o mBanku

mBank w liczbach
5
bank w Polsce pod względem wielkości aktywów
3,7 mln
aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
5,7 mln
klientów bankowości detalicznej
36 tys.
klientów bankowości korporacyjnej
8,5 tys.
pracowników
5
bank w Polsce pod względem wielkości aktywów
3,7 mln
aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
5,7 mln
klientów bankowości detalicznej
36 tys.
klientów bankowości korporacyjnej
8,5 tys.
pracowników
5
bank w Polsce pod względem wielkości aktywów
3,7 mln
aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
5,7 mln
klientów bankowości detalicznej
36 tys.
klientów bankowości korporacyjnej
8,5 tys.
pracowników

mBank – technologia do usług
Jesteśmy liderem bankowości mobilnej. Oferujemy klientom nowoczesne i proste w rozwiązania. Nasza technologia ma wspierać ich w codziennych sprawach. Chcemy, aby czuli się u nas bezpiecznie, a nasze usługi ułatwiały im życie.
oferujemy rozwiązania dla różnych grup klientów
nasze wartości

autentyczność
Nasi pracownicy znają swoje mocne strony i talenty, pracują nad nimi i je wzmacniają. Szanujemy i doceniamy różnice między ludźmi.

empatia

odpowiedzialność
Zachowujemy się etycznie i odpowiedzialnie, dotrzymujemy danego słowa. Dbamy o środowisko, jeteśmy wrażliwi społecznie.

odwaga
Podejmujemy odważne decyzje. Otwarcie wyrażamy nasze opinie, szanując przy tym drugiego człowieka. Potrafimy przyznać się do błędów i wyciągać z nich wnioski.

współpraca
Jesteśmy otwarci na współpracę. Zakładamy, że inni mają dobre intencje. Bierzemy pod uwagę inne punkty widzenia i opinie. Szukamy najlepszych sposobów osiągania wspólnych celów.
mKanon – nasz standard komunikacji
Jasno i przejrzyście – w taki sposób chcemy się komunikować z naszymi klientami. Nasz mKanon, czyli zbiór zasad prostej komunikacji, wprowadziliśmy w banku już w 2014 roku.
historia grupy mBanku
Powstaje Bank Rozwoju Eksportu (BRE Bank).
Bank Światowy i IFC przyznają BRE Bankowi linie kredytowe.
BRE Bank zostaje członkiem międzynarodowego systemu rozliczeniowego SWIFT.
BRE Bank debiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Fuzja BRE Banku z Polskim Bankiem Rozwoju.
Powstaje mBank – pierwszy internetowy bank w Polsce. To nowa marka BRE Banku z ofertą skierowaną do klientów indywidualnych.
Powstaje MultiBank – druga detaliczna marka BRE Banku, skierowana do klientów indywidualnych oraz mikrofirm.
mBank rozszerza działalność na Czechy i Słowację.
mBank uruchamia aplikację mobilną.
mBank udostępnia nowy serwis transakcyjny oraz jako pierwszy na rynku wprowadza platformę rabatową mOkazje – narzędzie do zarządzania domowym budżetem, a także możliwość video-połączenia z ekspertami banku, przelewy przez SMS i Facebooka
rebranding banku – wszystkie marki BRE Banku łączą się w jedną pod nazwą mBank
zmienia się logo banku
mBank zostaje partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Powstaje mTFI – towarzystwo funduszy inwestycyjnych mBanku.
Powstaje fundusz „m jak malarstwo”, który wspiera młodych artystów.
mBank i Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej wspólnie pomagają ofiarom wojny w Ukrainie.
mBank podpisał Deklarację dotyczącą wspierania zdrowia finansowego i bankowości włączającej, w ramach Inicjatywy Finansowej Programu Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska (UNEP-FI).
Rozpoczęcie działalności przez spółkę mTFI.
Największa transakcja sekurytyzacji syntetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Największa w historii emisja zielonych obligacji NPS przez polski bank.