Złóż oświadczenie o liczbie osób pracujących w Twojej firmie.
Oświadczenie jest deklaracją liczby pracujących na koniec ostatniego zakończonego roku obrotowego.
Liczbę pracowników podaje się w jednym z trzech przedziałów:
- do 9 osób
- od 10 do 249 osób
- co najmniej 250 osób
Wielkość zatrudnienia obejmuje osoby zatrudnione w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy: osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy (umowa o pracę, mianowanie, powołanie, wybór), a w odniesieniu do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - włączając w to właścicieli i współwłaścicieli oraz zatrudnionych członków rodzin.
Nie dotyczy to osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło i umowy zlecenia oraz pracowników sezonowych.
jak złożyć oświadczenie w mBank CompanyNet:
- otwórz Wirtualny Oddział w mBank CompanyNet
- wybierz wniosek Zmiana danych firmy,
- potwierdź lub zaktualizuj dane w Oświadczeniu klienta – liczba pracujących
- zautoryzuj oświadczenie w systemie mBank CompanyNet (zgodnie z zasadami podpisywania wniosków w Wirtualnym Oddziale)
jak złożyć oświadczenie, jeśli nie korzystasz z mBank CompanyNet
- pobierz „Oświadczenie klienta – liczba pracujących” ze strony: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/msp-korporacje/obsluga-biezaca/rachunki/
- uzupełnij i podpisz oświadczenie:
- wydrukuj, uzupełnij i własnoręcznie podpisz oświadczenie, a następnie zeskanuj je lub
- otwórz oświadczenie w programie Adobe Acrobat Reader, uzupełnij je i podpisz kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi (podpisy na oświadczeniu powinny być zgodne z zasadami reprezentacji firmy)
- wyślij oświadczenie mailem (w tytule wiadomości wpisz: OŚWIADCZENIA KLIENTA – LICZBA PRACUJĄCYCH):
- na adres: centrum.klienta@mbank.pl lub
- bezpośrednio swojemu opiekunowi
Złożenie oświadczenia o liczbie osób pracujących w Twojej firmie za ostatni rok obrotowy jest niezbędne do zawarcia transakcji lokaty terminowej.
Jeśli jesteś naszym klientem, to co roku masz obowiązek złożyć oświadczenie o liczbie osób pracujących w Twojej firmie. Zobowiązują Cię do tego:
- Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A. albo
- Regulamin otwierania, prowadzenia i zamykania rachunków bankowych w mBanku S.A.
Zbieramy informacje o zatrudnieniu, ponieważ taki obowiązek sprawozdawczy nakłada na banki Narodowy Bank Polski. Reguluje to ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o Narodowym Banku Polskim. Szczegóły tego obowiązku sprawozdawczego opisuje m.in. Instrukcja wypełniania formularzy sprawozdawczych FINREP Jednostkowy Narodowego Banku Polskiego.