Nie musisz wychodzić z domu, ani dzwonić na mLinię.
Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.
Zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonę „Usługi” w prawym dolnym rogu ekranu. Następnie wybierz Reklamacje i wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.
Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację. Wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.
Sprawdź, jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym
-
1.
Wpłatomaty:
-
- brak wpłaty na koncie lub nieprawidłowa wysokość kwoty zaksięgowanej na koncie
- wątpliwości związane z wysokością prowizji za wpłatę
- trudności w korzystaniu z wpłatomatu
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
2.
Karty i bankomaty:
-
- trudności przy próbie wykonania transakcji kartą
- problemy związane z wydaniem lub zamówieniem karty
- sytuacje dotyczące mOkazji i Promocji
- dotyczące spłaty karty kredytowej lub wysokości odsetek naliczonych na karcie kredytowej
- problemy z obsługą wniosku o kartę kredytową, rezygnacją lub wypowiedzeniem umowy
- dokumenty lub formalności związane z kartą kredytową (umowy, aneksu, zmiany typu karty)
- sytuacje, w których widzisz na rachunku transakcje, których nie wykonywałeś lub na które zgodziłeś się w wyniku manipulacji (np. podałeś dane karty oszustowi),
- dotyczące wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
3.
BLIK:
-
- dotyczące wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie
- sytuacje, w których sam wykonywałeś płatności lub takie, których nie potwierdzasz, a są widoczne na Twoim rachunku
- sytuacje, w których widzisz na rachunku transakcje, których nie wykonywałeś lub na które zgodziłeś się w wyniku manipulacji (np. podałeś kod BLIK osobie, która podszyła się pod Twojego znajomego),
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
4.
Przelewy:
-
-
sytuacje, gdy przelew w PLN nie dotarł do odbiorcy, pojawił się problem z jego zleceniem lub nie zgadza się opłata za przelew,
-
sytuacje, gdy przelew w PLN wpłynął na Twoje konto w niewłaściwej kwocie lub zaksięgowaliśmy go na niewłaściwym rachunku,
-
widzisz na rachunku przelew, którego nie rozpoznajesz,
-
padłeś ofiarą oszustwa. W wyniku manipulacji wysłałeś lub wyraziłeś zgodę na przelew do oszusta (np. zainwestowałeś w fałszywe inwestycje).
-
wystąpiły problemy z realizacją mTransferu.
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
-
5.
Konta osobiste:
-
- związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku
- dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku
- związane z otwarciem lub zamknięciem konta
- problemy z obsługą konta np zmianą:
- typu konta
- pełnomocnika
- współwłaściciela - dot. wypłaty premii w ramach promocji, mOkazji i programu Polecambank
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
6.
Konta firmowe:
-
związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku
- dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku
- związane z otwarciem lub zamknięciem konta
- problemy z obsługą konta np. zmianą:
- typu konta
- reprezentacji
- uprawnień do konta
- formy prowadzonej działalności gospodarczej- dot. wypłaty premii w ramach promocji
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
7.
Oszczędności
-
Lokata w PLN, Moje cele, Rachunek oszczędnościowy
- wysokość naliczonych odsetek, opłat lub prowizji
- trudności związane z otwarciem lub zamknięciem
- uczestnictwo w promocji
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
8.
Kredyt odnawialny:
-
9.
Kredyt gotówkowy:
-
- dotyczące opłat, prowizji i odsetek związanych z kredytem
- związane z obsługą wniosku o kredyt gotówkowy
- trudnościami z całkowitą, częściową spłatą lub odstąpieniem od kredytu
- problemów z harmonogramem spłat rat
- sytuacji związanych z formalnościami lub dokumentacją kredytową
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
10.
Kredyt hipoteczny w PLN
-
11.
Kredyty firmowe:
-
12.
Serwis transakcyjny:
-
13.
Aplikacja mobilna:
-
14.
Jakość obsługi:
-
15.
Zajęcia egzekucyjne:
Pobierz za darmo aplikację mBanku
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek