bankowość bez barier

Obsługa klientek i klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.

skontaktuj się z nami

czat

Napisz do nas w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.

mLinia na klik

Zadzwoń z aplikacji mobilnej – nie musisz podawać identyfikatora i telekodu. 

mLinia

Zadzwoń do nas – przygotuj identyfikator i telekod.  

+48 42 6 300 800 

783 300 800 

rozmowa z doradcą z placówki

Możesz umówić spotkanie w placówce lub rozmowę telefoniczną.

placówki

Znajdź najbliższą placówkę.

  • Możesz też wysłać maila na adres kontakt@mbank.pl lub napisać do nas na Messengerze. Ze względu na ochronę danych osobowych – mailowo nie możemy odpowiadać na pytania dot. Twoich produktów, ani przyjmować dyspozycji. Jeśli chcesz porozmawiać o swoich produktach napisz do nas na czacie lub zadzwoń na mLinię.

  • Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika. 

obsługa w polskim języku migowym (PJM)

Połącz się na wideo z naszymi konsultantami – w dni robocze, od 10 do 18.

rozpocznij teraz rozmowę z naszym konsultantem

połącz się w serwisie transakcyjnym

Zaloguj się na swoje konto, w menu górnym wybierz pomoc, następnie w zakładce kontakt kliknij obsługa w PJM.

mężczyzna podający dłoń kobiecie ponad biurkiem po podpisaniu dokumentów

obsługa w placówkach

W naszych placówkach:

  • możesz poprosić o obsługę w oddzielnym pokoju, zamiast na sali obsługi klienta, 

  • dbamy o to, aby nasza komunikacja była jasna, zrozumiała i przyjazna,

  • nasi pracownicy znają zasady obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami. 

Ręka trzymająca kartę bankową wkładaną do bankomatu, na tle pionowych pasków w kolorach: czerwonym, pomarańczowym, zielonym i niebieskim. Obok znajduje się stos monet i kłódka

bankomaty i wpłatomaty

Urządzenia są dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami:

  • na klawiaturze mają umieszczoną informacje w alfabecie Braille’a,

  • jeżeli podczas wypłaty/wpłaty pieniędzy pojawi się błąd, otrzymasz informację dźwiękową oraz komunikat na ekranie,

  • przyciski oznaczające zgodę/akceptację są koloru zielonego, a dodatkowo mają napisy,

  • przyciski oznaczające brak zgody/anulowanie są koloru czerwonego, a dodatkowo mają napisy,

  • nie wyświetlają migoczących obrazów.

jak złożyć oświadczenie o niepełnosprawności

Jeśli potrzebujesz większego wsparcia, złóż oświadczenie. Dzięki temu będziemy mogli lepiej dopasować obsługę do Twoich potrzeb, np. będziesz mógł łączyć się konsultantem w PJM bezpośrednio z serwisu transakcyjnego lub nie będziemy do Ciebie dzwonić, jeśli jesteś osobą niesłyszącą.
Zapoznaj się z oświadczeniem.

na pierwszym planie widoczne pióro i ślad po podpisie, w tle kolorowe pasy

Nie wymagamy od Ciebie dokumentacji medycznej potwierdzającej niepełnosprawność ani orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

pytania i odpowiedzi

wyniki wyszukiwania