Zamówienia
-
Gdzie znajdę numer zamówienia?
-
Numer zamówienia wyświetlimy Ci w aplikacji mobilnej na ekranie z potwierdzeniem płatności za zamówienie. Znajdziesz go również:
- w mailu od partnera z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymasz z adresu no-reply@morele.net,
- w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane. Kliknij ikonę koła zębatego, w prawym górnym rogu. Na ekranie ustawień mOkazji wybierz zamówienia. Na liście zobaczysz wszystkie Twoje zamówienia i ich numery.
-
-
Co oznacza licznik "pozostały czas"?
-
W aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane wyświetlimy Ci jeden limitowany produkt, którego dostępność będzie ograniczona liczbowo i czasowo. Licznik z zegarem wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja produktu.
-
-
Jaki jest czas dostawy produktu?
-
Przewidywany czas dostawy przekaże Ci nasz partner Morele.net, zobaczysz go w aplikacji mobilnej przed złożeniem zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia, co mam zrobić?
-
Skorzystaj z formularza, który znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk zapytaj sprzedawcę, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj o zamówienie".
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.morele.net/mbank/pomoc/.
-
-
Jak sprawdzę status zamówienia?
-
Status Twojego zamówienia sprawdzisz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”
- w mailu dotyczącym Twojego zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Czy dodanie produktu do koszyka oznacza jego rezerwację?
-
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.
-
-
Czy produkty są usuwane z koszyka po jakimś czasie?
-
Produkty nie są usuwane z koszyka. Masz do nich dostęp tak długo, jak będą dostępne w sprzedaży. Pamiętaj, że to nie oznacza, że produkty są dla Ciebie rezerwowane i mogą się wyprzedać.
Jeśli produkt zostanie wyprzedany poinformujemy Cię o tym komunikatem w koszyku w mOkazjach zakupy.
-
-
Czy jest limit produktów, które mogę dodać do koszyka?
-
Tak. W jednym zamówieniu możesz zamówić maksymalnie 100 różnych produktów.
-
-
Ile sztuk jednego produktu mogę zamówić maksymalnie?
-
Przy jednym zamówieniu możesz maksymalnie dodać do koszyka 100 sztuk tego samego produktu.
-
-
Gdzie sprawdzę historię moich zamówień w mOkazjach zakupy?
-
Historię zamówień sprawdzisz w aplikacji mobilnej. W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia. Na liście znajdziesz wszystkie Twoje zamówienia i ich statusy.
-
-
W jaki sposób mogę filtrować i sortować produkty w mOkazjach zakupy?
-
W aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę zakupy-polecane. Nad listą produktów znajdziesz ikonę sortowania “strzałki góra/dół” oraz aktywne przyciski filtrowania po: kategorii, cenie i producencie. Swój wybór zatwierdź przyciskiem “zastosuj”. Aktywne filtry i sortowanie będą zaznaczone na niebiesko.
-
-
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
-
Skorzystaj z formularza, aby zapytać partnera czy możesz anulować swoje zamówienie. Formularz znajdziesz:
- w aplikacji mBanku
W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailach ze statusem Twojego zamówienia,
Maile otrzymujesz z adresu partnera no-reply@morele.net. Kliknij w informację “Zapytaj o zamówienie”. Pamiętaj, że wypełniając formularz należy podać numer zamówienia, które chcesz anulować.
-
-
Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?
-
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego pobraliśmy pieniądze. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Gdzie znajdę informację o klasie energetycznej danego produktu?
-
Nie każdy produkt wymaga oznaczenia klasy energetycznej. Produkty, które spełniają to kryterium mają specjalną etykietę. Gdy ją klikniesz, wyświetli się dokument w formacie .pdf ze szczegółowymi informacjami.
-