w czym Ci pomożemy
obsługa bieżąca
Udzielimy Ci pomocy w sprawach związanych z rachunkami, przelewami, zarządzaniem należnościami, obsługą gotówkową, zarządzaniem płynnością, kartami płatniczymi.
bankowość elektroniczna
Podpowiemy, jak zarządzać systemem, mBank CompanyNet, jak złożyć wnioski, jak nadać lub zmienić uprawnienia użytkownikom.
integracja mCN z systemami firmy
Odpowiemy na pytanie dotyczące rozwiązań integracyjnych – mBank CompanyConnect.
nasza oferta
Odpowiemy na pytania dot. naszych produktów.
reklamacje
Telefonicznie możemy przyjąć Twoją reklamację.
obsługa bieżąca
Udzielimy Ci pomocy w sprawach związanych z rachunkami, przelewami, zarządzaniem należnościami, obsługą gotówkową, zarządzaniem płynnością, kartami płatniczymi.
bankowość elektroniczna
Podpowiemy, jak zarządzać systemem, mBank CompanyNet, jak złożyć wnioski, jak nadać lub zmienić uprawnienia użytkownikom.
integracja mCN z systemami firmy
Odpowiemy na pytanie dotyczące rozwiązań integracyjnych – mBank CompanyConnect.
nasza oferta
Odpowiemy na pytania dot. naszych produktów.
reklamacje
Telefonicznie możemy przyjąć Twoją reklamację.
obsługa bieżąca
Udzielimy Ci pomocy w sprawach związanych z rachunkami, przelewami, zarządzaniem należnościami, obsługą gotówkową, zarządzaniem płynnością, kartami płatniczymi.
bankowość elektroniczna
Podpowiemy, jak zarządzać systemem, mBank CompanyNet, jak złożyć wnioski, jak nadać lub zmienić uprawnienia użytkownikom.
integracja mCN z systemami firmy
Odpowiemy na pytanie dotyczące rozwiązań integracyjnych – mBank CompanyConnect.
nasza oferta
Odpowiemy na pytania dot. naszych produktów.
reklamacje
Telefonicznie możemy przyjąć Twoją reklamację.
potwierdź tożsamość w trakcie rozmowy
Kiedy do nas zadzwonisz, potwierdzimy Twoją tożsamość:
automatycznie – jeżeli dzwonisz z aplikacji mBank CompanyMobile,
identyfikatorem i PIN-em – jeśli dzwonisz pod numer Centrum klienta.
jak się z nami skontaktować
Możesz się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18.00.
zadzwoń z aplikacji
Kliknij ikonę słuchawki w mBank CompanyMobile.
zadzwoń pod numer Centrum klienta
22 6 273 273 – połączenia międzynarodowe i komórkowe
801 273 273 – połączenia z telefonów stacjonarnych
napisz na czacie
Skorzystaj z pomocy asystenta online. Zaloguj się do mBank CompanyNet i napisz na czacie – nasz konsultant Ci pomoże.