Już 28 października w serwisie transakcyjnym pokażemy zupełnie nowy pulpit. Początkowo zmiany zobaczy tylko część osób. Chcemy sprawdzić, czy to rozwiązanie przypadnie do gustu klientom, zebrać opinie i wprowadzić ewentualne niezbędne poprawki. Docelowo nowy pulpit zobaczą wszyscy, pokażemy go w nowym roku.
Już dziś sprawdź, co na Ciebie czeka.
Wierzymy, że to nie szata zdobi człowieka, podobnie jest z serwisem transakcyjnym. I chociaż dziś przedstawiamy Ci jego nowy wygląd, to najważniejsza jest w nim prostota, wygoda i możliwość dopasowania do siebie.
Wasze głosy na temat tego, co chcielibyście mieć na pulpicie doprowadziły nas do stworzenia zupełnie nowego, przejrzystego widoku głównego.
Najważniejsze informacje:
1. Będzie prosto i wygodnie
Chcemy, aby nasz serwis był jeszcze bardziej czytelny, przejrzysty i zrozumiały dla wszystkich. Dlatego zmieniliśmy rozmieszczenie poszczególnych elementów pulpitu. Łatwiej odnajdziesz najważniejsze informacje, bo pokażemy Ci je wprost po zalogowaniu i nie będziesz musiał ich szukać.
Całkiem zrezygnowaliśmy z paska finansów. Zamiast niego od razu zobaczysz:
- swoje produkty, a w szczególności konto i to, ile masz na nim pieniędzy. Będziesz też mógł natychmiast zrobić z niego przelew.
- najnowszą, skróconą historię operacji.
Żeby było szybciej, nie musisz już wybierać między listą ostatnich operacji, a listą swoich rachunków – od początku zobaczysz obie. Skróciliśmy też listę wiadomości, abyś mógł łatwiej znaleźć te najważniejsze.
2. Dopasowanie i kontrola
Każdy z nas jest inny i liczy się dla niego co innego.
Dlatego dajemy Ci możliwość zdecydowania, jakie informacje chcesz mieć na pulpicie. Teraz to Ty zdecydujesz, np. które rachunki, karty kredytowe czy kredyty zobaczysz od razu po zalogowaniu. Możesz też zmieniać kolejność, w jakiej będą się pojawiały.
Jak dopasujesz pulpit?
Wybierz w ustawieniach produkt, który chcesz widzieć po zalogowaniu. Zrobisz to wygodnie z poziomu pulpitu „Miejsce na Twój produkt”.
3. Szeroki zakres
Nowe produkty na pulpicie to również większe możliwości zarządzania. Jeżeli np. wyciągniesz na pulpit informacje o swojej karcie kredytowej, spłacisz jej zadłużenie bezpośrednio po zalogowaniu, z poziomu pulpitu.
Wygodnie też skopiujesz numer rachunku – szybko, na klik.