Minęło siedem miesięcy od uruchomienia nowej platformy transakcyjnej mBanku,
a wszyscy klienci uzyskali już dostęp do nowych funkcji. Przez ostatnie miesiące słuchaliśmy Waszych sugestii, tak by jeszcze lepiej dostosować nowy serwis do Waszych potrzeb. Dziś, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przedstawiamy kolejną odsłonę systemu transakcyjnego mBanku.
Co nowego w serwisie?
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych
Zapraszamy do zupełnie nowego Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Teraz niektóre z funkcji dostępne są dla wszystkich klientów mBanku.
W zakresie podstawowych zmian wprowadziliśmy liczne usprawnienia w nawigacji, ograniczając znacząco „liczbę kliknięć”. Co ważniejsze, są też nowe funkcje, dzięki którym łatwo ocenić ile na funduszach możesz zarobić lub już zarobiłeś, łatwiej będzie też wybrać fundusz właściwy dla Ciebie.
Najważniejsze zmiany to:
- prezentacja najczęściej kupowanych funduszy,
- wyszukiwarka funduszy,
- prezentacja stopy zwrotu z posiadanego portfela funduszy,
- zamiana tabelek na wykresy.
Dowiedz się więcej…
Szybki kredyt
Klienci korzystający z nowego serwisu transakcyjnego mBanku, mogą korzystać z jeszcze prostszego i szybszego sposobu wnioskowania o kredyt gotówkowy oraz podwyższenie kredytu odnawialnego. Skupiliśmy się na tym, aby działania, które wykonuje klient, były maksymalnie zautomatyzowane, uproszczone i wygodne.
Propozycja kredytowa będzie dostępna dla wybranej grupy Klientów, posiadających indywidualnie wyliczoną ofertę kredytową, zaproponowaną przez bank.
Jutro o nowym kredycie dowiecie się więcej na blogu.
mTransfer
Zakupy przez internet są nie tylko szybsze, wygodniejsze, ale i tańsze. Już jutro przedstawimy kilka mTansferowych nowości. Zapraszamy na nasz blog.
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia w serwisie transakcyjnym mBanku zyskały nie tylko nowy wygląd, ale i przydatną funkcję. Nowością jest możliwość wysłania na telefon komórkowy wizytówki z informacjami o posiadanym ubezpieczeniu. Informacja ta może okazać się szczególnie pomocna dla osób wybierających się w podróż, lub zmotoryzowanych klientów. Treść wiadomości sms będzie zawierała nazwę ubezpieczenia, numer polisy oraz numer telefonu.
Aby wysłać wizytówkę należy podać swój aktualny numer telefonu w serwisie, a następnie w opcjach wybranego ubezpieczenia wybrać – Wyślij wizytówkę na telefon.
mOkazje
Dla Klientów korzystających z mOkazji przygotowaliśmy trzy nowe użyteczności, które spowodują, że korzystanie z nich stanie się jeszcze przyjemniejsze i prostsze.
Podstawowe zmiany to:
- automatyczne naliczanie rabatów po przelewach mTransfer,
- synchronizacja mOkazji na Facebooku i Serwisie Transakcyjnym przy zapisach na oferty.
Dowiedz się więcej…
Twoje finanse – podsumowanie
W serwisie transakcyjnym w sekcji Twoje finanse, można zobaczyć nową pozycję w menu – Podsumowanie. Na ekranie zobaczycie wszystkie swoje aktywa, pasywa, do których generują się również powiadomienia. W wybranym produkcie możecie także zobaczyć jego szczegóły oraz wykonać podstawowe operacje z nim związane.
Dodatkowo, na ekranie podsumowania pojawi się również możliwość włączenia wspólnego widoku produktów dla profili indywidualnych i firmowych. Odbywa się to poprzez kliknięcie jednego checkboxa.
Mamy nadzieję, że Klientom firmowym funkcja ta się spodoba.
Przypominamy, że dla osób, które dotychczas nie poznały nowego serwisu, utworzyliśmy specjalną sekcję w serwisie informacyjnym zawierającą przydatne informacje, filmy instruktażowe oraz najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi. Pomocy w obsłudze serwisu udzielają także pracownicy mLinii pod numerem telefonu 801 300 800 oraz Eksperci on-line.
powrót
Odkrywaj nowe oblicza mBanku