o mBanku

siedziba mBanku w Warszawie

mBank w liczbach

5

bank w Polsce pod względem wielkości aktywów 

3,7 mln

aktywnych użytkowników bankowości mobilnej 

5,7 mln

klientów bankowości detalicznej 

36 tys.

klientów bankowości korporacyjnej 

8,5 tys.

pracowników

5

bank w Polsce pod względem wielkości aktywów 

3,7 mln

aktywnych użytkowników bankowości mobilnej 

5,7 mln

klientów bankowości detalicznej 

36 tys.

klientów bankowości korporacyjnej 

8,5 tys.

pracowników

5

bank w Polsce pod względem wielkości aktywów 

3,7 mln

aktywnych użytkowników bankowości mobilnej 

5,7 mln

klientów bankowości detalicznej 

36 tys.

klientów bankowości korporacyjnej 

8,5 tys.

pracowników

mBank – technologia do usług

Jesteśmy liderem bankowości mobilnej. Oferujemy klientom nowoczesne i proste w rozwiązania. Nasza technologia ma wspierać ich w codziennych sprawach. Chcemy, aby czuli się u nas bezpiecznie, a nasze usługi ułatwiały im życie. 

oferujemy rozwiązania dla różnych grup klientów

klienci indywidualni

klienci premium

klienci private banking

MSP i korporacje

oferta dla młodych

klienci indywidualni

klienci premium

klienci private banking

MSP i korporacje

oferta dla młodych

klienci indywidualni

klienci premium

klienci private banking

MSP i korporacje

oferta dla młodych

nasze wartości

czwórka ludzi dyskutuje przy stole, nad projektem

autentyczność

Nasi pracownicy znają swoje mocne strony i talenty, pracują nad nimi i je wzmacniają. Szanujemy i doceniamy różnice między ludźmi. 

para pracowników przybija sobie piątkę

empatia 

Traktujemy innych z szacunkiem. Wykazujemy wrażliwość na potrzeby, opinie i emocje pracowników, klientów i społeczeństwa. 
mężczyzna, siedząc przy biurku, pracuje na laptopie

odpowiedzialność 

Zachowujemy się etycznie i odpowiedzialnie, dotrzymujemy danego słowa. Dbamy o środowisko, jeteśmy wrażliwi społecznie. 

widok stołu, na stole laptop i papiery firmowe, ludzie dyskutuja nad stołem

odwaga 

Podejmujemy odważne decyzje. Otwarcie wyrażamy nasze opinie, szanując przy tym drugiego człowieka. Potrafimy przyznać się do błędów i wyciągać z nich wnioski. 

 

uśmiechnięta kobieta podaję rękę drugiej osobie

współpraca 

Jesteśmy otwarci na współpracę. Zakładamy, że inni mają dobre intencje. Bierzemy pod uwagę inne punkty widzenia i opinie. Szukamy najlepszych sposobów osiągania wspólnych celów. 

mKanon – nasz standard komunikacji

Jasno i przejrzyście – w taki sposób chcemy się komunikować z naszymi klientami. Nasz mKanon, czyli zbiór zasad prostej komunikacji, wprowadziliśmy w banku już w 2014 roku. 

historia grupy mBanku

  • Powstaje Bank Rozwoju Eksportu (BRE Bank).  

wyniki wyszukiwania