Dostawa i płatności
-
Po opłaceniu zamówienia okazało się, że nie ma towaru na stanie, kiedy odzyskam pieniądze?
-
Informacje dotyczące terminu zwrotu pieniędzy znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego było opłacone zamówienie.
-
-
Jak mogę zapłacić za produkty w mOkazjach zakupy?
-
Pieniądze pobierzemy bezpośrednio z konta lub karty kredytowej w mBanku, które wskażesz w trakcie zamówienia. Wystarczy, że zaakceptujesz płatność PIN-em w aplikacji mobilnej.
-
-
Chcę opłacić zamówienie w mOkazjach zakupy przelewem z karty kredytowej. Ile będzie mnie to kosztowało?
-
Za przelew z karty kredytowej, który wykonasz w ramach płatności za zamówienie w mOkazjach zakupy, nie pobierzemy prowizji. Wynika to z wprowadzonej przez nas akcji specjalnej, która obowiązuje do 06.05.2025 r. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Aby skorzystać z akcji specjalnej:
- Przystąp do programu mOkazje.
- W aplikacji wejdź do mOkazji zakupy (usługi – polecane).
- Podczas zamówienia produktu, przy wyborze płatności, wskaż rachunek karty kredytowej.
- Zatwierdź płatność PIN-em w aplikacji mobilnej.
Pozostałe opłaty pobieramy zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat.
-
-
Jakie są sposoby dostawy?
-
W trakcie zamówienia zobaczysz wszystkie możliwe formy dostawy i ich koszty. Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Nie udało mi się zapłacić za produkt, co mam zrobić?
-
Jeśli nie udało Ci się zapłacić za produkt, spróbuj zamówić jeszcze raz.
-
-
Z jakiego konta mogę opłacić zamówienie?
-
Podczas składania zamówienia wyświetlimy Ci Twoje konta (prowadzone w PLN) i karty kredytowe w mBanku, z których możesz opłacić zamówienie.
-
-
Nie mam wystarczającej kwoty na koncie, by opłacić zamówienie co mogę zrobić?
-
Zasil konto odpowiednią kwotą, lub jeśli masz inne konto, z którego możesz opłacić to zamówienie, wybierz je z listy dostępnej w aplikacji podczas składania zamówienia.
-