W 2018 roku zostaliśmy partnerem bankowym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W ramach współpracy obsługiwaliśmy pod względem finansowym 26. Finał WOŚP, który odbył się 14 stycznia, jak również całoroczną działalność fundacji.

Oprócz zapewnienia bezpieczeństwa finansowego, współpraca z mBankiem pozwoliła na zaoferowanie darczyńcom możliwości wspierania fundacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Po raz pierwszy w historii Orkiestry 350 wolontariuszy zostało wyposażonych w terminale.

Podczas styczniowej zbiórki środków na zakup sprzętu ratującego zdrowie i życie noworodków byliśmy odpowiedzialni między innymi za liczenie pieniędzy zbieranych przez wolontariuszy. W wydarzeniu brało udział 1000 pracowników mBanku, a wpłaty liczyło czterysta maszyn. Naszym zadaniem było także rozliczenie aukcji charytatywnych, datków w obcych walutach czy biżuterii. Zachęcaliśmy również naszych klientów do wspierania akcji – do godziny 22.00 wpłacili na rzecz WOŚP łącznie 6,7 mln zł. W tej sytuacji zdecydowaliśmy się przekazać Orkiestrze nie planowany 1, ale aż 7 mln zł.

Na co dzień zajmujemy się obsługą bankową fundacji. Dzięki indywidualnie wynegocjowanym warunkom ma ona zapewnioną maksymalną skuteczność w operowaniu zebranymi środkami.

Współpraca z WOŚP to prawdopodobnie pierwszy projekt w historii mBanku, w który zaangażowało się pełnym sercem tak wielu pracowników. Łącznie blisko 1000 osób pracowało na rzecz sukcesu tego przedsięwzięcia. Byli to zarówno pracownicy central w Łodzi i Warszawie, jak i doradcy z placówek w całej Polsce. W ten jeden dzień wszyscy graliśmy razem z WOŚP!
Dominika Zientalak Główny specjalista ds. projektów specjalnych w obszarze marketingu detalicznego
Departament Marketingu Bankowości Detalicznej

Rachunek na dwa serca

Promocja „Rachunek na Dwa Serca” była skierowana do nowych klientów mBanku z sektora MŚP. W jej ramach miesięczne opłaty za prowadzenie rachunku i wykonane przelewy krajowe, zlecone przez system CompanyNet od stycznia do czerwca 2018 roku, przekazywane były w całości na rzecz WOŚP. Łącznie na konto fundacji mBank przekazał z tego tytułu ponad 77 tys. zł.

W okresie trwania akcji, przede wszystkim dzięki zaangażowaniu Doradców ds. MŚP ze wszystkich Placówek Korporacyjnych, udało się nam pozyskać około 250 nowych klientów. Możliwość wsparcia Orkiestry niejednokrotnie okazała się argumentem decydującym o podjęciu współpracy z mBankiem.

Sukces pierwszej edycji oraz chęć dalszego wsparcia fundacji zaowocowały decyzją o przeprowadzeniu kolejnej edycji promocji w 2019 roku.

FESTIWAL POL’AND’ROCK

W 2018 roku zostaliśmy partnerem strategicznym letniego festiwalu muzycznego Pol’and’Rock (dawniej Przystanek Woodstock), organizowanego w Kostrzynie nad Odrą przez Fundację WOŚP jako podziękowanie dla wszystkich wspierających jej działania.

Ważną częścią festiwalu jest Akademia Sztuk Przepięknych, którą objęliśmy mecenatem, a nasi pracownicy w szeregach Pokojowego Patrolu wsparli jej organizację. Akademia jest miejscem spotkań, dyskusji, warsztatów oraz aktywności edukacyjnych i społecznych, animowanych przez kilkadziesiąt organizacji pozarządowych.

Ponadto, dla uczestników festiwalu przygotowaliśmy kilka niespodzianek: promocyjny rachunek dla nowych klientów ze zwrotem do 100 zł za wydatki festiwalowe, limitowaną edycję kart debetowych z festiwalowym wizerunkiem, opaski zbliżeniowe do płatności czy depozyt do przechowania rzeczy.

Wyniki wyszukiwania: