• 1.  

    Zgoda na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną, w tym marketing sms i e-mail

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      Będziesz mógł:

      • uczestniczyć w naszych konkursach i promocjach
      • otrzymywać od nas informacje o ciekawych produktach i usługach (mail, SMS, komunikat przy rachunku)

       

      Jak zmienić/wycofać tę zgodę?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
      • skontaktuj się z mLinią
      • odwiedź naszą placówkę
  • 2.  

    Zgoda na komunikację telefoniczną

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      Będziesz mógł otrzymywać:

      • najnowsze informacje o naszych produktach i usługach
      • telefony w sprawie nowości, promocji i wydarzeń w banku

       

      Jak zmienić/wycofać tę zgodę?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
      • skontaktuj się z mLinią
      • odwiedź naszą placówkę
  • 3.  

    Zgoda na reklamę spółek UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. oraz UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeniowe na Życie S.A.

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      Będziesz mógł:

      • kupić ubezpieczenie z dodatkową zniżką
      • otrzymywać od nas informacje o ubezpieczeniach, które oferujemy oraz promocjach

       

      Jak zmienić/wycofać tę zgodę?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
      • skontaktuj się z mLinią
      • odwiedź naszą placówkę
  • 4.  

    Zgoda na reklamę spółki Cyber Productivity S.A.

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      Będziesz mógł:

      • korzystać z wygodnej i prostej księgowości w serwisie transakcyjnym
      • otrzymywać informacje o produktach i usługach spółki Cyber Productivity S.A.

       

      Jak zmienić/wycofać tę zgodę?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
      • skontaktuj się z mLinią
      • odwiedź naszą placówkę
  • 5.  

    Zgoda na mOkazje

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      Będziesz mógł:

      • korzystać z mOkazji, dopasowanych do Twoich zwyczajów i potrzeb zakupowych
      • część wydatków za zakupy w mOkazjach automatycznie wróci na Twoje konto

       

      Jak zmienić/wycofać tę zgodę?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w zakładkę „mOkazje” lub „Panel ustawień” (zakładka „Zgody”)
      • skontaktuj się z mLinią
      • odwiedź naszą placówkę
  • 6.  

    Zgoda dla BIK na przetwarzanie danych po wygaśnięciu zobowiązania

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      • utrzymasz dobrą ocenę punktową, która potwierdza Twoją wiarygodność kredytową (ocenę nadają BIK S.A. i mBank S.A.)
      • jeśli będziesz spłacał terminowo zadłużenie, łatwiej dostaniesz kolejny kredyt

       

      Jak zmienić/wycofać tę zgodę?

      • skontaktuj się z mLinią
      • odwiedź naszą placówkę
  • 7.  

    Zgoda na płatności Google Pay

    • Co zyskasz, jeśli wyrazisz zgodę?

      • będziesz mógł płacić telefonem, dzięki temu, że dodasz naszą kartę debetową lub kredytową do płatności Google Pay

       

      Jak zmienić tę zgodę?

      • zaloguj się do aplikacji mobilnej, wejdź w „Ustawienia” i wybierz „Płatności telefonem”
      • skontaktuj się z mLinią
  • 8.  

    Zgoda na płatności Apple Pay

    • Co zyskasz, jeśli wyrazisz zgodę?

      Będziesz mógł:

      • płacić telefonem, dzięki temu, że dodasz naszą kartę debetową lub kredytową do aplikacji Wallet i płatności Apple Pay
      • uczestniczyć w naszych konkursach i promocjach

       

      Jak zmienić tę zgodę?

      • skontaktuj się z mLinią
  • 9.  

    Marketing bezpośredni produktów i usług mBanku oraz spółek z grupy kapitałowej

    • Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?

      Będziesz mógł:

      • uczestniczyć w naszych konkursach i promocjach
      • otrzymywać od nas informacje o ciekawych produktach, które oferuje nasz bank oraz spółki z naszej grupy kapitałowej

       

      Jak możesz się sprzeciwić?

      • zadzwoń na mLinię
      • odwiedź naszą placówkę
  • 10.  

    Marketing oparty na profilowaniu

    • Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?

      • będziesz mógł otrzymywać od nas dopasowane oferty (naszego banku oraz spółek z naszej grupy kapitałowej)

       

      Jak możesz się sprzeciwić?

      • zadzwoń na mLinię
      • odwiedź naszą placówkę
  • 11.  

    Profilowane serwisy

    • Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?

      • dodatkowe funkcje w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej, dzięki którym łatwiej zarządzasz swoimi finansami (kategorie płatności, asystent płatności). Pełną listę personalizowanych funkcji znajdziesz na www.mbank.pl/rodo

       

      Jak możesz się sprzeciwić?

      • zadzwoń na mLinię
      • odwiedź naszą placówkę
  • 12.  

    Profilowanie w celu wyliczenia limitu kredytowego

    • Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?

      • jeśli będziesz chciał wziąć kredyt, maksymalnie uprościmy i skrócimy ten proces (nie musisz przygotowywać dodatkowych dokumentów ani odwiedzać naszej placówki)

       

      Jak możesz się sprzeciwić?

      • zadzwoń na mLinię
      • odwiedź naszą placówkę

       

      Pamiętaj: Jeśli masz zobowiązanie kredytowe, musimy sprawdzać, czy je terminowo spłacasz oraz badać Twoją zdolność kredytową. To jeden z obowiązków prawnych, które na nas – jako administratora danych – nakładają przepisy prawne (wynikają one m.in. z: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe, ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim, ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami).

  • 13.  

    Propozycje asystenta płatności

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      • w zakładce „Nadchodzące płatności” znajdziesz propozycje przelewów cyklicznych, które przygotowujemy na podstawie historii Twoich operacji
      • będziemy Ci przypominać o cyklicznych płatnościach (komunikaty w aplikacji/skrzynka wiadomości)

      Jak włączyć/wyłączyć asystenta płatności?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Ustawienia”, wybierz zakładkę „Asystent płatności”
      • zadzwoń na mLinię
      • odwiedź naszą placówkę

       

      Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia?

      • zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Ustawienia” i wybierz zakładkę „Asystent płatności”
      • otwórz aplikację mobilną, wejdź w „Ustawienia”, wybierz „Powiadomienia”
      • zadzwoń na mLinię
      • odwiedź naszą placówkę
  • 14.  

    Moje cele – podpowiedzi dotyczące realizacji celu

    • Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?

      • przygotujemy propozycje oszczędności/inwestycji dopasowanych do Twojego celu
      • będziemy Cię wspierać, abyś łatwiej osiągnął cel (będziemy wysyłać Ci komunikaty nawiązujące do tempa oszczędzania)

       

      Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia dotyczące tempa oszczędzania?

      zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”