Gdy zmienia się dokumentacja, która dotyczy Twoich produktów lub usług, musimy Ci przekazać taką informację. Do 15.02.2020 r. mogłeś zdecydować, że chcesz dostawać od nas informacje o tych zmianach papierowym listem. Taki wybór dawała Ci decyzja Prezesa UOKiK nr RBG6/2019.
UOKiK ocenił, że praktyki, które stosował mBank, naruszały zbiorowe interesy konsumentów.
Decyzja dotyczy: |
Decyzja nie dotyczy: |
---|---|
osób fizycznych (konsumentów), które mają w mBanku produkty, które podlegają Ustawie o usługach płatniczych, wymienione w Decyzji, czyli:
|
osób fizycznych, które prowadzą działalność gospodarczą oraz firm |
Decyzja dotyczy: |
Decyzja nie dotyczy: |
---|---|
osób fizycznych (konsumentów), które mają w mBanku produkty, które podlegają Ustawie o usługach płatniczych, wymienione w Decyzji, czyli:
|
osób fizycznych, które prowadzą działalność gospodarczą oraz firm |
Papierowym listem wyślemy krótką informację co zmieniamy w regulaminach, cennikach (taryfach prowizji i opłat), tabelach oprocentowania. Aktualne oraz archiwalne dokumenty znajdziesz na stronie internetowej naszego banku. Otrzymasz je listem, jeśli korzystasz z produktów i usług dla osób fizycznych, które podlegają ustawie o usługach płatniczych (to m.in. rachunki, karty).
Mogłeś to zgłosić tylko raz między 5.11.2019 a 15.02.2020 r.
Masz prawo do takiej decyzji. Informacje w formie elektronicznej znajdziesz w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej. Umieszczamy je tam dla klientów, którzy aktywnie korzystają z bankowości elektronicznej i mobilnej.
Wystarczy więc, że systematycznie logujesz się do serwisu transakcyjnego. Masz tam zawsze „pod ręką” najważniejsze informacje, bez względu na to gdzie jesteś.
Jeśli aktywnie korzystasz z serwisu lub aplikacji i nie zgłosiłeś nam, że chcesz dostawać papierowe listy, informacje o kolejnych zmianach będziemy udostępniać Ci elektronicznie.
Zgłoś nam, że chcesz zmienić sposób, w jaki przekazujemy Ci informacje o zmianach
w ważnych dokumentach. Możesz to zgłosić po 15.03.2020 r. na mLinii lub w placówce/oddziale.
W tej formie otrzymasz informacje o zmianach w ważnych dokumentach, które będziemy wysyłać po 15.03.2020 r. To nie oznacza, że każdą korespondencję z banku dostaniesz papierowym listem. Pamiętaj, że część informacji od nas o innych produktach niż konto czy karta będziemy udostępniać Ci tak jak dotychczas: w serwisie transakcyjnym/aplikacji mobilnej, mailem lub listem.
Informacje o zmianach przekazujemy elektronicznie lub papierowym listem. Mogłeś wybrać, że chcesz otrzymywać je pocztą.
Jeśli chcesz otrzymywać informacje elektronicznie:
loguj się systematycznie do serwisu transakcyjnego,
przekaż nam, że już nie chcesz papierowych listów (jeśli je wybrałeś).
Nie. Papierowe listy z informacjami o zmianach wysyłamy bezpłatnie.
Informacje o zmianie będziesz otrzymywać pocztą. Dodatkowo udostępnimy Ci je również
w serwisie transakcyjnym lub/i aplikacji mobilnej.
Nie.
Papierowym listem zwykłym. Przepisy prawa ani Decyzja Prezesa UOKiK nr RBG 6-2019 nie wymagają od nas wysyłki listem poleconym.
Jeśli wybierzesz formę papierową, dostaniesz list. Dodatkowo udostępnimy Ci informację
o zmianach w serwisie transakcyjnym lub/i aplikacji mobilnej.
Nie. Do każdego identyfikatora powinien być złożony oddzielny wniosek.