dlaczego warto skorzystać z usługi Paynow?
najatrakcyjniejsza oferta cenowa – jedna, przejrzysta prowizja
najpopularniejsze metody płatności na rynku
doskonałe doświadczenia zakupowe dla Twoich klientów
najlepsze wsparcie specjalistów e-commerce
szybkie wdrożenie usługi
bezpieczeństwo płatności z gwarancją mBanku
integracja usługi z systemem mBank CompanyNet
maksymalna wydajność dzięki chmurze
Możesz indywidualnie dopasować prowizję Paynow do potrzeb Twojej firmy. Daj nam znać, w ciągu kilku dni oddzwonimy i porozmawiamy o szczegółach.
Twoi klienci mogą wybrać ulubioną formę płatności
- BLIK – także w wersji BLIK White Label
- szybkie przelewy internetowe (tzw. pay-by-link)
- karty płatnicze (m.in. Visa, Mastercard)
- portfele elektroniczne (Google pay, Apple Pay)
- odroczone płatności BNPL (PayPo)
z nami Twój biznes rośnie szybciej
Link do płatności
Łatwe wystawianie linków do płatności
BLIK White Label
Możliwość wpisania kodu BLIK bezpośrednio w Twoim sklepie
Ratowanie zamówień
Mechanizm, dzięki któremu Twoi płatnicy wznowią nieudaną płatność jednym kliknięciem
Przypomnienie o płatności
Automatyczna wysyłka przypomnienia
o nieopłaconym zamówieniu
z Paynow zwiększasz sprzedaż i automatyzujesz obsługę płatności
Inteligentny dobór metody płatności
Automatycznie zmieniamy kolejność metod płatności:
- do 1000 zł – zachęcamy do szybkiej płatności kodem BLIK
- powyżej 1000 zł – promujemy przelew online
Połączenie z Collect i Mass Collect
- wpłaty od Twoich klientów trafią od razu na ich indywidualne konta
- dzięki temu łatwo zidentyfikujesz swoich płatników i rozliczysz transakcje
- bramkę Paynow możesz połączyć z obsługą płatności masowych
zadbamy o procesy, które wspierają Twój biznes
Zwroty oczekujące
Możesz zlecić zwrot, nawet jeśli saldo na Twoim koncie jest mniejsze niż wartość zwrotu
Czas życia transakcji
Możesz ustawić czas płatności np. ograniczyć go do kilku minut
Raporty mailem
Dostaniesz specjalny raport na swoją skrzynkę po każdym zleceniu wypłaty dziennej
bramką Paynow zarządzasz z rachunku korporacyjnego
Wystarczy, że zalogujesz się do mBank CompanyNet:
- masz dostęp do historii transakcji i wypłaty środków
- zarządzasz zwrotami
- szybko i prosto dodajesz kolejny sklep do bramki Paynow
integracja z Paynow
Zadbaliśmy o to, aby integracja z systemem płatności online była łatwa i szybka.
Integracja z REST API - przejdź do dokumentacji
dodatkowe usługi dla e-commerce
Pakiet eCommerce
Baza wiedzy Cyfrowych Rewolucji
Skorzystaj z bazy wiedzy, która pomoże Ci poszerzać swoje kompetencje i z sukcesem rozwijać biznes w sieci
LeaseLink
kontakt i pomoc dla klientów
Usługę udostępniamy wspólnie z mElements, spółką z grupy mBanku.
Jeśli masz pytania dotyczące:
- wymagań technicznych – napisz na adres wsparcie@paynow.pl,
- innych spraw (biznesowych, formalnych, operacyjnych) – zadzwoń do swojego doradcy lub Centrum Klienta.
Możesz także kliknąć w ten przycisk
pytania i odpowiedzi
ogólne informacje
-
Czy muszę mieć rachunek firmowy w mBanku, aby uruchomić bramkę Paynow?
-
Tak, ponieważ bramka Paynow jest zintegrowana z systemem transakcyjnym mBank CompanyNet. Jeśli nie masz u nas rachunku firmowego, zostaw swój numer – oddzwonimy i pomożemy.
-
-
Jakie warunki formalne muszę spełnić, by uruchomić usługę Paynow?
-
Wystarczy, że:
1. jesteś właścicielem sklepu internetowego prowadzonego zgodnie z przepisami
2. masz aktywny rachunek firmowy w PLN w mBanku oraz aktywny system bankowości transakcyjnej – mBank CompanyNet.Jeśli nie masz u nas rachunku firmowego, zostaw swój numer – oddzwonimy i pomożemy.
-
-
Jak uruchomić bramkę Paynow?
-
1. Usługę udostępniamy na podstawie wniosku. Jeśli chcesz go złożyć, kliknij w link do formularza – oddzwonimy do Ciebie i pomożemy załatwić wszystkie formalności.
2. Sprawdzimy informacje z Twojego wniosku. Jeśli wszystko będzie się zgadzać, przygotujemy umowę produktową oraz regulamin.
-
-
Czy podpisanie umowy usługi Paynow jest darmowe?
-
Tak, podpisanie umowy jest darmowe. Jedyną opłatą, którą pobieramy, jest prowizja od transakcji.
-
-
Jakie są opłaty za korzystanie z bramki Paynow?
-
Jedyną pobieraną przez nas opłatą jest prowizja od pojedynczej transakcji. Jej standardowa wysokość to 0,95% dla płatności BLIK, PBL, Karty (MasterCard, Visa).
Przykład: jeśli kupujący płaci za zakupy 100 zł, pobierzemy 0,95 zł prowizji.
