Centrum klienta korporacyjnego

Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wsparcia w bieżącej obsłudze lub masz pytanie dot. naszej oferty. 

w czym Ci pomożemy

obsługa bieżąca

Udzielimy Ci pomocy w sprawach związanych z rachunkami, przelewami, zarządzaniem należnościami, obsługą gotówkową, zarządzaniem płynnością, kartami płatniczymi. 

bankowość elektroniczna

Podpowiemy, jak zarządzać systemem, mBank CompanyNet, jak złożyć wnioski, jak nadać lub zmienić uprawnienia użytkownikom.

integracja mCN z systemami firmy

Odpowiemy na pytanie dotyczące rozwiązań integracyjnych – mBank CompanyConnect. 

nasza oferta

Odpowiemy na pytania dot. naszych produktów.

reklamacje

Telefonicznie możemy przyjąć Twoją reklamację.

obsługa bieżąca

Udzielimy Ci pomocy w sprawach związanych z rachunkami, przelewami, zarządzaniem należnościami, obsługą gotówkową, zarządzaniem płynnością, kartami płatniczymi. 

bankowość elektroniczna

Podpowiemy, jak zarządzać systemem, mBank CompanyNet, jak złożyć wnioski, jak nadać lub zmienić uprawnienia użytkownikom.

integracja mCN z systemami firmy

Odpowiemy na pytanie dotyczące rozwiązań integracyjnych – mBank CompanyConnect. 

nasza oferta

Odpowiemy na pytania dot. naszych produktów.

reklamacje

Telefonicznie możemy przyjąć Twoją reklamację.

obsługa bieżąca

Udzielimy Ci pomocy w sprawach związanych z rachunkami, przelewami, zarządzaniem należnościami, obsługą gotówkową, zarządzaniem płynnością, kartami płatniczymi. 

bankowość elektroniczna

Podpowiemy, jak zarządzać systemem, mBank CompanyNet, jak złożyć wnioski, jak nadać lub zmienić uprawnienia użytkownikom.

integracja mCN z systemami firmy

Odpowiemy na pytanie dotyczące rozwiązań integracyjnych – mBank CompanyConnect. 

nasza oferta

Odpowiemy na pytania dot. naszych produktów.

reklamacje

Telefonicznie możemy przyjąć Twoją reklamację.

mobilna autoryzacja danych w aplikacji mobilnej oraz serwisie transakcyjnym

potwierdź tożsamość w trakcie rozmowy

Kiedy do nas zadzwonisz, potwierdzimy Twoją tożsamość: 

  • automatycznie – jeżeli dzwonisz z aplikacji mBank CompanyMobile,  

  • identyfikatorem i PIN-em – jeśli dzwonisz pod numer Centrum klienta.   

jak się z nami skontaktować

Możesz się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18.00. 

zadzwoń z aplikacji

Kliknij ikonę słuchawki w mBank CompanyMobile. 

zadzwoń pod numer Centrum klienta

napisz na czacie

Skorzystaj z pomocy asystenta online. Zaloguj się do mBank CompanyNet i napisz na czacie – nasz konsultant Ci pomoże.  

wyniki wyszukiwania