Jesteśmy świadomi, że współcześnie jakość relacji, poziom zaufania społecznego do marki i jej silne powiązanie z pozytywnymi emocjami przekłada się wprost na wyniki operacyjne.
Między innymi dlatego szczególnie dbamy o kapitał społeczny, co wyraża się w naszej misji i wartościach, w centrum których jest klient. Traktujemy go jako podmiot, tzn. przez pryzmat jego indywidualnych potrzeb, emocji i oczekiwań. Jesteśmy z nim w jak najbardziej dopasowanej do jego potrzeb relacji. Dla nas kapitał społeczny to zaufanie, które jest równie istotną walutą jak środki finansowe.
Wiemy też, że to dzięki zaufaniu do nas klienci, nie tylko indywidualni, powierzają nam swoje środki i korzystają z naszych kredytów. Dotyczy to również dużych korporacji czy podmiotów sektora publicznego, w tym samorządów. Na bazie kapitału społecznego powstają więc nowe przedsięwzięcia biznesowe i społeczne, inwestycje i udogodnienia infrastrukturalne, z których korzysta szeroko pojmowane społeczeństwo. Ich uruchomienie przyczynia się do wzrostu gospodarczego kraju, na czym korzystają budżety domowe i ogólny komfort życia.