nowość – zamawiaj produkty w aplikacji mBanku
Lubisz robić zakupy na smartfonie, a do tego cenisz bezpieczeństwo, czas i wygodę? To mamy dla Ciebie mOkazje zakupy.
Twoje mOkazje weszły na nowy, wyższy poziom. Odkryj nową funkcję w naszej aplikacji bankowej – mOkazje zakupy. Możesz teraz zamawiać produkty naszego partnera Morele.net bezpośrednio w aplikacji.
W aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę zakupy i zamawiaj produkty z darmową dostawą.
Obecnie dostęp do mOkazji zakupy w ramach pilotażu otrzymali wybrani przez nas klienci. Już niebawem udostępnimy tę funkcję wszystkim użytkownikom aplikacji.
dlaczego warto zamawiać w aplikacji mBanku
szybko i bezpiecznie
Opłacasz zamówienie w bezpiecznej aplikacji bankowej, gdzie formularze zamówienia uzupełnimy automatycznie. Klikasz, sprawdzasz i gotowe.
szeroki wybór produktów
Wybierasz z setek produktów naszego partnera, dostępnych w wyjątkowych cenach i z darmową dostawą. Zamawiasz, co chcesz i kiedy chcesz.
wygodne zamawianie
Łatwo i szybko zamawiasz produkty. Zrobisz to wygodnie w aplikacji mBanku – nie wchodzisz na stronę partnera czy bramki płatniczej. Wszystko masz w jednym miejscu.
limitowane okazje
Codziennie znajdziesz nowy produkt w limitowanej czasowo i liczbowo okazji. Zaglądaj regularnie i nie przegap żadnej z nich.
jak korzystać z mOkazji zakupy
Aby korzystać z mOkazji zakupy, pobierz aplikację mobilną mBanku oraz wyraź zgodę na program mOkazje.
Tylko 3 kroki dzielą Cię od zamówienia w naszej aplikacji:
jakie produkty możesz zamówić
Masz wybór z wielu różnych kategorii
- elektronika
- gaming
- małe i duże AGD
- dom i ogród
- sport i turystyka
- produkty codziennego użytku i wiele więcej
Sprawdzaj regularnie i znajdź coś dla siebie.
czym różnią się mOkazje zakupy od mOkazji
pytania i odpowiedzi
-
Jak zapłacę za produkt zamówiony w mOkazjach zakupy?
-
To proste! Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mBanku wejdź w zakładkę zakupy-polecane i zapoznaj się z propozycją produktu. Jeśli chcesz go zamówić, wystarczy, że na karcie produktu klikniesz przycisk “dodaj do koszyka”. Następnie potwierdź swoje dane i wybierz sposób dostawy. Płatność zrealizujemy automatycznie zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem:
- przelewem z Twojego konta w PLN w mBanku
- przelewem z Twojej karty kredytowej.
-
-
Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w mOkazjach zakupy ?
-
1. Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub płatności za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić.
2. Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) skorzystaj z formularza, który znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “reklamuj produkt”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś reklamację".
Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Czy wszyscy klienci mBanku dostaną dostęp do mOkazji zakupy w tym samym czasie?
-
mOkazje zakupy będziemy udostępniać stopniowo. W ramach pilotażu dostęp do nich otrzyma wybrana przez bank grupa klientów. Na tym etapie nie można samodzielnie dołączyć do pilotażu, ale już niebawem z mOkazji zakupy będą mogli z korzystać wszyscy użytkownicy naszej aplikacji mobilnej.
-
-
Czy muszę wyrazić jakieś zgody, by móc korzystać z mOkazji zakupy?
-
Zgody wymagane, by móc korzystać z mOkazji zakupy to:
- zgoda na mOkazje:
masz dostęp do Programu mOkazje i zgadzasz się na przekazanie danych osobowych parterom, gdy skorzystasz z ich ofert
- zgoda na pilotaż mOkazje zakupy:
masz dostęp do pilotażu rozwiązania mOkazje zakupy
- zgoda na przekazanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową:
zgadzasz się na przekazanie partnerowi danych: imię i nazwisko, adres do wysyłki zamówienia, e-mail, numer telefonu, dane do faktury
- akceptacja regulaminu sklepu internetowego Morele.net
zgadzasz się z treścią regulaminu sklepu internetowego Morele.net dla uczestników Programu mOkazje
Zgoda dobrowolna:
- zgoda na prezentowanie spersonalizowanych ofert
zgadzasz się na automatyczne przetwarzanie danych kontaktowych, transakcyjnych, lokalizacyjnych, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, historia transakcji, abyśmy mogli prezentować Ci mOkazje zakupy dopasowane do Twoich potrzeb.
-
To nie jest oferta.
mOkazje zakupy dostępne są w ramach Programu mOkazje. Program prowadzi mBank S.A. Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji zakupy określa Regulamin Pilotażu nowej funkcjonalności mOkazje zakupy w ramach programu mOkazje dostępny na https://www.mbank.pl/pdf/ind/mokazje/regulamin-programu-zakupy-1.pdf
Za sprzedaż produktów i usług w ramach mOkazji zakupy oraz obsługę posprzedażową odpowiada Morele.net. Sp. z o.o. zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego Morele.net dla Uczestników Programu mOkazje dostępnym na https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1375/.
Darmowa dostawa dotyczy wyłącznie produktów dostarczanych przez partnera w trakcie pilotażu.
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek