W I półroczu 2019 roku wprowadziliśmy uproszczoną ofertę kont dla klientów indywidualnych. Obejmowała ona nowe eKonto osobiste oraz rachunek dla młodych eKonto możliwości. Oba są bezpłatne, z darmową usługą wypłat ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą.
Nasza oferta charakteryzuje się najlepszymi warunkami na rynku, co daje nam pierwsze miejsce w wielu rankingach branżowych. Według portalu kontomlodziezowe.com, eKonto możliwości zajmuje pierwsze miejsce w rankingu kont dla młodzieży, a według portalu kontostudenta.pl jest najczęściej wybieranym kontem dla tej grupy klientów. Dla młodych klientów jesteśmy bankiem pierwszego wyboru (według „Tracking młodych”, realizowany przez IQS na zlecenie mBanku).
Dzięki współpracy z Przelewami 24 udostępniliśmy dla naszych klientów Usługę Szybkiego Zasilenia. Umożliwia ona klientom banku zasilenie konta z rachunku prowadzonego w innym banku. Środki znajdą się na rachunku klienta nie później niż po 15 minutach.
W lutym 2019 roku jako pierwszy bank w Polsce zaoferowaliśmy klientom usługę „pogotowia on-line”. Cyber Rescue to usługa, która zapewnia użytkownikom pomoc w przypadku problemów związanych z bezpieczeństwem w Internecie, a wsparcie specjalistów odbywa się całodobowo w łatwy i szybki sposób – przez komunikator Messenger, telefon lub SMS. Użytkownik może skorzystać z pomocy w przypadku ataku hakerskiego, problemów z wirusami, utratą haseł do serwisów społecznościowych i wielu innych. Dla klientów mBanku usługa jest bezwarunkowo bezpłatna.
W 2019 roku skupiliśmy się na pozyskiwaniu klientów w średnich miastach. Dużym sukcesem okazała się koncepcja otwierania lodowisk mBanku. Na początku grudnia w dziesięciu polskich miastach, w tym Włocławku, Suwałkach czy Przemyślu, stanęły bezpłatne lodowiska. Mieszkańcy mogli skorzystać z wypożyczalni łyżew i pomocy instruktora. Po miesiącu funkcjonowania lodowisk znacząco wzrosła akwizycja klientów w tych miastach.
W kwietniu 2019 roku pojawiła się nowość w usłudze wielowalutowej. Rozszerzyliśmy jej działanie o kartę MasterCard. Już nie tylko posiadacze kart VISA mogą bezpłatnie korzystać z usługi wielowalutowej. Działa ona aż dla jedenastu walut (JPY, NOK, SEK, CZK, DKK, HUF, HRK, EUR, USD, CHF, GBP). Podobnie, jak za rachunki walutowe, nie pobieramy żadnych opłat za korzystanie z tej usługi. Dzięki usłudze wielowalutowej, karta debetowa jest połączona nie tylko z rachunkiem podstawowym w złotówkach, ale także z rachunkami walutowymi.
W czerwcu 2019 roku zaoferowaliśmy klientom kartę Mastercard z limitowanej edycji Pol’and’Rock. Zaprojektował ją Jurek Owsiak. Z kolei w grudniu udostępniliśmy limitowaną kartę Mastercard z okazji 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Karta zawierała motyw przewodni zaprojektowany przez Jurka Owsiaka.
Od 2 września 2019 roku klienci mogą zamawiać karty debetowe z wizerunkiem w pionie. Nową kartę Visa oraz Mastercard cechuje oszczędna forma i prostota. Dane klienta nie są już widoczne na awersie. Wszystkie informacje, w tym imię i nazwisko, numer karty czy data ważności, ukryte są na odwrocie.
W 2019 roku wartość zakupów kartami płatniczymi klientów bankowości detalicznej mBanku w Polsce wyniosła 46,6 mld zł, co stanowi wzrost o 22,0% rok do roku. Wzrost liczby transakcji klientów mBanku wyniósł natomiast 23,4% rok do roku. Karty kredytowe mBanku charakteryzują się także bardzo wysoką średnią transakcyjnością. Udział transakcji kartami mBanku (według liczby transakcji) w rynku wyniósł 13,0% na koniec września 2019 roku.