wsparcie w spłacie

Zobacz, jak możemy Ci pomóc.

potrzebujesz pomocy w spłacie zobowiązań?

Spodziewasz się problemów finansowych? Zobacz, jakie mamy dla Ciebie rozwiązania. Wybierz rodzaj produktu, który spłacasz:

jak złożyć wniosek?

przejdź do wniosku

mężczyzna pracujący przy biurku na tle kolorowych pasów symbolizujących segment klienta indywidualnego mBanku

w serwisie transakcyjnym

Zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym, wybierz zakładkę Pomoc > Załatw swoje sprawy > Inna sprawa > w wyszukiwarce wpisz: wsparcie w spłacie kredytów

autoryzacja logowania w aplikacji mobilnej
  • przejdź do wniosku

    mężczyzna pracujący przy biurku na tle kolorowych pasów symbolizujących segment klienta indywidualnego mBanku
  • w serwisie transakcyjnym

    Zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym, wybierz zakładkę Pomoc > Załatw swoje sprawy > Inna sprawa > w wyszukiwarce wpisz: wsparcie w spłacie kredytów

    autoryzacja logowania w aplikacji mobilnej
  • przejdź do wniosku

    mężczyzna pracujący przy biurku na tle kolorowych pasów symbolizujących segment klienta indywidualnego mBanku
  • w serwisie transakcyjnym

    Zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym, wybierz zakładkę Pomoc > Załatw swoje sprawy > Inna sprawa > w wyszukiwarce wpisz: wsparcie w spłacie kredytów

    autoryzacja logowania w aplikacji mobilnej
  • przejdź do wniosku

    mężczyzna pracujący przy biurku na tle kolorowych pasów symbolizujących segment klienta indywidualnego mBanku
  • w serwisie transakcyjnym

    Zaloguj się na swoje konto w serwisie transakcyjnym, wybierz zakładkę Pomoc > Załatw swoje sprawy > Inna sprawa > w wyszukiwarce wpisz: wsparcie w spłacie kredytów

    autoryzacja logowania w aplikacji mobilnej

co warto wiedzieć przed złożeniem wniosku

  • zastanów się, czy potrzebujesz wsparcia w tym momencie. Jeśli nie – odłóż swoją decyzję w czasie. Możesz złożyć wniosek później, kiedy będziesz tego bardziej potrzebować

  • Twoje dane teleadresowe muszą być aktualne, żebyśmy mogli poinformować Cię o naszej decyzji  

  • jeśli masz zaległości, spłać je jak najszybciej – złożenie wniosku nie wstrzymuje działań windykacyjnych

  • podaj wszystkie informacje, o które prosimy we wniosku – to ułatwi nam podjęcie decyzji

  • możemy poprosić Cię o dodatkowe dokumenty – im szybciej je prześlesz, tym szybciej podejmiemy decyzję

  • za aneksy i umowy dotyczące wsparcia w spłacie zobowiązań nie pobieramy opłat

  • możemy odmówić Ci wsparcia lub zaproponować inne rozwiązanie

autoryzacja logowania w aplikacji mobilnej

gdy złożysz wniosek

  • naszą decyzję przekażemy Ci mailem w ciągu 45 dni

  • jeśli nasza decyzja będzie pozytywna, w mailu napiszemy, jak podpisać aneks lub umowę oraz podamy termin ważności decyzji

  • jeśli nie otrzymasz odpowiedzi po 45 dniach, zadzwoń:

gdy podpiszesz aneks lub umowę

  • otrzymasz maila, że uruchomiliśmy narzędzie pomocowe

  • jeśli podejmiemy decyzję warunkową, wprowadzimy narzędzie pomocowe dopiero, gdy spełnisz określone warunki

  • termin wprowadzenia nowego aneksu/umowy zależy od rodzaju narzędzia pomocowego (nie zawsze uruchomimy je z najbliższą ratą)

  • sprawdź w harmonogramie, jaka będzie Twoja najbliższa rata: zaloguj się do serwisu transakcyjnego i wejdź: Finanse > Kredyty > Wszystkie > Wybrany kredyt > Harmonogram

kiedy już korzystasz z pomocy

  • sprawdź nowy harmonogram spłat. Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i wejdź w: Finanse > Kredyty > Wszystkie > Wybrany kredyt > Harmonogram

  • harmonogram udostępnimy w serwisie transakcyjnym w ciągu 30 dni od uruchomienia narzędzia pomocowego.

z jakiej formy pomocy korzystasz?

pytania i odpowiedzi

kontakt

Jeśli masz pytania, możesz się z nami skontaktować:

językowy znak jakości logotyp

językowy znak jakości

Fundacja Języka Polskiego przyznała nam „Językowy znak jakości”, który potwierdza, że treści na tej stronie są przyjazne, proste i zrozumiałe.

wyniki wyszukiwania