Zdarza się, że podczas transakcji przy użyciu karty coś może pójść nie tak. Wtedy zwróć się o pomoc do banku. Do tej pory można było to zrobić osobiście, w wybranej placówce, za pośrednictwem czatu, na mLinii lub pocztą.
Teraz mamy dla Ciebie nowe, proste i szybkie rozwiązanie. Złóż reklamację na stronie mBanku.
Kiedy możesz to zrobić?
- Gdy bankomat nie wypłacił pieniędzy, a pobrał je z Twojego konta, wpłaty nie ma na Twoim koncie
Chciałeś wypłacić gotówkę z bankomatu, ale z jakiegoś powodu to się nie udało? Saldo zmniejszyło się o niewypłaconą kwotę, a gotówki nie masz w portfelu? Minęły 4 godziny od wpłaty, a Ty nadal nie masz pieniędzy na koncie? Zobacz co możesz zrobić:
- zabierz potwierdzenie z bankomatu/wpłatomatu o niezrealizowanej transakcji. To dowód, który potwierdza wszystkie dane Twojej transakcji,
- zapamiętaj, zanotuj godzinę wypłaty/wpłaty i kwotę, którą chciałeś wypłacić/wpłacić, jeśli maszyna nie wydrukowała potwierdzenia transakcji,
- zapisz numer bankomatu/wpłatomatu i jego lokalizację.
Po nieudanej transakcji sprawdź stan konta w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej (pamiętaj, że jeśli wpłacasz pieniądze, mamy 4 godziny na zaksięgowanie ich na Twoim koncie). Jeśli okaże się, że na rachunku masz mniej pieniędzy, wszystkie zebrane informacje przydadzą się podczas składania reklamacji. Możesz ją złożyć samodzielnie na naszej stronie.
- Płaciłeś kartą za zakupy i coś poszło nie tak
Płacisz za zakupy w sklepie lub w internecie? Transakcja została odrzucona, a saldo na koncie zmniejszyło się o wartość zakupów? Towar, za który płaciłeś kartą nie dotarł?
Zobacz co możesz zrobić:
- jeśli towar nie spełnił Twoich oczekiwań lub nie dotarł do Ciebie, spróbuj skontaktować się ze sprzedawcą. Zachowaj tę korespondencję,
- jeśli Twoja transakcja nie doszła do skutku - zachowaj potwierdzenie, że została odrzucona,
- jeśli anulowałeś zakup - zachowaj dokument, który potwierdzi datę i sposób zwrotu lub anulowania,
- jeżeli po nieudanej transakcji zapłaciłeś inną kartą lub gotówką – zachowaj dowód tej transakcji.
Złóż reklamację na stronie
Chcesz szybko i wygodnie złożyć samodzielnie reklamację?
- Wejdź na naszą stronę
- Kliknij „Tutaj możesz złożyć reklamację” – przekierujemy Cię do specjalnego wniosku
- Wypełnij wniosek
- Gotowe