Sprawdź, co nie wymaga Twojej wizyty w placówce i jest dostępne w serwisie mBank CompanyNet

1. Centrum administratora - zarządzanie użytkownikami

Co to jest Centrum administratora?
PL / EN

 

Jak zawnioskować o Centrum administratora?
PL / EN

Jak dodać użytkownika, który wprowadza zlecenia?
PL / EN

Jak dodać użytkownika, który autoryzuje zlecenia?
PL / EN

Jak skopiować uprawnienia z innego użytkownika?
PL / EN

Jak zmienić uprawnienia użytkownika?
PL / EN

Jak zmienić schemat autoryzacji?
PL / EN

Jak usunąć użytkownika z mBank CompanyNet?
PL / EN

2. Mobilna autoryzacja

 

Jak uruchomić usługę Mobilnej autoryzacji?

 

Jak korzystać z Mobilnej autoryzacji?

 

Instrukcja użytkownika
PL / EN

3. Wirtualny oddział – wyślij wniosek do banku elektronicznie

Zobacz, jakie wnioski złożysz elektronicznie
  PL / EN

4. Odblokowanie dostępu do mCN

Chcesz odblokować dostęp do mCN? Zadzwoń do Doradcy lub Centrum Klienta.  Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00–18:00 w Contact Center – tel. +48 801 273 273.

 

5. Instrukcja obsługi poczty szyfrowanej z mBanku

Chcemy zwiększyć bezpieczeństwo komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej z klientami. Dlatego będziemy stosować łatwe i przyjazne narzędzie do szyfrowania, odszyfrowywania i uwierzytelniania wiadomości i załączników przesyłanych pocztą elektroniczną. Tutaj przeczytasz więcej.

 

Uważaj też na fałszywe SMS-y i maile o koronawirusie!

Cyberprzestępcy próbują wykorzystać sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem! Dlatego uważaj na fałszywe informacje. Na przykład takie jak ta, że „na mocy specjalnych rozporządzeń prawnych bank może przekazać część Twoich środków do rezerw państwowych” lub że musisz opłacić specjalne składki, tutaj przeczytasz więcej.

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat