Dane do zamówień

  •  

    Na jaki adres mailowy otrzymam powiadomienia o statusie zamówienia?

    • Powiadomienia o statusie zamówienia otrzymasz z adresu no-reply@morele.net:na adres e-mail, który potwierdzisz w aplikacji mBanku podczas składania zamówienia.   

      Na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ znajdziesz informacje co zrobić, jeśli nie otrzymasz powiadomienia o statusie zamówienia.  

      Status swojego zamówienia sprawdzisz też w aplikacji mobilnej mBanku. W zakładce zakupy – wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”. 

  •  

    Na jaki adres otrzymam zamówienie?

    • Podczas składania zamówienia w aplikacji mBanku potwierdzisz adres, na który chcesz otrzymać zamówienie. Dla ułatwienia, podstawimy Ci adres, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić na inny adres na potrzeby zamówienia, Twoje dane w mBanku nie zmienią się.

  •  

    Czy mogę zamówić produkt na dowolny adres?

    • Możesz zamówić produkt na dowolny adres w Polsce. Nie jest możliwa wysyłka za granicę. Podczas pierwszego zamówienia zobaczysz adres korespondencyjny, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić. Ten adres zapisze się na potrzeby tego i kolejnych zamówień. Przy każdym zamówieniu możesz podać inny adres dostawy.

  •  

    Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

    • Jeśli chcesz zmienić adres po złożeniu zamówienia, skontaktuj się jak najszybciej ze sprzedawcą. Skorzystaj z linku do formularza, który znajdziesz:  

      • w aplikacji mobilnej mBanku  

      W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.  

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia  

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę".

  •  

    Jakie moje dane zostaną przekazane do Morele.net? 

    • Przekażemy wyłącznie za Twoją zgodą (Zgoda na przekazanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową) dane niezbędne do realizacji zamówienia. Będą to: imię i nazwisko, adres do wysyłki zamówienia, e-mail, numer telefonu, dane do faktury.

  •  

    Jak mogę zmienić mój adres e-mail do zamówień?

    • Przy pierwszym zamówieniu podstawimy Ci adres e-mail, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić podczas składania każdego zamówienia. Adres e-mail do realizacji zamówień możesz też zmienić w dowolnym momencie w aplikacji mobilnej, w ustawieniach mOkazji zakupy. W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego”, w prawym, górnym rogu. Wejdź w opcję “adres e-mail do realizacji zamówień”. Kliknij ikonę “ołówka” i wprowadź nowy adres e-mail. Zmianę potwierdź przyciskiem zapisz.   

       

      Pamiętaj! Jeśli zmienisz adres e-mail w trakcie realizacji złożonego zamówienia, wszystkie powiadomienia (zarówno z wcześniejszych, jak i przyszłych zamówień) otrzymasz na nowy adres e-mail.

  •  

    W jaki sposób mogę odwołać zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnica bankową do Morele.net?

    • Zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnicą bankową do Morele.net możesz odwołać w aplikacji mobilnej mBanku. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę zakupy. W ustawieniach (koło zębate w prawym górnym roku) wybierz mOkazje. Kliknij „wycofaj” przy zgodzie na przekazywanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową. Na kolejnym ekranie, kliknij przycisk „wycofaj akceptację”, aby zatwierdzić swoją decyzję.