integracja mWealth Menagement
pytania i odpowiedzi
Tak. Usługi świadczone dotychczas przez spółkę mWealth Management są po zmianie oferowane w ramach biura maklerskiego mBanku S.A i firmowane logo banku.
Nie oznacza to natomiast zmiany warunków oferty oraz modelu obsługi klientów i partnerów biznesowych spółki.
Tak. Logo spółki zostało zastąpione znakiem mBanku S.A., który od momentu włączenia będzie w ramach działalności biura maklerskiego świadczył usługi oferowane dotychczas przez mWealth Management.
Dotychczasowe logo
Nowe logo, po włączeniu do mBanku
Po zmianie w komunikacji do klientów może pojawić się także logo mBanku z dopiskiem Dom Maklerski (formalnie usługi świadczone dotychczas przez spółkę mWealth Management są po zmianie oferowane w ramach biura maklerskiego mBanku S.A – nazywanego też Domem Maklerskim mBanku)
Włączenie mWealth Management do mBanku nastąpiło 21 maja 2016 r.
Celem zmiany jest stworzenie w ramach jednej marki kompleksowej oferty inwestycyjnej dla najbardziej wymagających klientów.
Nie. Wszystkie dokumenty, w tym umowy zawarte z mWealth Management i złożone pełnomocnictwa pozostają w mocy bez konieczności aneksowania lub modyfikacji. Zmiana oznacza jedynie, że stroną każdej umowy zawartej z klientem przez mWealth Management staje się mBank.
Po włączeniu mWealth Management w struktury banku stroną umowy jest mBank.
Nie. Numer rachunku pozostanie taki sam.
Nie. Opiekun pozostaje ten sam.
Nie. Numery telefonów pozostają bez zmian.
Obsługa klientów będzie się odbywała w dotychczasowych lokalizacjach.
Zmianie uległa natomiast siedziba centrali i znajduje się będzie przy ul. Prostej 18 w Warszawie.
Wszyscy pracownicy spółki po połączeniu posiadają adresy mailowe z domeną @mbank.pl.
Tak. Po zmianie korespondencję należy kierować na adres:
mBank S.A.
Dom Maklerski mBanku
ul. Prosta 18,
00-850 Warszawa,
W zakresie sposobu świadczenia usług nie są planowane zmiany. Zostały jedynie wprowadzone modyfikacje dotyczące podmiotu świadczącego usługi oraz określeń jednostek obsługujących klientów.
O szczegółach klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem w oddzielnej korespondencji.
W zakresie usług wealth management nie będzie żadnych zmian w tabelach opłat i prowizji wynikających z faktu połączenia.
Zasady korzystania z usług wealth management pozostają bez zmian.
Nie. Sposób składania dyspozycji nie ulega zmianie.
Nie. Czas realizacji dyspozycji nie ulegnie zmianie.
Nie. Aby korzystać z usług mBanku należy podpisać osobną umowę dotyczącą usług bankowych.
Nie. Zasady korzystania z usług wealth management nie ulegają zmianie.
Nie. Zasady korzystania z usług wealth management nie ulegają zmianie.
Nie. Wszystkie udzielone pełnomocnictwa oraz złożone dyspozycje pozostają w mocy i nie ma konieczności ich ponownego składania.
Nie. Zmiana nie wiąże się z koniecznością aktualizacji danych osobowych, danych pełnomocników, testów MIFID i innych oświadczeń składanych wcześniej przez klienta.
Dla klientów, którzy posiadają zawarte umowy ramowe private banking, zasady świadczenia usługi rynków finansowych i SFI nie ulegną zmianie.
W zakresie usługi eMakler zmianie ulega jedynie rodzaj świadczonej usługi maklerskiej z przyjmowania i przekazywania zleceń na usługę wykonywania zleceń.
Tak. Usługi te są w dalszym ciągu dostępne w ofercie private banking.
Otwarcie rachunku jest możliwe w punkcie usług maklerskich działającym obok centrum private banking & wealth management mBanku (adresy placówek znaleźć można na stronie https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#private-banking_placowki oraz na stronie http://www.mdm.pl/ui-pub/site/kontakt/punkty_obslugi_klienta).
Złożenie zlecenia nabycia akcji na giełdzie lub zapisu na akcje w ofercie publicznej jest możliwe w punkcie usług maklerskich działającym obok centrum private banking & wealth management mBanku (adresy placówek znaleźć można na stronie https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#private-banking_placowki oraz na stronie http://www.mdm.pl/ui-pub/site/kontakt/punkty_obslugi_klienta).
Złożenie zlecenia na rachunek inwestycyjny jest możliwe w punkcie usług maklerskich działającym obok centrum private banking & wealth management mBanku (adresy placówek znaleźć można na stronie https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#private-banking_placowki oraz na stronie http://www.mdm.pl/ui-pub/site/kontakt/punkty_obslugi_klienta).
Nie. Sposób realizacji rekomendacji nie ulega zmianie.
Nie. Zasady realizacji wypłat z portfela w zarządzaniu nie ulegną zmianie.
Nie. Zasady realizacji wypłat z portfela w zarządzaniu nie ulegną zmianie.
Sposób i zasady składania zleceń nie ulegają zmianie.
Nie. Usługi nie zostaną połączone.
Nie. Rejestry nie zostaną połączone.
Nie. Nie jest to możliwe. Opiekun jest uprawniony przyjąć jedynie dyspozycję w formie pisemnej.