Staramy się dbać jak najlepiej o bezpieczeństwo Twoje, Twoich pieniędzy, ale także naszych pracowników.

Dlatego chcemy ograniczyć liczbę wizyt w placówkach do minimum.  Potrzebujemy jednak Twojej pomocy i samodzielności.

Pamiętaj, większość dyspozycji i spraw możesz załatwić online.

 

1. Zmiana danych firmy

Większość danych firmy zmienisz samodzielnie – w serwisie transakcyjnym.

Sprawdź w tabeli, jak zmienić swoje dane.

 

Serwis transakcyjny

mLinia

Placówka banku

Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Zmień dane

Przygotuj identyfikator i telekod

Weź ze sobą dokument tożsamości i dokumenty firmowe

 

 

Dane, które zmienisz w serwisie i na mLinii, a dodatkowo:

  • REGON
  • REGON
  • numer zezwolenia/licencji/koncesji
  • NIP
  • NIP
  • datę wydania/wygaśnięcia licencji
  • numer ewidencji działalności gospodarczej
  • numer ewidencji działalności gospodarczej

 

  • rejestr sądowy
  • rejestr sądowy

 

  • nazwę firmy, nazwę skróconą firmy, nazwę firmy na karcie
  • nazwę firmy, nazwę skróconą firmy, nazwę firmy na karcie

 

  • datę rozpoczęcia działalności gospodarczej
  • datę rozpoczęcia działalności gospodarczej

 

  • nazwę organu ewidencyjnego
  • nazwę organu ewidencyjnego

 

  • metodę rozliczenia podatkowego
  • metodę rozliczenia podatkowego

 

  • standard  EKD/PKD
  • standard  EKD/PKD

 

  • adres siedziby/prowadzenia działalności gospodarczej
  • adres siedziby/prowadzenia działalności gospodarczej

 

  • adres korespondencyjny
  • adres korespondencyjny

 

  • numer telefonu/fax
  • numer telefonu/fax

 

 

*Danych firmy nie zmienisz w aplikacji mobilnej.

 

2. Karencja przy kredytach firmowych

Możesz odroczyć spłatę rat kapitałowych kredytów indywidualnych, private banking oraz firmowych

 

Jak to działa?

Możesz zawiesić spłatę rat kapitałowych swojego kredytu nawet na 6 miesięcy w całym okresie kredytowania.

 

 

Jakiego produktu dotyczy odroczenie spłaty rat kapitałowych?

 

  • Klient indywidualny może zawiesić płatność dla: kredytu gotówkowego, kredytu hipotecznego, kredytu samochodowego, kredytu samochodowego online, mPożyczki/mRat.
  • Klient firmowy może zawiesić płatność dla: pożyczki dla firm, kredytu inwestycyjnego, wielocelowego kredytu zabezpieczonego dla firm, kredytu obrotowego dla firm.
  • Klient private banking może zawiesić płatność dla: kredytu hipotecznego, gotówkowego zabezpieczonego i gotówkowego.


 

Chcę zawiesić spłatę kredytu

 

 
3. Jeżeli potrzebujesz większą ilość gotówki, nie musisz jej wypłacać w oddziale

Możesz wypłacić ją w bankomacie – zrób kilka wypłat na mniejszą kwotę.

Limit jednorazowej wypłaty w mBanku to 4 tys. zł, jednak pamiętaj, że każde urządzenie może mieć swój limit.

Zanim wypłacisz większą kwotę z bankomatu – sprawdź swoje limity na karcie. Zobacz, jak możesz samodzielnie nimi zarządzać:

  • w aplikacji mobilnej - kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej,
  • w serwisie transakcyjnym - wybierz opcję: Moje Finanse –> Karty –> Limity, a następnie ustaw limit płatności.


4.  Jeśli musisz wypłacić gotówkę w placówce, pamiętaj o dwóch sprawach:

  1. Wypłaty gotówkowe w placówkach wymagają zamówienia

Zamówienie możesz złożyć samodzielnie w serwisie transakcyjnym (wybierz Pasaż -> Usługi -> Zamówienie gotówki), jeśli potrzebujesz:

  • więcej niż 20 tys. PLN,
  • więcej niż 500 EUR lub USD.

Gotówkę możesz wypłacić w godzinach pracy wybranego oddziału.

 

  1. Możesz potwierdzić wypłatę za pomocą mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej

Nie musisz aktualizować swojej karty wzoru podpisu. Wystarczy, że masz aktywną mobilną autoryzację w mBanku. Otrzymasz na telefon mobilne powiadomienie ze szczegółami operacji. Potwierdź PINem otrzymane powiadomienie i gotowe.

 

5. Dopisanie pełnomocnika do rachunku firmowego

Możesz samodzielnie dopisać pełnomocnika do swojego rachunku.

 

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i wybierzesz:  Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Dopisz lub zmień pełnomocnika.

 

Jeśli pełnomocnik, którego chcesz dopisać także jest klientem mBanku, dostanie w swoim serwisie transakcyjnym komunikat do akceptacji.

Nie musisz pojawiać się w tej sprawie w placówce. 

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat