Sukces w biznesie opiera się na dwóch filarach: finansach i wiedzy. Na co dzień oferujemy firmom dostęp do kapitału, teraz dodajemy również wiedzę niezbędną, aby rozwinąć skrzydła w sieci. Kampania Cyfrowe rewolucje skierowana jest do firm o obrotach do 50 mln zł. Akcja potrwa do końca roku. Zaprosiliśmy do niej inne, znane marki, które dostarczają wiedzę i narzędzia do działania w branży e-commerce. Partnerem merytorycznym akcji jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - firma MasterCard.
Kampania Cyfrowe rewolucje to kolejne nasze działanie, które wspiera firmy w e-transformacji. Z myślą o nich, w maju, jako jedni z pierwszych na rynku, udostępniliśmy ofertę produktową.
W kampanię zaangażowały się:
Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Upowszechniamy go w celu reklamy i promocji mBanku S.A. Nie można traktować go jako wiążącego zobowiązania jakiejkolwiek osoby, w tym mBanku S.A. z jakiegokolwiek tytułu. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje na temat konkursu Cyfrowe rewolucje znajdują się w regulaminie.