Rejestracja online Kliknij "Rejestracja online" i przejdź na stronę logowania
Na tej stronie dowiesz się, jak zdalnie zawrzeć z nami umowę rachunku bankowego.
Jeśli na nią trafiłeś, oznacza że po rozmowie z naszym doradcą otrzymałeś e-mail z prośbą o podpisanie oświadczenia o zawarciu umowy elektronicznie. Wystarczy kilka kroków, aby otworzyć rachunek w mBanku.
1. Podpisz Oświadczenie o zawarciu umowy elektronicznie:
- kliknij Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
- zaloguj się adresem e-mail, który podałeś nam wcześniej. Hasło otrzymasz SMS-em,
- zapoznaj się z oświadczeniem, które znajdziesz w systemie i podpisz je. Masz na to 6 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas e-mail z powiadomieniem.
2. W systemie Rejestracji online udostępnimy osobie, którą wskażesz elektroniczny wniosek o zawarcie zintegrowanej umowy rachunku bankowego. Ta osoba wypełni go w imieniu Twojej firmy. Sprawdzimy dokumenty i przekażemy Ci e-mailem decyzję w sprawie zawarcia umowy.
3. Jeśli decyzja będzie pozytywna, w systemie Rejestracji online udostępnimy zintegrowaną umowę rachunku bankowego dla Twojej firmy. Powiadomimy Cię o tym e-mailem. Aby podpisać umowę:
- kliknij przycisk Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
- zaloguj się adresem e-mail, który podałeś nam wcześniej. Hasło otrzymasz SMS-em,
- zapoznaj się z dokumentami, które dotyczą rachunku bankowego,
- złóż wymagane oświadczenia oraz podpisz umowę i pozostałe dokumenty SMS-em. Masz na to 6 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas e-mail z powiadomieniem.
4. Sprawdzimy umowę i podpiszemy ją podpisem elektronicznym potwierdzonym zaawansowaną pieczęcią elektroniczną mBanku.
5. Powiadomimy Cię e-mailem, gdy udostępnimy podpisaną umowę w systemie. Będziesz mógł ją pobrać:
- kliknij Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
- zaloguj się adresem e-mail, który podałeś nam wcześniej. Hasło otrzymasz SMS-em,
- pobierz podpisane dokumenty.
Twoja firma wskazała Cię jako osobę, która wypełni Elektroniczny wniosek o zawarcie zintegrowanej umowy rachunku bankowego:
- kliknij Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
- zaloguj się swoim adresem e-mail, który podali nam reprezentanci Twojej firmy. Hasło otrzymasz SMS-em,
- wypełnij wniosek – masz na to 2 tygodnie od dnia, w którym otrzymałeś od nas e-mail z powiadomieniem.
Na podstawie informacji i dokumentów, które przekażesz nam we wniosku, przygotujemy zintegrowaną umowę rachunku bankowego dla Twojej firmy.