3 min.
Już dziś możesz zamawiać w aplikacji mBanku? To proste, szybkie i wygodne – startują mOkazje zakupy!
ostatnia aktualizacja:
Mamy dla Was świetną wiadomość! Już 3,8 mln z Was może wygodnie zamawiać bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Cały proces jest szybki, bezpieczny i intuicyjny. Na początek do wyboru będzie ponad 1,5 miliona produktów!

- Nasze strategiczne myślenie o rozwoju aplikacji skupia się na ułatwianiu życia klientom. Gdy chcemy coś w niej zmienić, zawsze dbamy by nowe rozwiązanie spełniało to kryterium – mówi Krzysztof Bratos, wiceprezes zarządu mBanku ds. bankowości detalicznej. Uważnie przyglądamy się temu, co robią. Okazuje się, że zakupy w internecie to ich domena. W 2024 roku wydali w tym kanale około 32 mld zł. Oznacza to, że blisko co 4 złotówka, która pojawiła się na rynku e-commerce pochodziła z konta klienta mBanku. Uznaliśmy więc, że ułatwimy im życie, jeśli zaproponujemy możliwość zamawiania bezpośrednio w naszej aplikacji mobilnej. Z punktu widzenia klienta to wygodne, że coraz więcej rzeczy może robić w środowisku, które dobrze zna i odwiedza codziennie (statystyczny klient loguje się do aplikacji mBanku 35 razy w miesiącu). Natomiast z punktu widzenia banku rozwój oferty usług dodatkowych to sposób na to, aby zwiększyć aktywność i lojalność klientów. Projekt jest też spełnieniem jednego ze strategicznych założeń, czyli rozwoju w obszarze e-commerce – wyjaśnia Krzysztof Bratos.
Jak to działa?
mOkazje zakupy to owoc współpracy zespołów mBanku i Morele.net. Aby zacząć zamawiać w aplikacji, wystarczy kliknąć widżet z ofertą na pulpicie lub przejść do zakładki „Zakupy” w menu aplikacji. Tam czeka na Was ponad 1,5 miliona produktów w 2 tysiącach kategorii. Znajdziecie także spersonalizowane rekomendacje (na podstawie Waszych zwyczajów zakupowych), promocje i okazje dnia.
W mOkazjach zakupy czeka na Was ponad 1,5 miliona produktów z około 2 tysięcy kategorii. W ofercie znajdziesz między innymi:
elektronikę – w tym smartfony, laptopy i akcesoria
sprzęt gamingowy – konsole, gry i akcesoria dla graczy
małe i duże AGD – idealne do domu
produkty sportowe i z kategorii uroda – by zadbać o zdrowie i wygląd
produkty codziennego użytku – które ułatwiają życie
Wyszukiwarka, funkcje filtrowania i sortowania według różnych kryteriów ułatwią znalezienie idealnego produktu. A po wejściu na kartę produktu – zdjęcia, specyfikacja, cena, dostępne metody dostawy oraz opinie innych użytkowników.
Co najważniejsze – dane adresowe uzupełnią się automatycznie, a do finalizacji zamówienia wystarczy tylko potwierdzić je PIN-em lub Face ID. Zakupy są szybkie,
a płatność odbywa się bez przekierowań na zewnętrzne strony – wszystko w jednym miejscu.
Kilka kroków, aby zamówić produkty w aplikacji mBanku:
wejdźcie do aplikacji mBanku – wystarczy kliknąć w zakładkę zakupy
zapoznajcie się z ofertą i dodajcie do koszyka produkt
sprawdźcie czy w koszyku znajduje się wybrany produkt
wybierzcie sposób dostawy (pamiętajcie o sprawdzeniu swoich danych)
wybierzcie płatność w polskich złotych z konta lub karty kredytowej.
Gotowe. Zamówienie jest realizowane.
Czas na mOkazje zakupy?
Przekonajcie się, jak wygodne możecie zamawiać produkty naszego partnera Morele.net i innych sprzedawców marketplace w aplikacji mBanku Zaczynajcie już teraz – mOkazje zakupy czekają!
To nie jest oferta.
W ramach mOkazji zakupy zamówisz w aplikacji mobilnej produkty od Morele.net lub przedsiębiorców współpracujących z Morele.net oraz zapłacisz za nie produktami mBanku, które oferujemy w naszej aplikacji. mOkazje zakupy dostępne są w ramach Programu mOkazje. Program prowadzi mBank S.A. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji zakupy określa Regulamin programu mOkazje dostępny na: https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/regulaminy/uslugi/regulamin_programu_mokazje_od_02.12.2024_r.pdf
Za sprzedaż produktów i usług w ramach mOkazji zakupy oraz obsługę posprzedażową odpowiada Morele.net. Sp. z o.o. lub przedsiębiorca współpracujący z Morele.net. zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego Morele.net dla Uczestników Programu mOkazje dostępnym na: https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1375/
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/slowniczek-pojec/