Dialog z klientem jest, obok mobilności, kluczowym elementem misji mBanku: „Pomagać, nie wkurzać, zachwycać. Gdziekolwiek”. „Myślenie klientem” to jedna z pięciu naszych wartości etycznych. A „empatia wobec klienta” jest filarem strategii naszego biznesu do 2020 roku. Świadomie stawiamy więc podmiotowość klienta w centrum działań i planów mBanku.
Wiemy, jak tworzyć i podtrzymywać satysfakcjonujące, oparte na zaufaniu i długotrwałe relacje. Jednym z warunków jest właśnie umiejętność faktycznego wejścia z klientem w dialog. Rozumiemy go jako otwartość na perspektywę klienta tj. jego opinie, pomysły, problemy. Wśród naszych rozwiązań są formy zinstytucjonalizowanego dialogu, rozwiązania z obszaru komunikacji w internecie czy cykliczne spotkania z konkretnymi grupami klientów. Nasza filozofia komunikacji z klientem opisana jest również tutaj.