Dane do zamówień
-
Na jaki adres mailowy będę dostawać powiadomienia o statusie zamówienia?
-
Powiadomienia o statusie zamówienia otrzymasz z adresu no-reply@morele.net na adres e-mail, który potwierdzisz w aplikacji mBanku podczas składania zamówienia.
Na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ znajdziesz informacje co zrobić, jeśli nie otrzymasz powiadomienia o statusie zamówienia.
Status swojego zamówienia sprawdzisz też w aplikacji mobilnej mBanku. W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”
-
-
Na jaki adres otrzymam zamówienie?
-
Podczas składania zamówienia w aplikacji mBanku potwierdzisz adres, na który chcesz otrzymać zamówienie. Dla ułatwienia, podstawimy Ci adres, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić na inny adres na potrzeby zamówienia, Twoje dane w mBanku nie zmienią się.
-
-
Czy mogę zamówić produkt na dowolny adres?
-
Możesz zamówić od naszego Partnera produkt na dowolny adres w Polsce. Nie jest możliwa wysyłka za granicę.
Podczas pierwszego zamówienia zobaczysz adres korespondencyjny, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić. Ten adres zapisze się na potrzeby tego i kolejnych zamówień. Przy każdym zamówieniu możesz podać inny adres dostawy.
-
-
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
-
Jeśli chcesz zmienić adres po złożeniu zamówienia, skontaktuj się jak najszybciej z Morele.net. Skorzystaj z formularza, który znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj o zamówienie".
- na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
Pamiętaj! Zmiana adresu po złożonym zamówieniu przez formularz ze strony Morele.net nie zmieni danych, które masz zapisane na potrzeby realizacji zamówień w aplikacji mobilnej mBanku, w mOkazjach zakupy.
-
-
Jakie moje dane zostaną przekazane do Morele.net?
-
Przekażemy wyłącznie za Twoją zgodą dane niezbędne do realizacji zamówienia. Będą to: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres do wysyłki. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę przekażemy dodatkowo nazwę, adres i NIP firmy.
-
-
Jak mogę zmienić mój adres e-mail do zamówień?
-
Przy pierwszym zamówieniu podstawimy Ci adres e-mail, który masz podany w mBanku. Możesz go zmienić podczas składania każdego zamówienia.
Adres e-mail do realizacji zamówień możesz też zmienić w dowolnym momencie w aplikacji mobilnej, w ustawieniach mOkazji zakupy. W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego”, w prawym górnym rogu. Wejdź w opcję “adres e-mail do realizacji zamówień”. Kliknij ikonę “ołówka” i wprowadź nowy adres e-mail. Zmianę potwierdź przyciskiem zapisz.
Ważne: Zmieniając adres e-mail w trakcie realizacji już złożonego zamówienia, wszystkie powiadomienia (zarówno z wcześniej złożonych, jak i przyszłych zamówień) przychodzić będą na nowy adres e-mail.
-
-
Czy mogę zamówić dostawę na adres osoby trzeciej?
-
Tak, dostawę możesz zamówić na dowolny adres na terenie Polski.
-
-
W jaki sposób mogę odwołać zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnica bankową do Morele.net?
-
Zgodę na przekazywanie danych objętych tajemnicą bankową do Morele.net możesz odwołać w aplikacji mobilnej mBanku. Po zalogowaniu wejdź w ustawienia (koło zębate w prawym górnym roku) i wybierz mOkazje. Kliknij „wycofaj” przy zgodzie na przekazywanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową. Na kolejnym ekranie zatwierdź swoja decyzję klikając przycisk „wycofaj akceptację”.
-