bankowość bez barier
Obsługa klientek i klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
skontaktuj się z nami
czat
Napisz do nas w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.
mLinia na klik
Zadzwoń z aplikacji mobilnej – nie musisz podawać identyfikatora i telekodu.
mLinia
rozmowa z doradcą z placówki
Możesz umówić spotkanie w placówce lub rozmowę telefoniczną.
placówki
Znajdź najbliższą placówkę.
Możesz też wysłać maila na adres kontakt@mbank.pl lub napisać do nas na Messengerze. Ze względu na ochronę danych osobowych – mailowo nie możemy odpowiadać na pytania dot. Twoich produktów, ani przyjmować dyspozycji. Jeśli chcesz porozmawiać o swoich produktach napisz do nas na czacie lub zadzwoń na mLinię.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.
obsługa w polskim języku migowym (PJM)
Połącz się na wideo z naszymi konsultantami – w dni robocze, od 10 do 18.
rozpocznij teraz rozmowę z naszym konsultantem
połącz się w serwisie transakcyjnym
Zaloguj się na swoje konto, w menu górnym wybierz pomoc, następnie w zakładce kontakt kliknij obsługa w PJM.
obsługa w placówkach
W naszych placówkach:
możesz poprosić o obsługę w oddzielnym pokoju, zamiast na sali obsługi klienta,
dbamy o to, aby nasza komunikacja była jasna, zrozumiała i przyjazna,
nasi pracownicy znają zasady obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
bankomaty i wpłatomaty
Urządzenia są dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami:
na klawiaturze mają umieszczoną informacje w alfabecie Braille’a,
jeżeli podczas wypłaty/wpłaty pieniędzy pojawi się błąd, otrzymasz informację dźwiękową oraz komunikat na ekranie,
przyciski oznaczające zgodę/akceptację są koloru zielonego, a dodatkowo mają napisy,
przyciski oznaczające brak zgody/anulowanie są koloru czerwonego, a dodatkowo mają napisy,
nie wyświetlają migoczących obrazów.
jak złożyć oświadczenie o niepełnosprawności
Jeśli potrzebujesz większego wsparcia, złóż oświadczenie. Dzięki temu będziemy mogli lepiej dopasować obsługę do Twoich potrzeb, np. będziesz mógł łączyć się konsultantem w PJM bezpośrednio z serwisu transakcyjnego lub nie będziemy do Ciebie dzwonić, jeśli jesteś osobą niesłyszącą.
Zapoznaj się z oświadczeniem.
Nie wymagamy od Ciebie dokumentacji medycznej potwierdzającej niepełnosprawność ani orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.