Zmieniaj dane w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym

06
.
02
.
2023
Zmieniaj dane w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym

Wymiana dowodu osobistego, przeprowadzka, zmiana nazwiska, nowy numer telefonu lub adresu mailowego – to najczęstsze sytuacje, które wymagają aktualizacji danych (również w banku).
Najczęściej zmiana danych, takich jak dowód osobisty czy nazwisko kojarzą się z koniecznością dostarczania dokumentów. Nie u nas! W aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym mBanku, dane możesz zmienić szybko i wygodnie.


Zaktualizuj nazwisko, czy dane dokumentu tożsamości – zobacz, jak to zrobić


Aplikacja mobilna
Wybierz Ustawienia, sekcję zmień dane osobowe (zaraz pod Twoim imieniem i nazwiskiem). Wybierz zmień dane.
Zaktualizujesz tam np. nazwisko, czy dane dokumentu tożsamości.

 

Zmień dane osobowe

Serwis transakcyjny
Wybierz Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane.

 

Zmień dane osobowe

Pamiętaj!

Twoje aktualne dane w banku to istotna sprawa, dlatego upewnij się, że są prawidłowe. Dzięki temu zadbasz o swoje bezpieczeństwo i wygodnie korzystasz z naszych usług.

 

Aktualny dokument tożsamości = zdalny dostęp do produktów banku

  • Umowę o produkt lub usługę Banku podpiszesz wygodnie przez komputer lub telefon

Aktualny adres e-mail = wygodny kontakt z bankiem + ekologia
    • Otrzymując wyciągi na adres e-mail oszczędzasz czas i papier
    • Na Twoją wiadomosć mailową odpowiemy Ci w ten sam sposób.

Aktualny adres korespondencyjny = korespondencja na czas
  • Nowa karta płatnicza trafi do Ciebie zanim wygaśnie ważność poprzedniej.

Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych = dostęp do aktualnych ofert i promocji
  • Masz dostęp do najnowszych promocji.

 

Nota prawna


To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/słowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i kanałów składania dyspozycji znajdziesz w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ i w Regulaminie obsługi klientów w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. udostępnionym na stronie: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/regulamin-obslugi/

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.