sprawdź, co nie wymaga Twojej wizyty w placówce
Pamiętaj, większość dyspozycji i spraw możesz załatwić online.
jeżeli potrzebujesz większą ilość gotówki, nie musisz jej wypłacać w oddziale
Możesz wypłacić ją w bankomacie – zrób kilka wypłat na mniejszą kwotę.
Limit jednorazowej wypłaty w mBanku to 4 tys. zł, jednak pamiętaj, że każde urządzenie może mieć swój limit.
Zanim wypłacisz większą kwotę z bankomatu – sprawdź swoje limity na karcie. Zobacz, jak możesz samodzielnie nimi zarządzać:
w aplikacji mobilnej – kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej
w serwisie transakcyjnym – wybierz opcję: Moje Finanse –> Karty –> Limity, a następnie ustaw limit płatności
jeśli musisz wypłacić gotówkę w placówce, pamiętaj o dwóch sprawach
Większe wypłaty gotówkowe w placówkach wymagają zamówienia.
Zamówienie możesz złożyć samodzielnie w serwisie transakcyjnym (wybierz Pasaż -> Usługi -> Zamówienie gotówki), jeśli potrzebujesz:
więcej niż 20 tys. PLN
więcej niż 500 EUR lub USD
Gotówkę możesz wypłacić w wybranym oddziale.
Możesz potwierdzić wypłatę za pomocą autoryzacji w aplikacji mobilnej.
Wystarczy, że masz aktywną mobilną autoryzację w mBanku. Otrzymasz na telefon powiadomienie ze szczegółami operacji. Potwierdź PINem otrzymane powiadomienie i gotowe. Nie musisz aktualizować swojej karty wzoru podpisu.
zmiana danych osobowych
Większość swoich danych osobowych zmienisz samodzielnie – w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej. Sprawdź, jak zmienić swoje dane.
dopisanie pełnomocnika do rachunku
Możesz samodzielnie dopisać pełnomocnika do swojego rachunku.
Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i wybierzesz: Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Dopisz lub zmień pełnomocnika.
Jeśli pełnomocnik, którego chcesz dopisać także jest klientem banku, dostanie w swoim serwisie transakcyjnym komunikat do akceptacji.
Nie musisz pojawiać się w tej sprawie w placówce.
możesz zamówić dokumenty przez internet
Wystarczy jeden wniosek online, aby zamówić potrzebne dokumenty z mBanku: zaświadczenia, opinie, potwierdzenia wykonanych operacji lub kopie dokumentów.
Oferujemy szereg udogodnień:
wniosek złożysz po zalogowaniu na konto przez internet lub w aplikacji mobilnej
dla większości dokumentów udostępniamy podgląd przy składaniu wniosku
dokument odbierasz kurierem, listownie lub w placówce mBanku, a wybrane dokumenty również w formie skanu PDF na podany adres e-mail
otrzymasz powiadomienie ze statusem realizacji dyspozycji. Znajdziesz je w skrzynce wiadomości w serwisie transakcyjnym oraz w wiadomości e-mail a także w formie push w aplikacji mobilnej.
Więcej przeczytasz tutaj.
złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej
Reklamację możesz złożyć samodzielnie:
w aplikacji mobilnej – kliknij w ikonę "lupy" w prawym, górnym rogu ekranu i wybierz Reklamacje
w serwisie transakcyjnym – wybierz: Pomoc –> Załatw swoje sprawy –> Zgłoś reklamację
na stronie- kliknij „tutaj możesz zgłosić reklamację”
Wniosek jest intuicyjny, a jego wypełnienie zajmie tylko chwilę. Zadamy w nim kilka pytań, które pomogą nam w rozwiązaniu Twojego problemu.
Więcej o reklamacjach i kategoriach, w których możesz złożyć reklamację samodzielnie znajdziesz tutaj.