Media społecznościowe dźwignią handlu!

16
.
08
.
2017
Media społecznościowe dźwignią handlu!

Autor: Firmowi.pl

 

Aby firma się rozwijała, potrzebna jest jej dobra reklama. Nie każdego przedsiębiorcę stać jednak na wykupienie czasu antenowego w telewizji albo wyprodukowanie billboardu. Ale są przecież Facebook, Instagram i inne media społecznościowe! Czy rzeczywiście „sprzedają”? Jak stworzyć i zarządzać kanałami Social Media firmy, by czerpać z tego realne korzyści? Oto garść praktycznych porad dla przedsiębiorców.

mBank S.A. nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce informacji objętych powyższym materiałem. Materiał niniejszy ma charakter informacyjno – marketingowy i nie stanowi porady prawnej ani podatkowej. 

 

Księgowi współpracujący z mBankiem należą do Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Odpowiedzą na Twoje pytania dotyczące prowadzenia firmy, pomogą założyć działalność gospodarczą i otworzyć konto firmowe. Infolinię obsługują księgowi z firmy CashDirector S.A. Infolinia jest bezpłatna i czynna codziennie w godz. 9:00-17:00. Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą operatora.

Niniejsza część portalu mBank.pl przeznaczona jest dla przedsiębiorców. Artykuły nie stanowią porad podatkowych, finansowych ani prawnych. mBank S.A. nie prowadzi działalności polegającej na doradztwie gospodarczym, prawnym ani podatkowym. Dowiedz się więcej