Powtarzamy, że dobrze mieć „swojego człowieka” w banku, a jeszcze lepiej mieć go zawsze „pod ręką”. Możesz komunikować się z nim gdy tego potrzebujesz, wszędzie gdzie chcesz, a teraz jak chcesz. Swoje sprawy załatwisz szybko i wygodnie. Do tego wystarczy smartfon z dostępem do internetu i nasza aplikacja mobilna.
Kontaktuj się z nami tak jak lubisz
Już teraz, po wybraniu słuchawki w aplikacji mobilnej, nie tylko porozmawiasz z ekspertem, ale napiszesz do nas na czacie lub połączysz się na wideo. Jak to działa?
Standardowo wybierz słuchawkę (prawy róg). Nie musisz podawać dodatkowych haseł czy kodów. Zobaczysz listę. Wybierz taki rodzaj rozmowy, jaki w danym momencie najbardziej Ci odpowiada: czat, wideo, standardowa rozmowa przez telefon.
Podczas jednego połączenia możesz prowadzić rozmowę na czacie, wideo czy audio. W każdym momencie możemy też przełączyć Cię do rozmowy wideo z czata. To szczególnie ważne, kiedy chcesz coś nam pokazać, albo wolisz z nami pisać na czacie, bo np. jedziesz w pociągu.
Małe podsumowanie:
- przez mLinię na klik standardowo porozmawiasz z ekspertem, a teraz napiszesz do nas na czacie lub połączysz się na wideo
- nie musisz wpisywać dodatkowych haseł czy kodów
- chcemy dąć Ci równy dostęp do wszystkich kanałów, bo wiemy, że każdy z nas ma różne potrzeby i preferencje
- jesteśmy dla Ciebie gdy tego potrzebujesz, wszędzie gdzie chcesz, a teraz jak chcesz
Udanych rozmów :)