oznacza, że dążymy do poznania ich zachowań oraz realizacji ich potrzeb i preferencji. Aby wzmacniać relacje z klientami oparte na empatii, wdrażamy, określone w Misji mBanku, cztery podejścia:
- Pomagać. Oferujemy to, czego klienci rzeczywiście potrzebują, wtedy, kiedy tego potrzebują. Szanujemy ich czas – konstruujemy i upraszczamy ofertę tak, aby jej zrozumienie zajmowało im jedynie konieczne minimum czasu. W aplikacji mBanku kredyt można uzyskać w ciągu 30 sekund.
- Nie wkurzać klientów. Ułatwiamy im współpracę z mBankiem, minimalizując wysiłek i ewentualne trudności w kontakcie z nami. Służy temu nasz sposób komunikacji – sprawy klienta załatwiamy zawsze przy jego pierwszym kontakcie z mBankiem, niezależnie od kanału komunikacji. Ułatwiamy im życie.
- Zachwycać klientów, czyli sprawiać, że poczują się wyjątkowo podczas współpracy z mBankiem. Dzięki temu staną się ambasadorami naszych usług. Wiemy też, że zadowoleni z oferty mBanku pracownicy są naturalnymi, autentycznymi rzecznikami marki. Dlatego nasze usługi, zwłaszcza mobilne, promujemy również wśród nich.
- Gdziekolwiek. Dajemy klientom kontrolę nad ich finansami zawsze i wszędzie.