Włącz aplikację Google Pay i zeskanuj kartę lub wpisz jej dane
Zaakceptuj regulaminy usługi i wpisz w aplikacji jednorazowe hasło, które dostaniesz SMS-em na numer telefonu przypisany do Twojej karty
Odblokuj telefon i zbliż go do terminala płatniczego. Upewnij się, że masz włączoną funkcję NFC
Które karty możesz dodać?
Mastercard Business debetowa WOŚP
Visa Business debetowa
payWave
Visa Business
Świat
Mastercard Corporate
PayPass
Visa Business
payWave
Mastercard Corporate Gold
PayPass
Visa Business Gold
payWave
Visa Commercial Platynowa
payWave
Mastercard Business debetowa w EUR
Najczęściej zadawane pytania
-
Co to jest Google Pay?
-
Google Pay to funkcja, dzięki której możesz płacić telefonem. Wystarczy, że dodasz swoją kartę (debetową lub obciążeniową) w aplikacji mobilnej, aby płacić telefonem dokładnie tak, jak plastikową kartą.
-
-
Jak rozpocząć korzystanie z Google Pay?
-
Dodaj swoją kartę płatniczą do aplikacji Google Pay. Pamiętaj, aby włączyć funkcję NFC, a w sekcji „Dotknij i zapłać” swojego urządzenia ustawić aplikację Google Pay jako domyślną.
-
-
Jakie karty można dodać do Google Pay?
-
Można dodać dowolną kartę debetową lub obciążeniową bankowości korporacyjnej.
-
-
Jakie są wymagania sprzętowe do Google Pay?
-
Potrzebne jest urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) z technologią NFC oraz z systemem operacyjnym Android w wersji 5.0 lub nowszej.
-
-
Co jest potrzebne, aby korzystać z Google Pay?
-
- konto Google,
- urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) z technologią NFC,
- system Google w wersji 5.0 lub nowszej,
- plastikowa karta debetowa lub obciążeniowa,
- zainstalowana aplikacja Google Pay na smartfonie lub tablecie,
- zaakceptowany Regulamin korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Google Pay oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
-
-
Jakie płatności można zrealizować przez Google Pay?
-
- płatności zbliżeniowe,
- płatności w aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy udostępniają płatności Google Pay.
-
-
Czy za pomocą Google Pay można wypłacać gotówkę z bankomatów?
-
Tak. Wypłata środków z bankomatu za pośrednictwem Google Pay jest możliwa.
-
-
Czy można dodać kilka kart do jednego urządzenia mobilnego?
-
Tak, można dodać nieograniczoną liczbę kart na urządzeniu.
-
-
Jakie są limity na płatności Google Pay?
-
Limity są takie same jak na Twojej plastikowej karcie.
-
-
Czy blokada transakcji zbliżeniowych na karcie plastikowej wpływa na transakcje kartą dodaną do Google Pay?
-
Nie. Blokada transakcji zbliżeniowych na plastikowej karcie nie ma wpływu na działanie karty w Google Pay.
-
-
Jak płacić w aplikacji mobilnej sprzedawcy?
-
Podczas płatności w aplikacji wybierz opcję płatności przez Google Pay (nie musisz podawać danych swojej karty). Może być potrzebne potwierdzenie Twojej tożsamości metodą, której używasz do odblokowania ekranu swojego telefonu (np. PIN lub odcisk palca).
-
-
Czy do korzystania z Google Pay jest potrzebne połączenie z internetem?
-
Połączenie z internetem jest niezbędne podczas dodawania karty do Google Pay. Podczas płatności nie jest wymagane, jednak, co jakiś czas, Google Pay może wymagać połączenia z internetem.
-
-
Czy transakcje, które zrealizuję przez Google Pay, zobaczę w historii transakcji?
-
W aplikacji Google Pay zobaczysz 10 ostatnich płatności zrealizowanych za pomocą aplikacji.
-
-
Jak usunąć kartę z telefonu?
-
Możesz:
- zadzwonić na infolinię pod numerem telefonu +48 22 829 01 12
- wejść do Menadżera Urządzeń Google i skorzystać z opcji „wymaż dane z telefonu”.
-
-
Czy jeśli usunę kartę z telefonu, to karta plastikowa będzie zastrzeżona?
-
Nie. Usunięcie karty z telefonu nie ma wpływu na możliwość korzystania z karty plastikowej
-
-
Czy rezygnacja z karty wpływa na kartę dodaną do Google Pay?
-
Tak. Rezygnacja z karty wiąże się z usunięciem tej karty również z Google Pay na wszystkich urządzeniach mobilnych.
-
-
Co zrobić, jeśli nie mogę zapłacić kartą dodaną do Google Pay?
-
Sprawdź, czy:
- masz włączoną funkcję NFC,
- w ustawieniach usługi płatności „Dotknij i zapłać” aplikacja Google Pay jest ustawiona jako domyślna do płatności,
- masz połączenie z internetem (dotyczy płatności w sklepach internetowych).
Jeśli nadal nie możesz płacić przez Google Pay, zadzwoń na infolinię +48 22 829 01 12.
-
-
Co to jest karta domyślna?
-
To karta, którą płacisz bez odblokowania telefonu. Jeśli masz kilka kart, możesz zdecydować, która karta jest domyślna poprzez jej wybranie w aplikacji.
-
-
Jak zapłacić inną kartą niż domyślna?
-
Włącz aplikację Google Pay i wybierz kartę, którą chcesz zapłacić, a następnie zbliż telefon do terminala.
-
-
Co się stanie z moją kartą dodaną do Google Pay, jeśli aktywuję duplikat lub odnowię kartę plastikową?
-
Nie musisz nic robić. Automatycznie powiążemy nowe dane karty z kartą w Google Pay.
-
-
Czy mogę usunąć kartę z Google Pay, jeśli zgubię telefon?
-
Jeśli zgubisz telefon lub ktoś Ci go ukradnie, zadzwoń na infolinię +48 22 829 01 12.
-
-
Co się stanie, jeśli zmienię lub zaktualizuję telefon?
-
Jeśli zmienisz telefon lub przywrócisz ustawienia fabryczne, musisz ponownie dodać kartę do Google Pay. Natomiast aktualizacja telefonu nie wpływa na działanie Google Pay.
-