Informacje ogólne

  •  

    Czym są mOkazje zakupy? 

    • mOkazje zakupy to część Programu mOkazje przeznaczona dla pełnoletnich klientów indywidualnych mBanku. mOkazje zakupy znajdziesz w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy. W mOkazjach zakupy będziemy prezentować produkty naszego partnera Morele.net oraz innych sprzedawców, dostępnych na platformie Morele.net. Za zamówienie możesz zapłacić szybko i bezpiecznie bezpośrednio w naszej aplikacji.  

  •  

    Czy wszyscy klienci mBanku mogą korzystać z mOkazji zakupy?

    • mOkazje zakupy są dostępne w aplikacji mobilnej dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych, którzy wyrazili zgodę na korzystanie z Programu mOkazje. Aby korzystać ze wszystkich funkcji mOkazji zakupy należy mieć aplikację w wersji min. 3.89. Znajdziesz ją w autoryzowanym sklepie: App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery (dla telefonów Huawei). Po aktualizacji mOkazje zakupy znajdziesz w zakładce zakupy.

  •  

    Po co tworzy się konto klienta Morele.net dostępne w aplikacji mBanku?

    • Nasz partner Morele.net, na podstawie Twojej zgody, utworzy konto, aby zrealizować Twoje zamówienie, które złożysz w aplikacji mobilnej mBanku w ramach programu mOkazje zakupy. Za Twoją zgodą, gdy złożysz zamówienie, przekażemy do partnera Twoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail, adres do wysyłki zamówienia , numer telefonu, dane do faktury). Będą one służyć wyłącznie do realizacji zamówień w mOkazjach zakupy.

  •  

    Jakie produkty znajdę w mOkazjach zakupy?

    • Będziemy regularnie prezentować Ci nowe produkty od naszego partnera Morele.net oraz innych sprzedawców, dostępnych na platformie Morele.net. W mOkazjach zakupy znajdziesz produkty z różnych kategorii m.in.: artykuły użytku codziennego, elektronikę, zabawki i małe AGD.

  •  

    Czym jest mOkazja dnia?

    • To limitowany produkt od Morele.net w wyjątkowej cenie, dostępny w mOkazjach zakupy w ograniczonym czasie i ograniczonej liczbie. Zegar wskazuje, ile czasu zostało, by zamówić ten produkt.

  •  

    Czy w mOkazjach zakupy kupuję produkt od mBanku?

    • W mOkazjach Zakupy nie kupujesz produktów od mBanku. W aplikacji mBanku umożliwiamy zamawianie produktów od naszego partnera Morele.net oraz innych sprzedawców dostępnych na tej platformie oraz szybką płatność za produkty.

  •  

    Jak mogę skorzystać z mOkazji zakupy?

    • Wystarczy, że w aplikacji mobilnej wejdziesz w zakładkę zakupy. mOkazje zakupy są dostępne dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych, którzy wyrazili zgodę na Program mOkazje. Jeśli nie wyraziłeś jeszcze zgody na mOkazje poprosimy Cię o to, gdy po raz pierwszy wejdziesz w aplikacji mobilnej w zakładkę zakupy. Aby korzystać ze wszystkich funkcji mOkazji zakupy należy mieć aplikację w wersji min. 3.89. Znajdziesz ją w autoryzowanym sklepie: App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery (dla telefonów Huawei). Przed pierwszym zamówieniem w mOkazjach zakupy poprosimy Cię również o akceptację Regulaminu sklepu Internetowego Morele.net. Za wybrany produkt zapłacisz wygodnie bezpośrednio w naszej aplikacji. Wystarczy, że zaakceptujesz płatność PIN-em.

  •  

    Jak zapłacę za produkt zamówiony w mOkazjach zakupy?

    • To proste! Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mBanku wejdź w zakładkę zakupy-polecane i zapoznaj się z propozycją produktu. Jeśli chcesz go zamówić, wystarczy, że na karcie produktu klikniesz przycisk “dodaj do koszyka”. Następnie potwierdź swoje dane i wybierz sposób dostawy. Płatność zrealizujemy automatycznie zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem:  

      • przelewem z Twojego konta w PLN w mBanku 
      • przelewem z Twojej karty kredytowej.
  •  

    Dlaczego widzę mOkazje zakupy choć nie wyrażałem na to zgody?

    • mOkazje zakupy to nowa funkcjonalność Programu mOkazje. Jest ona dostępna w aplikacji mobilnej dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych, którzy wyrazili zgodę na Program mOkazje.  
      Jeśli nie chcesz, abyśmy wyświetlali Ci mOkazje zakupy możesz wycofać zgodę na Program mOkazje. Zrobisz to w aplikacji mobilnej. W zakładce zakupy wejdź w koło zębate w prawym górnym rogu, a następnie w zgody. Pamiętaj, jeśli wycofasz zgodę na mOkazje stracisz również dostęp do wszystkich funkcjonalności Programu mOkazje.

  •  

    Czy muszę wyrazić jakieś zgody, by móc korzystać z mOkazji zakupy?

    • Zgody obowiązkowe, by móc korzystać z mOkazji zakupy to: 

      • zgoda na mOkazje: 

      masz dostęp do Programu mOkazje i zgadzasz się na przekazanie danych osobowych parterom, gdy skorzystasz z ich ofert 

      Pamiętaj, gdy wycofasz zgodę na mOkazje:  
      - nie będziesz mieć dostępu do promocji w ramach programu mOkazje, 
      - nie zamówisz produktów w mOkazjach zakupy. 

      • Zgoda na przekazanie do Morele.net danych objętych tajemnicą bankową: 
        zgadzasz się na przekazanie partnerowi danych: imię i nazwisko, adres do wysyłki zamówienia, e-mail, numer telefonu, dane do faktury. 
      • Akceptacja regulaminu sklepu internetowego Morele.net 
        zgadzasz się z treścią regulaminu sklepu internetowego Morele.net dla uczestników Programu mOkazje 

      Zgody nieobowiązkowe:

      • Zgoda na prezentowanie spersonalizowanych ofert 
        zgadzasz się na automatyczne przetwarzanie danych kontaktowych, transakcyjnych, lokalizacyjnych, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, historia transakcji. Dzięki temu będziemy mogli prezentować Ci mOkazje zakupy dopasowane do Twoich potrzeb. Gdy wycofasz lub nie wyrazisz zgody na prezentowanie spersonalizowanych ofert nie będziemy mogli wyświetlić Ci produktów dopasowanych do Twoich preferencji.
  •  

    Jak mogę zmienić swoje zgody wyrażone w mOkazjach zakupy?

    • Aby wprowadzić zmiany w swoich zgodach, czyli wyrazić lub odwołać zgodę lub wyrazić sprzeciw, zaloguj się do aplikacji mBanku. Na głównym pulpicie aplikacji, w prawym górnym rogu, kliknij ikonę “koła zębatego”, aby przejść do ustawień. Na liście znajdź “ustawienia mOkazji”. 
       
      Możesz tam również wyrazić swój sprzeciw na komunikację marketingową mOkazji zakupy, w której wysyłamy Ci informacje o mOkazjach zakupy (w szczególności w formie: e-maili, SMS-ów, powiadomień push) oraz prezentujemy informacje na pulpicie aplikacji mobilnej i w historii operacji.