Staramy się dbać jak najlepiej o bezpieczeństwo Twoje, Twoich pieniędzy, ale także naszych pracowników.

Dlatego chcemy ograniczyć liczbę wizyt w placówkach do minimum.  Potrzebujemy jednak Twojej pomocy i samodzielności.

Pamiętaj, większość dyspozycji i spraw możesz załatwić online.

 

Sprawdź, co możesz zrobić samodzielnie:

 
1. Jeżeli potrzebujesz większą ilość gotówki, nie musisz jej wypłacać w oddziale

Możesz wypłacić ją w bankomacie – zrób kilka wypłat na mniejszą kwotę.

Limit jednorazowej wypłaty w mBanku to 4 tys. zł, jednak pamiętaj, że każde urządzenie może mieć swój limit.

Zanim wypłacisz większą kwotę z bankomatu – sprawdź swoje limity na karcie. Zobacz, jak możesz samodzielnie nimi zarządzać:

  • w aplikacji mobilnej kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej,
  • w serwisie transakcyjnym wybierz opcję: Moje Finanse –> Karty –> Limity, a następnie ustaw limit płatności.


2. Jeśli musisz wypłacić gotówkę w placówce, pamiętaj o dwóch sprawach:

  1. Wypłaty gotówkowe w placówkach wymagają zamówienia

Zamówienie możesz złożyć samodzielnie w serwisie transakcyjnym (wybierz Pasaż -> Usługi -> Zamówienie gotówki), jeśli potrzebujesz:

  • więcej niż 20 tys. PLN,
  • więcej niż 500 EUR lub USD.

Gotówkę możesz wypłacić w wybranym oddziale.

 

  1. Możesz potwierdzić wypłatę za pomocą autoryzacji w aplikacji mobilnej

Wystarczy, że masz aktywną mobilną autoryzację w mBanku. Otrzymasz na telefon powiadomienie ze szczegółami operacji. Potwierdź PINem otrzymane powiadomienie i gotowe. Nie musisz aktualizować swojej karty wzoru podpisu.

3. Zmiana danych osobowych

Większość swoich danych osobowych zmienisz samodzielnie – w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.

Sprawdź w tabeli, jak zmienić swoje dane.

 

Serwis transakcyjny

> Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane

Aplikacja mobilna

Menu główne: Bezpieczeństwo > Dane osobowe

mLinia*

Przygotuj identyfikator
i telekod

Placówka banku

Weź ze sobą dokument tożsamości

  • Adres zamieszkania
  • Adres korespondencyjny
  • Adres podatkowy
  • Adres e-mail
  • Serię i numer dokumentu tożsamości
  • Datę wydania i ważności dokumentu tożsamości
  • Dane Urzędu Skarbowego
  • Wykonywany zawód
  • Adres zamieszkania
  • Adres podatkowy
  • Adres e-mail
  • Seria i numer dokumentu tożsamości
  • Data wydania i ważności dokumentu tożsamości
  • Dane Urzędu Skarbowego
  • Wykonywany zawód

Dane, które zmienisz w serwisie, a dodatkowo:

 

  • Numer telefonu
  • Stan cywilny
  • Typ dokumentu tożsamości
    (np. z legitymacji na dowód)
  • Dodanie drugiego dokumentu tożsamości (np. gdy zgubisz DO)
  • Wykształcenie
  • Miejsce pracy
  • Dane na kartach indywidualnych

Dane, które zmienisz w serwisie i na mLinii, a dodatkowo:

 

  • Imiona i Nazwisko
  • Nazwisko panieńskie matki
  • Imię ojca, matki
  • PESEL
  • Data i miejsce urodzenia
  • Płeć
  • NIP
  • Obywatelstwo
  • Wzór podpisu

Zaloguj się

Pobierz

Zadzwoń

Lista placówek

 

*Na czacie nie zmienisz swoich danych osobowych. Jeśli łączysz się z aplikacji mobilnej nie zmienisz nr telefonu, adresu korespondencyjnego i danych dot. dodatkowego dokumentu tożsamości.

4. Dopisanie pełnomocnika do rachunku

Możesz samodzielnie dopisać pełnomocnika do swojego rachunku.

 

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i wybierzesz:  Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Dopisz lub zmień pełnomocnika.

 

Jeśli pełnomocnik, którego chcesz dopisać także jest klientem banku, dostanie w swoim serwisie transakcyjnym komunikat do akceptacji.

Nie musisz pojawiać się w tej sprawie w placówce. 

5. Możesz zamówić dokumenty przez internet

Wystarczy jeden wniosek online, aby zamówić potrzebne dokumenty z mBanku: zaświadczenia, opinie, potwierdzenia wykonanych operacji lub kopie dokumentów. Oferujemy szereg udogodnień:

  • wniosek wypełnisz przez internet o dowolnej porze dnia
  • udostępniamy podgląd zamawianego dokumentu przy składaniu wniosku
  • dokument odbierasz w formie PDF na podany adres e-mail, kurierem, listownie lub w placówce mBanku
  • wysyłamy wiadomości SMS ze statusem realizacji dyspozycji

Więcej przeczytasz tutaj.

6. Złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej

Reklamację możesz złożyć samodzielnie:

  • w aplikacji mobilnej – kliknij w ikonę "lupy" w prawym, górnym rogu ekranu i wybierz Reklamacje
  • w serwisie transakcyjnym – wybierz: Pomoc → Załatw swoje sprawy → Zgłoś reklamację
  • na stronie - kliknij „tutaj możesz zgłosić reklamację”

 

Wniosek jest intuicyjny, a jego wypełnienie zajmie tylko chwilę. Zadamy w nim kilka pytań, które pomogą nam w rozwiązaniu Twojego problemu.

 

Więcej o reklamacjach i kategoriach, w których możesz złożyć reklamację samodzielnie znajdziesz na tutaj.

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat