powrót

Pokazaliśmy wizję nowoczesnej bankowości internetowej

Best of Show - nowy mBank zapowiada mOkazje i przelewy wysyłane jak wiadomościPisaliśmy już o międzynarodowej konferencji Finovate w Londynie, podczas której zespół nowego mBanku został doceniony na forum międzynarodowym i otrzymał nagrodę Best of Show.
Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego mBank był wśród laureatów prestiżowej konferencji branżowej Finovate, jakie są najważniejsze cechy nowego mBanku oraz czym jest nowa usługa mOkazje, koniecznie zapoznajcie się z naszym artykułem.
Dodatkowo specjalnie dla Was zamieszczamy filmik. Zobaczcie ekipę projektu nowy mBank oraz  Finovate 2013 okiem mBankowej kamery.

Nowy mBank będzie uruchamiany partiami. Jako pierwszy zostanie wdrożony program rabatowy mOkazje. Na czym polega wyjątkowość działania mOkazji, na łamach Pulsu Biznesu wyjaśnił  Eugeniusz Twaróg – Zamysł jest taki, że oferta ma być skierowana do pewnej określonej grupy, która może nią być zainteresowana.


 

O to, dlaczego mOkazje zostały zintegrowane z Facebookiem zapytał Michała Panowicza – szefa projektu nowego mBanku Przemysław Pająk ze Spider’s Web.

W przypadku mOkazji trzeba rozróżnić dwie rzeczy: ideę i sposób na skojarzenie naszego partnera biznesowego z klientem od tego, w którym miejscu klient z tego korzysta. Ta pierwsza rzecz jest uniwersalna – za pomocą połączenia partnera z klientem możemy zrobić – użyję topornego słowa – arbitraż na tradycyjnych kanałach marketingowych, które są po prostu mało skuteczne. Natomiast to, gdzie będziemy o mOkazjach mówić to zupełnie inna kwestia. Naszym głównym kanałem komunikacji tego produktu będzie nasz serwis transakcyjny – to tam będziemy naszym klientom pokazywali pomysły na rozsądniejsze wydawanie pieniędzy. Facebook to jeden z dodatkowych kanałów dystrybucji dla Okazji – tłumaczy Michał Panowicz.

mOkazje będą dostępne również poza Facebookiem. Będzie to możliwe, gdy uruchomimy nowy mBank. Wtedy nie będzie konieczności logowania się do mOkazji za pośrednictwem Facebooka. Natomiast chcę podkreślić, że Facebook daje nam możliwość wystartowania z programem mOkazje zanim udostępnimy nowy mBank wszystkim naszym klientom – wyjaśnia Panowicz.

Pająk pyta również o najważniejsze cechy nowego mBanku, które realizują wizję nowoczesnej bankowości.
Michał Panowicz nie pozostawia złudzeń – Po pierwsze intuicyjność, czyli możliwość skorzystania z usług finansowych, które zazwyczaj są trudne dla przeciętnego konsumenta w sposób, który jest bardziej zrozumiały, przystępny i sprawiający, że czujemy mniejszą presję ewentualnej pomyłki. Po drugie nowy mBank będzie stanowił większą wartość dla klienta. Na Finovate pokazaliśmy mechanizm, który pozwoli zarobić klientowi drugie tyle co ma na depozytach tylko i wyłącznie na podstawie relacji, jakie już ma z bankiem. Po trzecie i chyba najważniejsze  – w końcu bankowość internetowa będzie przyjemna do korzystania.

Cały wywiad możecie przeczytać również na łamach internetowego serwisu Spider’s Web...

Więcej o mOkazjach dowiecie się z portalu Puls Biznesu...