Taktyka przetrwania kryzysu
Działania wdrażane przez warszawską pracownię w zakresie e-commerce zaczęły stopniowo przynosić rezultaty i przekładać się na większą liczbę zamówień. Dużym wsparciem dla właścicielki byli też klienci, którzy od początku kibicowali firmie i reagowali pozytywnie na wszystkie udogodnienia. Kluczowe dla odzyskania stabilności firmy okazało się jednak opracowanie spójnej strategii oraz konsekwentne optymalizowanie budżetu. "Podczas kryzysu warto przeanalizować oraz zmniejszyć koszty działalności, by przetrwać najtrudniejszy czas. Jeżeli ponosimy duże koszty najmu lokalu, w którym prowadzimy biznes, negocjujmy ich obniżenie lub zmieńmy siedzibę. Nie traktujmy takich działań w kategorii porażki, ponieważ ich podejmowanie świadczy o dojrzałości przedsiębiorcy. Wykonując taki krok teraz, unikniemy katastrofy i w przyszłości powrócimy na rynek ze zdwojoną siłą" – mówi Alicja Getka.