Karta debetowa to niezastąpiona pomoc w codziennych zakupach
- 0 zł za kartę, jeśli w ciągu miesiąca wykonasz nią transakcje o wartości min. 350 zł
- 0 zł za wypłaty z bankomatów mBanku, Planet Cash w Polsce, jeśli wypłacasz min. 300 zł
(znajdź bankomat) - 0 zł za wpłaty w naszych wpłatomatach oraz sieci Planet Cash i Cashline
(znajdź wpłatomat) - możesz płacić Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, swatchpay, xiaomi pay, zanim otrzymasz kartę
- płać zbliżeniowo szybko i wygodnie (zakupy powyżej 100 zł potwierdzisz PIN-em)
Tutaj znajdziesz pełną tabelę opłat i prowizji do Twojej karty.
Sprawdź, jak płacić kartą
-
1.
Tradycyjnie
-
-
Poczekaj na komunikat na terminalu.
-
Włóż kartę do terminala.
-
Wprowadź PIN i zatwierdź transakcję
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą.
-
-
-
2.
Zbliżeniowo
-
-
Poczekaj na komunikat na terminalu.
-
Przyłóż kartę do terminala.
-
Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PIN-em.
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą.
-
-
-
3.
Przez internet
-
-
Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
-
Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą.
-
Upewnij się, że strona jest bezpieczna. Wprowadź dane karty i kod CVV2/CVC2. Znajdziesz go na odwrocie karty.
-
Zaakceptuj płatność i poczekaj na potwierdzenie
-
-
-
4.
Bezpieczniej z 3-D Secure
-
3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy płatnościach kartą. Jest dostępna w wybranych sklepach internetowych.
-
-
Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3-D Secure.
-
Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą
-
Sprawdź, czy dane są poprawne.
-
Wpisz kod 3-D Secure, który otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej
-
-
Jeśli nie jesteś jeszcze klientem mBanku, otwórz konto z kartą
-
Co zrobić by płacić z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay zanim otrzymam kartę plastikową?
-
Tuż po wydaniu karty możesz dodać ją do płatności (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay). Jak to zrobić? Sprawdź tutaj
-
-
Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?
-
W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak pełen numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
By je odsłonić wejdź w sekcję Produkty → Karty → Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę z okiem. Po kliknięciu na nią i podaniu kodu PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.
-
-
Jak mogę zamówić kartę do konta?
-
Jeżeli nie jesteś naszym klientem otwórz konto, a na wniosku wybierz kartę.
Jeżeli jesteś już naszym klientem możesz:
- wejść na naszą stronę i zamówić kartę
- zalogować się na swoje konto w serwisie transakcyjnym i wybierać Produkty >Karty >Nowa karta.
- zalogować się do aplikacji, wybierać Produkty → Karty → Karty debetowe → Nowa karta
-
-
Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?
-
Przesyłamy nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Kartę otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych. Przed aktywacją możesz dodać kartę do płatności na urządzeniu mobilnym.
-
-
Jakie karty mogę zamówić dla pełnomocnika?
-
Dla pełnomocnika rodzajowego i szczególnego możesz zamówić karty debetowe:
- Visa payWave
- Mastercard PayPass
- Visa Pionowa
- Mastercard Pionowa
- Visa Foto – galeria (możesz wybrać tylko grafikę z naszej galerii)
- Visa Me – karta podstawowa i galeria (możesz wybrać tylko grafikę z naszej galerii)
- Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w EUR
- Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w GBP
- Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w USD
- Mastercard opaska
Dla pełnomocnika rodzajowego możesz zamówić także:
- eKartę wirtualną
-
-
Co to jest Visa Mobile?
-
Visa Mobile to nowa, prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer telefonu komórkowego a transakcję potwierdzane są w specjalnej aplikacji Visa Mobile.
Visa Mobile - płatności online
- Nie podajesz danych karty w sklepach
- Na stronie płatności wpisujesz tylko swój numer telefonu
- Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej dlatego przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu karty. Oznacza to, że reklamację transakcji rozpatrzymy w taki sam sposób jak w przypadku korzystania z kart debetowych.
-
-
Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?
-
- Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon. Właścicielem aplikacji Visa Mobile jest Visa.
- Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez mBank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej.
- W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!
-
To nie jest oferta.
Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/.
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Niższa prowizja nie dotyczy kart Visa payWave wydanych do eKonta PRP. (obowiązuje od 15.12.2021 r.) Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
Szczegółowe informacje na temat Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay i SwatchPAY! znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dostępnym na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/platnosci-telefonem-zegarkiem/
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/, Taryfie prowizji i opłat bankowych mBanku S.A. dla klientów Private Banking dostępnej na: https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/private-banking/aktualna-taryfa/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Usługa Google Pay dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej. Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.
Usługa Apple Pay dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Usługa Garmin Pay dostępna dla urządzeń mobilnych wskazanych na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/
Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.
Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.