Wypłacałeś pieniądze z bankomatu i kwota się nie zgadza?
Płaciłeś kartą w sklepie lub internecie i coś poszło nie tak?Albo zauważyłeś transakcję kartową, której nie wykonywałeś?
Minęły 4 godziny od wpłaty gotówki we wpłatomacie, a na koncie nie masz pieniędzy?
Jak możesz samodzielnie złożyć reklamację?
Nie musisz nawet wychodzić z domu, to proste i wygodne. Skorzystaj z aplikacji mobilnej lub serwisu transakcyjnego
Jakie reklamacje możesz zgłosić samodzielnie?
Sprawdź czy swój problem możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym
Kiedy i w jaki sposób otrzymasz odpowiedź?
Zobacz jakie obowiązują nas terminy i wybierz dogodną dla Ciebie formę odpowiedzi
Co warto wiedzieć o reklamacjach transakcji kartowych?
Zapoznaj się z zasadami chargebacku i sytuacjami, kiedy możesz z niego skorzystać
Twój głos jest dla nas ważny. Przekaż nam swoją sugestię.
Podziel się pomysłem i pomóż nam lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań
Co zrobić, gdy nie jesteś zadowolony z rozwiązania reklamacji?
Zobacz, gdzie możesz zgłosić swój problem
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w mBanku
Archiwum Regulaminów przyjmowania i rozpatrywania reklamacji