje
- w serwisie transakcyjnym – wybierz: Pomoc → Załatw swoje sprawy → Zgłoś reklamację
- na stronie - kliknij „tutaj możesz zgłosić reklamację”
Wniosek jest intuicyjny, a jego wypełnienie zajmie tylko chwilę. Zadamy w nim kilka pytań, które pomogą nam w rozwiązaniu Twojego problemu.
Więcej o reklamacjach i kategoriach, w których możesz złożyć reklamację samodzielnie znajdziesz na tutaj.