Od lat naszym istotnym celem jest spójność deklarowanych wartości z praktyką. Przekładamy je na codzienne działania banku, których podmiotem jest klient. To dlatego wiele pionierskich rozwiązań opartych o faktyczną współpracę z klientami powstało właśnie w mBanku.
Wyróżnik mBanku – prawdziwa otwartość na dialog wynika z przyjętej przez nas filozofii prowadzenia biznesu. Jest konsekwencją pięciu wartości: > myślenia klientem, > patrzenia w przyszłość, > upraszczania, > zaangażowania i > profesjonalizmu. Leżą one u podstaw kultury naszej organizacji i są motorem jej ciągłego rozwoju. Spójność między deklarowanymi wartościami a praktyką wzmacnia zaufanie klientów do nas i naszą wiarygodność.
Sprecyzowany model wartości i zachowań to wyraz wewnętrznej spójności naszej organizacji. Reguluje on obustronne relacje wewnętrzne na linii pracownik – pracownik i pracownik – zarząd. Stanowi punkt odniesienia przy podejmowaniu decyzji i kształtowaniu relacji w pracy na co dzień.
Wszystkich pracowników, kadrę zarządzającą i członków zarządu obowiązuje Code of Conduct. To kodeks dobrych praktyk mBanku. Zdefiniowaliśmy w nim podstawowe reguły, które dotyczą dozwolonych i niedozwolonych praktyk biznesowych, finansów, właściwego zachowania w miejscu pracy i odpowiedzialności społecznej. Określa on zarówno relacje wewnątrz firmy, jak i w kontaktach z dostawcami i partnerami zewnętrznymi.