Zamówienia
-
Gdzie znajdę numer zamówienia?
-
Numer zamówienia wyświetlimy Ci w aplikacji mobilnej na ekranie z potwierdzeniem płatności za zamówienie. Znajdziesz go również:
- w mailu od partnera z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymasz z adresu no-reply@morele.net,
- w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane. Kliknij ikonę koła zębatego, w prawym górnym rogu. Na ekranie ustawień mOkazji wybierz zamówienia. Na liście zobaczysz wszystkie Twoje zamówienia i ich numery.
-
-
Co oznacza licznik "pozostały czas"?
-
W aplikacji mobilnej, w zakładce zakupy, wyświetlimy Ci jeden limitowany produkt, dostępny w ograniczonej liczbie i przez krótki czas. Licznik z zegarem wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja produktu.
-
-
Jaki jest czas dostawy produktu?
-
Za realizację zamówienia i dostawę odpowiada Morele.net lub inny sprzedawca wystawiający produkty na platformie sprzedażowej Morele.net. Przewidywany czas dostawy zobaczysz w aplikacji mobilnej, zanim złożysz zamówienie. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia, co mam zrobić?
-
Skorzystaj z formularza, do którego link znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk zapytaj sprzedawcę, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę".
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą innym niż Morele.net?
-
Jeśli chcesz zadać pytanie sprzedawcy innemu niż Morele.net, skorzystaj z formularza kontaktu, do którego link znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku, w szczegółach zamówienia. Wybierz zakładkę zakupy - ustawienia - zamówienia.
- w mailu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia z adresu no-replay@morele.net.
-
-
Jak sprawdzę status zamówienia?
-
Status Twojego zamówienia sprawdzisz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”
- w mailu dotyczącym Twojego zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Czy dodanie produktu do koszyka oznacza jego rezerwację?
-
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.
-
-
Czy produkty są usuwane z koszyka po jakimś czasie?
-
Produkty zostają w koszyku. Masz do nich dostęp tak długo, jak będą dostępne w sprzedaży. Pamiętaj, że to nie oznacza, że rezerwujesz produkty i w każdej chwili mogą się wyprzedać.
Jeśli produkt wyprzeda się, damy Ci znać za pomocą komunikatu w koszyku w mOkazjach zakupy.
-
-
Czy jest limit produktów, które mogę dodać do koszyka?
-
Tak. W jednym zamówieniu możesz zamówić maksymalnie 100 różnych produktów.
-
-
Ile sztuk jednego produktu mogę zamówić maksymalnie?
-
Przy jednym zamówieniu możesz maksymalnie dodać do koszyka 100 sztuk tego samego produktu.
-
-
Gdzie sprawdzę historię moich zamówień w mOkazjach zakupy?
-
Historię zamówień sprawdzisz w aplikacji mobilnej. W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia. Na liście znajdziesz wszystkie Twoje zamówienia i ich statusy.
-
-
W jaki sposób mogę filtrować i sortować produkty w mOkazjach zakupy?
-
W aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę zakupy. Nad listą produktów znajdziesz ikonę sortowania “strzałki góra/dół” oraz aktywne przyciski filtrowania po: kategorii, cenie i producencie. Swój wybór zatwierdź przyciskiem “zastosuj”. Aktywne filtry i sortowanie będą zaznaczone na niebiesko.
-
-
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
-
Skorzystaj z formularza, aby zapytać sprzedawcę czy możesz anulować swoje zamówienie. Link do formularza znajdziesz:
- w aplikacji mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailach ze statusem Twojego zamówienia,
Maile otrzymujesz z adresu no-reply@morele.net. Kliknij w informację “Zapytaj sprzedawcę”. Pamiętaj, że wypełniając formularz należy podać numer zamówienia, które chcesz anulować.
-
-
Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?
-
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net. Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Gdzie znajdę informację o klasie energetycznej danego produktu?
-
Nie każdy produkt wymaga oznaczenia klasy energetycznej. Produkty, które spełniają to kryterium mają specjalną etykietę, którą znajdziesz pod ceną produktu. Gdy ją klikniesz, wyświetli się dokument w formacie .pdf ze szczegółowymi informacjami.
-
-
Jak działa kod rabatowy?
-
Aby skorzystać z kodu rabatowego:
- dodaj do koszyka interesujący Cię produkt z promocji
- promocja dotyczy tylko jednej sztuki danego produktu
- kod rabatowy obniży cenę produktu w koszyku
- kod powinien naliczyć się automatycznie, jeśli nie - wpisz go samodzielnie w polu "kod rabatowy".
-
-
Czy mogę usunąć kod rabatowy z koszyka?
-
Tak, możesz usunąć kod rabatowy z koszyka. W każdej chwili możesz go ponownie wpisać. Kod rabatowy znajdziesz w aplikacji mobilnej przy cenie produktu.
-
-
Czym różni się produkt w promocji od produktu z kodem rabatowym?
-
W obu przypadkach sprzedawcy obniżają cenę produktu.
- Ceny promocyjnej nie możesz zmienić.
- Cenę produktu z kodem rabatowym możesz zmienić, gdy usuniesz kod w koszyku zakupowym.
-
-
Czy z kodem rabatowym mogę kupić kilka sztuk danego produktu?
-
Kod rabatowy działa wyłącznie przy zamówieniu jednej sztuki danego produktu. Jeśli chcesz kupić więcej produktów z kodem rabatowym dla każdego z tych produktów musisz złożyć odrębne zamówienie.
-
-
Czy w jednym zamówieniu mogę mieć produkty z kodem i bez kodu rabatowego?
-
Tak, podczas jednego zamówienia możesz dodać do koszyka produkty z kodem i bez kodu rabatowego.
-