Zobacz, jak łatwo aktywujesz aplikację

 

1. Pobierz aplikację mBank CompanyMobile z autoryzowanego sklepu: App Store (iOS – Apple) lub Google Play (Android) i zainstaluj ją.

 

2. Uruchom aplikację i kliknij aktywuj.

 

  1. Otwórz e-mail z kodem aktywacyjnym, który Ci wysłaliśmy. Kliknij w aplikacji przycisk „zeskanuj lub przepisz”.
    Jeśli nie możesz znaleźć e-maila z kodem autoryzacyjnym, zobacz, co zrobić.

 

4. Zeskanuj lub przepisz kod.

 

5. Gdy klikniesz "dalej", w ciągu 3 minut zadzwonimy do Ciebie.

 

6. Wprowadź kod który podaliśmy Ci podczas rozmowy.

 

7. Ustal PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.

 

8. Powtórz kod PIN.

 

9. Możesz wygodnie logować się do aplikacji za pomocą odcisku palca lub skanu twarzy (iOS). Wybierz jedną z tych opcji i zaloguj się.

 

10. Już wszystko gotowe! Możesz zacząć korzystać z aplikacji.

 

11. Koniecznie zapamiętaj swój identyfikator. Bez niego nie zalogujesz się do systemu mBank CompanyNet.

 

Nie możesz odnaleźć e-maila z kodem aktywacyjnym?

 

1. Jeśli pamiętasz swój identyfikator do systemu mBank CompanyNet, wybierz w dolnej części ekranu opcje „wyślij ponownie”.

Jeżeli nie pamiętasz swojego identyfikatora, skontaktuj się z osobą upoważnioną w Twojej firmie.

 

2. Wprowadź swój numer telefonu i adres e-mail zarejestrowany w systemie mBank CompanyNet.

 

3. Jeśli masz kilka identyfikatorów, określ, z którym z nich chcesz połączyć aplikację.

 

4. Gdy potwierdzimy Twoje dane, otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym.

 
Nie pamiętasz PIN-u do aplikacji?

 

1. Wybierz opcję „nie pamiętam PIN-u”.

 

2. Aby utworzyć nowy PIN, musisz powtórzyć aktywację. Ponownie wprowadź swoje dane.

 

3. Wpisz swój numer telefonu i adres e-mail zarejestrowany w systemie mBank CompanyNet.

 

4. Jeśli masz kilka identyfikatorów, określ, z którym z nich chcesz połączyć aplikację.

 

5. Gdy potwierdzimy Twoje dane, otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym.