Karty - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak zastrzec kartę do konta?

      • w serwisie transakcyjnym: zaloguj się w wybierz Produkty -> Karty->Wszystkie. Wybierz kartę, która Cię interesuje-> Tymczasowa blokada
      • w aplikacji: Produkty -> Karty -> Blokada karty-> Tymczasowa blokada
        Blokadę możesz wyłączyć w dowolnej chwili, zrobisz to w ten sam sposób.
        Zastrzeżenie karty
      • serwisie transakcyjnym: zaloguj się i wybierz zakładkę Produkty -> Karty -> Wszystkie. Wybierz kartę, która Cię interesuje i kliknij Zastrzeż
      • w placówce
      • na mLinii: +48 42 6 300 800

       

      Zastrzeżenie karty jest bezpłatne i nie można go cofnąć – musisz zamówić nową kartę.

  •  

    Czy mogę zamówić dwie karty do tego samego konta?

    • Możesz mieć trzy różne karty do tego samego konta, ale jednorazowo zamówisz tylko jedną kartę. Zrobisz to na 3 sposoby:

      • wejdź na stronę kart i zamów kartę;
      • Nowy serwis transakcyjny: Produkty, Karta, Szukasz czegoś innego? Karta do rachunku, Złóż wniosek
      • zaloguj się do aplikacji, wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe i zamów nową kartę.
  •  

    Czy odpowiadam za płatności zgubioną lub skradzioną kartą?

    • Jeśli stracisz kartę, jak najszybciej ją zastrzeż. Do tego czasu odpowiadasz za płatności zgubioną lub skradzioną kartą do równowartości 150 euro w złotówkach. Wartość ustalamy na podstawie średniego kursu ogłaszanego przez NBP w dniu płatności.

       

      Jeśli ubezpieczyłeś swoją kartę (Pakiet bezpieczna karta), Twój ubezpieczyciel zwróci Ci pieniądze (do 150 euro), zgodnie z warunkami ubezpieczenia.

  •  

    Ile mogę jednorazowo wypłacić z bankomatu?

    • To zależy od limitów, które ustawiasz na swojej karcie oraz od sieci bankomatów, z których wypłacasz pieniądze, np.:

      • Euronet –  800 zł
      • Planet Cash – 1 000 zł
      • Santander – 30 banknotów

       

      Przed wypłatą pieniędzy sprawdź swoje limity na karcie. Najszybciej zrobisz to w aplikacji mobilnej, w Szczegółach karty.

  •  

    W jaki sposób można ustalić PIN do karty debetowej?

    • PIN można zdefiniować oraz zmienić za pośrednictwem serwisu transakcyjnego lub dzwoniąc na mLinię +48 42 6 300 800. W celu dokonania zmiany numeru PIN w systemie, należy wykonać następujące czynności:
      zalogować się do systemu internetowego > z lewego menu wybrać link „KARTY” > wybrać z listy odpowiednią kartę > z lewego menu wybrać link „PARAMETRY” > wybrać link „Ustal PIN” > podać nowy PIN a następnie potwierdzić go wpisując ponownie numer> zatwierdzić operację hasłem smsowym lub wskazanym z listy haseł jednorazowych.

  •  

    Co zrobić, gdy karta nie działa?

    • Masz na koncie pieniądze, a nie możesz zapłacić kartą? Najpierw sprawdź wiadomość od nas w serwisie lub aplikacji - podajemy tam przyczynę nieudanej płatności.

      Możesz spróbować zapłacić inaczej np. BLIKIEM, inną kartą (także mobilną lub w telefonie) czy przelewem na telefon.

      Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zgłoś nam to w:

      • serwisie transakcyjnym - zakładka Załatw swoje sprawy,
      • aplikacji mobilnej - ikona Usługi w prawym dolnym rogu ekranu.