Nie musisz wychodzić z domu, ani dzwonić na mLinię. 

Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.

Zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonę „Usługi” w prawym dolnym rogu ekranu. Następnie wybierz Reklamacje i wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

kliknij, aby powiększyć

Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację. Wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

kliknij, aby powiększyć

Sprawdź, jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym

  • 1.  

    Wpłatomaty:

      • brak wpłaty na koncie lub nieprawidłowa wysokość kwoty zaksięgowanej na koncie
      • wątpliwości związane z wysokością prowizji za wpłatę
      • trudności w korzystaniu z wpłatomatu


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 2.  

    Karty i bankomaty:

      • trudności przy próbie wykonania transakcji kartą
      • problemy związane z wydaniem lub zamówieniem karty
      • sytuacje dotyczące mOkazji i Promocji
      • dotyczące spłaty karty kredytowej lub wysokości odsetek naliczonych na karcie kredytowej
      • problemy z obsługą wniosku o kartę kredytową, rezygnacją lub wypowiedzeniem umowy
      • dokumenty lub formalności związane z kartą kredytową (umowy, aneksu, zmiany typu karty)
      • sytuacje, w których widzisz na rachunku transakcje, których nie wykonywałeś lub na które zgodziłeś się w wyniku manipulacji (np. podałeś dane karty oszustowi),
      • dotyczące wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie


      zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

       

  • 3.  

    BLIK:

      • dotyczące wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie
      • sytuacje, w których sam wykonywałeś płatności lub takie, których nie potwierdzasz, a są widoczne na Twoim rachunku
      • sytuacje, w których widzisz na rachunku transakcje, których nie wykonywałeś lub na które zgodziłeś się w wyniku manipulacji (np. podałeś kod BLIK osobie, która podszyła się pod Twojego znajomego),


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

       

  • 4.  

    Przelewy:

      • sytuacje, gdy przelew w PLN nie dotarł do odbiorcy, pojawił się problem z jego zleceniem lub nie zgadza się opłata za przelew,

      • sytuacje, gdy przelew w PLN wpłynął na Twoje konto w niewłaściwej kwocie lub zaksięgowaliśmy go na niewłaściwym rachunku,

      • widzisz na rachunku przelew, którego nie rozpoznajesz,

      • padłeś ofiarą oszustwa. W wyniku manipulacji wysłałeś lub wyraziłeś zgodę na przelew do oszusta (np. zainwestowałeś w fałszywe inwestycje). 

      • wystąpiły problemy z realizacją mTransferu.


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 5.  

    Konta osobiste:

      • związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku
      • dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku
      • związane z otwarciem lub zamknięciem konta
      • problemy z obsługą konta np zmianą:
        - typu konta
        - pełnomocnika
        - współwłaściciela
      • dot. wypłaty premii w ramach promocji, mOkazji i programu Polecambank

       

      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 6.  

    Konta firmowe:

    • związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku

      • dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku
      • związane z otwarciem lub zamknięciem konta
      • problemy z obsługą konta np. zmianą:

      - typu konta
      - reprezentacji
      - uprawnień do konta
      - formy prowadzonej działalności gospodarczej

      • dot. wypłaty premii w ramach promocji

       

      zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 7.  

    Oszczędności

    • Lokata w PLN, Moje cele, Rachunek oszczędnościowy

      • wysokość naliczonych odsetek, opłat lub prowizji
      • trudności związane z otwarciem lub zamknięciem
      • uczestnictwo w promocji

       

      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 8.  

    Kredyt odnawialny:

      • dotyczące prowizji związanych z kredytem
      • trudności z obsługą wniosku o kredyt odnawialny
      • problemów z odnowieniem, zamknięciem kredytu odnawialnego
      • dotyczących dokumentów związanych z kredytem


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 9.  

    Kredyt gotówkowy:

      • dotyczące opłat, prowizji i odsetek związanych z kredytem
      • związane z obsługą wniosku o kredyt gotówkowy
      • trudnościami z całkowitą, częściową spłatą lub odstąpieniem od kredytu
      • problemów z harmonogramem spłat rat
      • sytuacji związanych z formalnościami lub dokumentacją kredytową


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 10.  

    Kredyt hipoteczny w PLN

      • prowizje, opłaty i odsetki (w tym wysokość marży, spełnienie warunków promocji)
      • wpis do księgi wieczystej
      • cesja polisy ubezpieczeniowej
      • obsługa wniosku o kredyt

       

      zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 11.  

    Kredyty firmowe:

      • dot. prowizji przy kredycie w rachunku bieżącym i dopuszczalnym saldzie debetowym (związanych z udzieleniem, odnowieniem, zmianą wysokości kwoty kredytu lub od niewykorzystanej części kredytu)


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 12.  

    Serwis transakcyjny:

      • związane z zalogowaniem lub wyświetleniem danych
      • dotyczące nieudanych przelewów (jeśli przy próbie wykonania przelewu pojawia się komunikat błędu)
      • związane ze składaniem wniosków 500+, 300+ i Profilem Zaufanym


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 13.  

    Aplikacja mobilna:

      • związane ze sparowaniem lub logowaniem do aplikacji
      • dotyczące nieudanych przelewów
      • związane z wyświetlaniem danych lub powiadomieniami PUSH


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 14.  

    Jakość obsługi:

      • uwagi dotyczące jakości naszej pracy w placówce, na mLinii lub na czacie


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 15.  

    Zajęcia egzekucyjne:

      • problemy związane z realizacją zajęcia egzekucyjnego
      • opłaty związane z realizacją zajęcia egzekucyjnego
      • wątpliwości związane z kwotą wolną od zajęcia np. wysokością kwoty wolnej


      zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

  

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek