Od początku mBank jest ikoną innowacyjności polskiego sektora bankowego. Poszerzając swoją działalność o segment detaliczny, stworzyliśmy pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, którego sercem jest nowoczesna, łatwo dostępna i wygodna platforma. Realizowana obecnie strategia, która sięga 2020 roku, opiera się na wyzwaniach i perspektywach bankowości mobilnej. Koncepcja cyfrowego banku to nie tylko innowacyjne narzędzia dystrybucji produktów, ale także rozwijana według tej samej filozofii struktura organizacyjna, procesy wewnętrzne, podejście do zarządzania ryzykiem, infrastruktura, w tym systemy IT oraz sieć placówek detalicznych.
Wiemy, że nasi klienci zauważają i doceniają pełną sprawność funkcjonowania organizacji – a zatem tak samo ważne, jak innowacyjne produkty lub kanały kontaktu z bankiem, są też sprawnie działające operacje.
Wyróżnikiem wypracowanych w Polsce i wciąż rozwijanych rozwiązań organizacyjnych jest możliwość ich powielania. Dzięki temu jesteśmy jedynym polskim bankiem, który z powodzeniem przeniósł swój model biznesowy zagranicę: do Czech i na Słowację. W 2017 roku mBank udzielił licencji na swój system bankowości elektronicznej francuskiemu bankowi, La Banque Postale.