powrót na stronę konkursową

 

  Jury konkursu Cyfrowe Rewolucje

 

Maciej Cebertowicz

Z branżą e-commerce związany od 9 lat. Aktualnie odpowiada za rozwój platformy sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Skupia się przede wszystkim na rozwijaniu oprogramowania sklepów internetowych, UX w e-commerce, a także odpowiada za marketing i sprzedaż marki Sky-Shop. Wcześniej prowadził kilka sklepów internetowych dla różnych marek odnoszących sukcesy. Prowadził także swój własny e-commerce. Dzieli się wiedzą jako ekspert występujący na prelekcjach czy webinarach.

Joanna Ceplin

Ekspert marketingu online, bizneswoman, mentorka. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz wielu kursów. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla przedsiębiorców. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.

Bernadeta Kasztelan-Świetlik

Wspólnik i radca prawny w Kancelarii GESSEL (2001-2014 i od 2017). Była wiceprezes UOKiK (w latach 2014-2017). Ekspert w dziedzinie prawa konkurencji. Reprezentuje klientów przed Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawach dotyczących koncentracji, postępowań związanych z zarzutami zawierania porozumień ograniczających konkurencję, nadużywania pozycji dominującej, ochrony interesów konsumentów oraz nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej. Jest autorką wielu publikacji prasowych oraz prelegentką na licznych konferencjach, warsztatach i szkoleniach.

Paweł Laszczyk

Dyrektor departamentu małych i średnich przedsiębiorstw w mBanku. Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie finansowym dla największym przedsiębiorstwom w Polsce. Posiada też bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, wdrażaniem innowacyjnych modeli biznesowych, zarządzaniu zmianą oraz turn around managemencie. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz London Business School.

Michał Lewandowski

Prawnik, specjalista ds. sprzedaży i strategii biznesowej. Współzałożyciel jednego z trzech największych studiów animacji na świecie, produkującego materiały do badań fokusowych. Jest współzałożycielem kilku startupów. Po trzech latach w American Express, gdzie był odpowiedzialny za rozwój biznesowy największego w Europie programu lojalnościowego PAYBACK, obecnie jako Chief Commercial Officer w SAMITO, pomaga firmom z branży e-commerce w wyborze rozwiązań automatyzacji marketingu. Posiada ponad 19 lat doświadczenia zawodowego, w tym ponad 12 lat w pracy w reklamie i marketingu.

Tomasz Łuczak

Odpowiada za rozwój produktów kartowych i rozwiązań dla firm w Mastercard. W ciągu ostatnich 12 lat budował strategie rozwoju produktów dla wszystkich segmentów rynku, począwszy od mikroprzedsiębiorstw, poprzez MŚP, aż do dużych i międzynarodowych korporacji, w Polsce i Europie Środkowej. Zanim rozpoczął pracę w Mastercard przez osiem lat pracował w American Express, gdzie był odpowiedzialny za karty korporacyjne.

Patrycja Sass-Staniszewska

Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, powstałej z inicjatywy Związku Banków Polskich oraz Board of Directors Ecommerce Europe. Z e-Izbą związana od początku jej działania. Z branżą interaktywną związana od 16 lat.

Jarosław Stefański

Prezes mElements, spółki z Grupy mBanku. Od początku kariery związany z projektami na styku rozwoju biznesu i nowych technologii. Budował oddziały jednej z najbardziej znanych firm na rynku finansowym xyz, w projekcie odpowiadał m.in. za kraje regionu Azji i Pacyfiku. Z Grupą mBanku związany jest od ośmiu  lat. Zaczynał w obszarze strategii i przez cztery lata budował ekosystem usług dedykowanych MŚP w mBanku, m.in. w obszarach rozwoju bankowości internetowej i mobilnej, usług wymiany walut, księgowości on-line. Od trzech lat buduje wewnętrzny fintech w ramach Grupy, który powstał by dostarczać liderom e-commerce nowoczesne rozwiązania z obszaru płatności i finansowania.

Przemysław Pająk

Założyciel Grupy Spider’s Web, do której należą: Spider’s Web, Rozrywka.blog, Autoblog, Bizblog, Spider’s Web+ oraz Bezprawnik i Spiders.Agency. Media Grupy Spider’s Web odwiedzane są przez 7 milionów ludzi miesięcznie. Przez 10 lat pracował w marketingu w branży FMCG. W swojej karierze był też nauczycielem akademickim oraz specjalistą ds. PR. W wolnych chwilach grywa w koszykówkę.

Piotr Teodorczyk

Dyrektor departamentu klienta firmowego w mBanku, członek Rady Nadzorczej LeaseLink. Absolwent studiów doktoranckich na SGH oraz studiów MBA dla finansistów na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Z sukcesem od 15 lat wdraża ofertę dedykowaną dla klientów MŚP. Ponad trzy lata temu objął stanowisko dyrektora departamentu klienta firmowego., W jego pracy na pierwszym miejscu zawsze są ludzie, a głos klienta stanowi podstawę każdej inicjatywy.

Maciej Żak

Współzałożyciel Dirlango, holdingu inwestującego w spółki technologiczne na etapie „growth”. W latach 2011-2014 w Intel Capital jako Dyrektor Inwestycyjny CEE, a przedtem wieloletni członek zarządu Grupy Onet, która w 2011 roku została sprzedana do Ringier Axel Springer. Posiada bogate doświadczenie w sektorze internetowym, technologicznym oraz mediów w Polsce i Środkowej oraz Wschodniej Europy. Zarządzał wieloma procesami M&A, w tym m.in. Onet (inwestycja 2001), DRQ, Pascal, FC Legia, Netsprint, iTaxi, Adrino Whitepress. Zasiadał w radach nadzorczych spółek takich jak TVN, Optimus, Legia, DRQ, iTaxi, Whitepress, Adrino.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Executive MBA z IMD w Lausanne, w Szwajcaria.