sprawdź, co nie wymaga Twojej wizyty w placówce

Pamiętaj, większość dyspozycji i spraw możesz załatwić online.

Ręka trzymająca kartę bankową wkładaną do bankomatu, na tle pionowych pasków w kolorach: czerwonym, pomarańczowym, zielonym i niebieskim. Obok znajduje się stos monet i kłódka

jeżeli potrzebujesz większą ilość gotówki, nie musisz jej wypłacać w oddziale

Możesz wypłacić ją w bankomacie – zrób kilka wypłat na mniejszą kwotę.

Limit jednorazowej wypłaty w mBanku to 4 tys. zł, jednak pamiętaj, że każde urządzenie może mieć swój limit.

Zanim wypłacisz większą kwotę z bankomatu – sprawdź swoje limity na karcie. Zobacz, jak możesz samodzielnie nimi zarządzać:

  • w aplikacji mobilnej – kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej

  • serwisie transakcyjnym – wybierz opcję: Moje Finanse –> Karty –> Limity, a następnie ustaw limit płatności

dłoń trzymająca smartfon, na ekranie widoczny proces zakupowy

jeśli musisz wypłacić gotówkę w placówce, pamiętaj o dwóch sprawach

Większe wypłaty gotówkowe w placówkach wymagają zamówienia.

Zamówienie możesz złożyć samodzielnie w serwisie transakcyjnym (wybierz Pasaż -> Usługi -> Zamówienie gotówki), jeśli potrzebujesz:

  • więcej niż 20 tys. PLN

  • więcej niż 500 EUR lub USD

Gotówkę możesz wypłacić w wybranym oddziale.

Możesz potwierdzić wypłatę za pomocą autoryzacji w aplikacji mobilnej.

Wystarczy, że masz aktywną mobilną autoryzację w mBanku. Otrzymasz na telefon powiadomienie ze szczegółami operacji. Potwierdź PINem otrzymane powiadomienie i gotowe. Nie musisz aktualizować swojej karty wzoru podpisu.

autoryzacja logowania do aplikacji mobilnej

zmiana danych osobowych

Większość swoich danych osobowych zmienisz samodzielnie – w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej. Sprawdź, jak zmienić swoje dane.

dłoń powyżej której widoczne są trzy karty kredytowe na tle kolorowych pasów

dopisanie pełnomocnika do rachunku

Możesz samodzielnie dopisać pełnomocnika do swojego rachunku.

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i wybierzesz: Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Dopisz lub zmień pełnomocnika.

Jeśli pełnomocnik, którego chcesz dopisać także jest klientem banku, dostanie w swoim serwisie transakcyjnym komunikat do akceptacji.

Nie musisz pojawiać się w tej sprawie w placówce. 

szkło powiększające, w tle widoczny dokument z zaznaczonymi punktami

możesz zamówić dokumenty przez internet

Wystarczy jeden wniosek online, aby zamówić potrzebne dokumenty z mBanku: zaświadczenia, opinie, potwierdzenia wykonanych operacji lub kopie dokumentów.

Oferujemy szereg udogodnień:

  • wniosek złożysz po zalogowaniu na konto przez internet lub w aplikacji mobilnej

  • dla większości dokumentów udostępniamy podgląd przy składaniu wniosku

  • dokument odbierasz kurierem, listownie lub w placówce mBanku, a wybrane dokumenty również w formie skanu PDF na podany adres e-mail

  • otrzymasz powiadomienie ze statusem realizacji dyspozycji. Znajdziesz je w skrzynce wiadomości w serwisie transakcyjnym oraz w wiadomości e-mail a także w formie push w aplikacji mobilnej.

Więcej przeczytasz tutaj.

kobieta siedząca na znaku zaznaczenia, na tle kolorowych pasów

złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej

Reklamację możesz złożyć samodzielnie:

  • w aplikacji mobilnej – kliknij w ikonę "lupy" w prawym, górnym rogu ekranu i wybierz Reklamacje

  • w serwisie transakcyjnym – wybierz: Pomoc –> Załatw swoje sprawy –> Zgłoś reklamację

  • na stronie- kliknij „tutaj możesz zgłosić reklamację”

Wniosek jest intuicyjny, a jego wypełnienie zajmie tylko chwilę. Zadamy w nim kilka pytań, które pomogą nam w rozwiązaniu Twojego problemu.

Więcej o reklamacjach i kategoriach, w których możesz złożyć reklamację samodzielnie znajdziesz tutaj.

wyniki wyszukiwania