Zablokowaliśmy Twoją płatność lub konto? Dbamy o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy
 

Czy wiesz, że monitorujemy transakcje naszych klientów 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku?
Zajmuje się tym specjalny zespół – Security Operations Center (SOC). SOC czuwa i reaguje na nowe zagrożenia, które dotyczą bezpieczeństwa, np. wykrywa i minimalizuje skutki nowych typów ataków (np. złośliwe oprogramowanie, phishing) i prowadzi monitoring transakcji płatniczych, tak by były poprawne i bezpieczne.

 

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy

 

Co to dla Ciebie właściwie oznacza? W ramach naszego monitoringu możemy wstrzymać lub odrzucić Twoją transakcję (np. gdy płacisz za zakupy kartą) lub chwilowo ograniczyć Ci dostęp do rachunku. Robimy tak, gdy chcemy upewnić się, że to właśnie Ty zlecasz przelew, robisz zakupy i nikt nie próbuje Cię w tej chwili okraść i wyłudzić od Ciebie pieniędzy czy Twoich danych.

Co robimy w takiej sytuacji? Możesz spotkać się z naszymi działaniami w różnych momentach. Możemy wtedy wysłać Ci SMS-a np. o odrzuconym przelewie lub płatności kartą i tymczasowej blokadzie konta.

 

Dotarł do Ciebie taki SMS? Twoja operacja jest odrzucona lub wstrzymana ze względów bezpieczeństwa? Oznacza to, że właśnie ją sprawdzamy. Możemy wtedy do Ciebie zadzwonić. Jeśli minęło 20 minut, a nikt do Ciebie nie dzwonił i nadal nie możesz jej wykonać, skontaktuj się z mLinią.

W jakich sytuacjach mogło dojść do oszustwa na Twoją szkodę? Przeczytaj o najczęstszych sposobach działania przestępców. Jeśli coś wzbudziło Twoje wątpliwości i boisz się, że któraś sytuacja dotyczy Ciebie, koniecznie nam to zgłoś: 42 6 300 800.

 

Pamiętaj!

 

W SMS-ach, które dotyczą bezpieczeństwa, nie umieszczamy żadnych linków! Nasi konsultanci nigdy nie proszą Cię o podanie wrażliwych danych, zainstalowanie „aplikacji bezpieczeństwa” czy wykonania dodatkowych operacji na Twoim koncie. Jeśli dostaniesz podobny sms z linkiem – nie otwieraj go. Skontaktuj się wtedy z nami: 42 6 300 800.