mKanon – nasz standard komunikacji

jasno i przejrzyście

W taki sposób chcemy się komunikować z naszymi klientami. Nasz mKanon, czyli zbiór zasad prostej komunikacji, wprowadziliśmy w banku już w 2014 roku.

Zależy nam na tym, aby klienci czuli, że ich pytania, sprawy lub potrzeby są punktem wyjścia. Że to oni są najważniejsi. mKanon jest sztuką mówienia tego, co jest ważne dla odbiorcy, a nie wyłącznie dla nadawcy przekazu.

 

jaka jest komunikacja zgodna z mKanonem

jasna

Unikamy żargonu bankowego i języka urzędowego, nasze treści są przejrzyste i uporządkowane. 

krótka

Rezygnujemy ze zbędnych wyrazów i zdań wielokrotnie złożonych. 

wyczerpująca

Przekazujemy najważniejsze informacje, praktyczne wskazówki i konkretne rozwiązania. 

poprawna językowo

Tworzymy treści zgodne z zasadami języka polskiego, unikamy słownictwa obcojęzycznego i specjalistycznego, o ile nie jest niezbędne. 

szczera

Stawiamy na partnerskie relacje, a szczere komunikaty nam w tym pomagają, nie ukrywamy ważnych informacji. 

empatyczna

Jesteśmy nastawieni na dialog z klientami i pomoc w rozwiązaniu problemu.

typu "my"

Pierwsza osoba liczby mnogiej podkreśla, że pracujemy dla klientów jako zespół. 

jasna

Unikamy żargonu bankowego i języka urzędowego, nasze treści są przejrzyste i uporządkowane. 

krótka

Rezygnujemy ze zbędnych wyrazów i zdań wielokrotnie złożonych. 

wyczerpująca

Przekazujemy najważniejsze informacje, praktyczne wskazówki i konkretne rozwiązania. 

poprawna językowo

Tworzymy treści zgodne z zasadami języka polskiego, unikamy słownictwa obcojęzycznego i specjalistycznego, o ile nie jest niezbędne. 

szczera

Stawiamy na partnerskie relacje, a szczere komunikaty nam w tym pomagają, nie ukrywamy ważnych informacji. 

empatyczna

Jesteśmy nastawieni na dialog z klientami i pomoc w rozwiązaniu problemu.

typu "my"

Pierwsza osoba liczby mnogiej podkreśla, że pracujemy dla klientów jako zespół. 

jasna

Unikamy żargonu bankowego i języka urzędowego, nasze treści są przejrzyste i uporządkowane. 

krótka

Rezygnujemy ze zbędnych wyrazów i zdań wielokrotnie złożonych. 

wyczerpująca

Przekazujemy najważniejsze informacje, praktyczne wskazówki i konkretne rozwiązania. 

poprawna językowo

Tworzymy treści zgodne z zasadami języka polskiego, unikamy słownictwa obcojęzycznego i specjalistycznego, o ile nie jest niezbędne. 

szczera

Stawiamy na partnerskie relacje, a szczere komunikaty nam w tym pomagają, nie ukrywamy ważnych informacji. 

empatyczna

Jesteśmy nastawieni na dialog z klientami i pomoc w rozwiązaniu problemu.

typu "my"

Pierwsza osoba liczby mnogiej podkreśla, że pracujemy dla klientów jako zespół. 

logotyp językowy znak jakości

Językowy znak jakości

Fundacja Języka Polskiego przyznała nam Językowy znak jakości, który potwierdza, że treści na naszej stronie są przyjazne, proste i zrozumiałe.  

wyniki wyszukiwania