pytania i odpowiedzi
limity autoryzacyjne dla płatności
Są to limity na zakupy w sklepach stacjonarnych, na zakupy w sklepach internetowych i na wypłatę gotówki.
Limity dla swojej karty sprawdzisz w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
Aktualne limity dla wszystkich kart debetowych sprawdzisz tutaj.
Dzienne limity na płatności kartą w sklepie, w internecie lub wypłaty gotówki z bankomatów możesz sprawdzić i zmienić w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej:
w serwisie transakcyjnym: wybierz zakładkę Produkty -> Karty -> Wszystkie -> Wybierz kartę która Cię interesuje -> Limity autoryzacyjne i kliknij Zmień
w aplikacji mobilnej: wybierz Produkty -> Karty -> Wybierz kartę, która Cię interesuje -> kliknij Zmień limity
Chcesz jednorazowo zrealizować większą transakcję? Ustaw limit tymczasowy, który będzie ważny do wyczerpania kwoty limitu lub do północy danego dnia.
Limit tymczasowy możesz ustawić w serwisie transakcyjnym lub aplikacji.
Tymczasowa blokada karty.
Jeśli zauważysz, że nie masz swojej karty, skorzystaj z tymczasowej blokady karty. Zastrzeżenie karty jest procesem nieodwracalnym. Dlatego, jeżeli nie jesteś pewien, czy utraciłeś swoją kartę, tymczasowo ją zablokuj. Usługa jest całkowicie bezpłatna.
Wystarczy, że wybierzesz opcję: Tymczasowa blokada karty.
Blokada transakcji zagranicznych.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa swoich środków, możesz zablokować płatności zagraniczne na wybranej karcie. Opcję możesz modyfikować dowolną liczbę razy, w zależności od Twoich aktualnych potrzeb.
Płatności zbliżeniowe.
Nie lubisz płacić zbliżeniowo? Wolisz zatwierdzać wszystkie operacje kodem PIN? Teraz możesz wyłączyć płatności zbliżeniowe na swojej karcie. W dowolnym momencie możesz włączyć je z powrotem. Po przełączeniu wystarczy dokonać transakcji w bankomacie lub w terminalu z użyciem czytnika i płatności zbliżeniowe będą działać. Wyłączenie płatności zbliżeniowych nie dotyczy płatności telefonem.
Dowiedz się więcej o limitach w aplikacji mobilnej.
Masz dodatkowe pytania? Porozmawiaj z konsultantem.