Jeśli obroty Twojego sklepu przewyższają 50 tys. zł miesięcznie, możemy negocjować z Tobą indywidualnie warunki umowy. Dlatego zanim złożysz wniosek:
1. skontaktuj się ze swoim Opiekunem Klienta
2. kliknij w link do formularza:
-
-
Czy usługę Paynow można włączyć w kilku sklepach jednocześnie?
-
Tak, możesz dodać jednocześnie kilka sklepów (stron internetowych). Możesz to zrobić:
- na początku – gdy wnioskujesz o usługę,
- jeśli masz już aktywną usługę – skontaktuj się ze swoim doradcą, otrzymasz od niego wszystkie informacje, gdzie i jak to zrobić.
-
-
Jakie metody płatności są dostępne w bramce Paynow?
-
- BLIK – także w wersji BLIK White Label
- szybkie przelewy internetowe (tzw. pay-by-link)
- karty płatnicze (m.in. Visa, Mastercard)
- portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay)
- odroczone płatności BNPL (PayPo)
-
-
Do jakich banków można wysyłać szybkie przelewy online (pay-by-link) z bramką Paynow?
-
- mBank
- Alior Bank
- BNP Paribas
- BOŚ Bank
- Citi Handlowy
- Credit Agricole
- ING Bank
- Inteligo
- Millenium
- Nest Bank
- Noble Bank
- Pekao S.A.
- PKO BP
- Bank Nowy BFG
- Plus Bank
- Santander
- Pocztowy24
- Toyota Bank
- VELO Bank
-
-
Czy mogę przetestować bramkę Paynow przed jej integracją z moim sklepem?
-
Tak, na środowisku testowym (tzw. Sandbox), możesz bezpłatnie przetestować usługę Paynow. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj.
-
obsługa paynow
-
Gdzie mogę sprawdzić, czy mam aktywną usłygę Paynow?
-
Możesz to sprawdzić w systemie mBank CompanyNet, w Centrum administratora (Moje uprawnienia).
-
-
Kto ma dostęp do panelu Paynow?
-
Dostęp do panelu Paynow mają wszyscy użytkownicy, którym administrator systemu mCN przyzna takie uprawnienia.
Każdy użytkownik otrzymuje uprawnienia indywidualnie. Mogą one, choć nie muszą, łączyć się z dostępem do innych usług, rachunków czy danych w systemie mCN.
-
-
Co się stanie, jeśli klientowi nie uda się zapłacić za zakupy np. pomyli numer BLIK lub nie będzie miał pieniędzy na koncie?
-
W takiej sytuacji kupujący może ponowić płatność na dwa sposoby:
- wrócić na stronę bramki Paynow i kliknąć „Ponów płatność”
- kliknąć w link do płatności, który otrzyma od nas e-mailem (5 minut po rozpoczęciu nieudanej płatności)
W obu przypadkach klient może zmienić metodę płatności.
-
-
Czy mBank anuluje prowizję od transakcji, jeśli klient sklepu internetowego zwróci towar?
-
Nie zwracamy prowizji za transakcje w bramce Paynow. Prowizję pobieramy za transakcje, które realizujemy na rzecz sklepu, a nie za zamówienia w sklepie.
-
-
W jaki sposób firma, która korzysta z usługi Paynow, może oddać klientowi pieniądze za zwrócony towar?
-
Udostępniamy wygodny panel zwrotów w mBank CompanyNet. Nie musisz prosić klienta o numer rachunku, wystarczy, że wybierzesz płatność i zlecisz zwrot bezpośrednio do kupującego.
-
-
W jakich walutach możesz otrzymać wypłaty z Paynow?
-
Wypłaty w PLN, GBP, USD, EUR możemy realizować na Twoje konto walutowe w mBanku. Płatności walutowych nie przewalutowujemy, przekazujemy je na odpowiednie konto, pomniejszając wypłatę o kwotę prowizji.
Jeśli nie maasz konta walutowego, skontaktuj się z nami.
-
-
W jaki sposób mBank pobiera prowizję – od razu po każdej transakcji czy zbiorczo np. na koniec miesiąca?
-
Prowizję pobieramy od każdej transakcji. Historię pobranych prowizji możesz przeglądać w mBank CompanyNet – w zakładce „Transakcje”.
-
-
Gdzie mogę zadać pytania dotyczące usługi Paynow?
-
Jeśli masz pytania dotyczące aspektów technicznych:
- zajrzyj na stronę https://docs.paynow.pl/
- napisz na adres wsparcie@paynow.pl
Jeśli masz pytania dotyczące innych spraw (biznesowych, formalnych, operacyjnych):
- zadzwoń do swojego doradcy lub
- kliknij i wypełnij formularz
-
-
Czy klient sklepu internetowego może zapłacić później za zamówienie w sklepie internetowym?
-
Tak, klient sklepu internetowego może skorzystać z płatności odroczonych PayPo i zapłacić za swoje zamówienie później. Jeśli wdrożysz to rozwiązanie w swoim sklepie, Twoi klienci będą mogli zrobić zakupy i zapłacić za zamówienie w ciągu 30 dni. Twój sklep dostanie pieniądze od razu po zamówieniu.
-
-
Jak działa PayPo?
-
- Jeśli klient wybierze płatność odroczoną PayPo, sklep otrzymuje środki od razu. Klient rozlicza się z PayPo zgodnie z warunkami, które zatwierdził przy składaniu zamówienia.
- Jeśli klient zwróci towar (zgodnie z polityką sklepu), to jego płatność w PayPo zostanie anulowana.
- Dzięki regularnym zakupom i terminowym spłatom, indywidualny limit zakupowy klienta w PayPo może wzrosnąć nawet do 5000 zł.
-
-
Jak uruchomić PayPo w swoim sklepie internetowym?
-
Skontaktuj się ze swoim doradcą.
-
Należymy do: