Zamówienia

  •  

    Gdzie znajdę numer zamówienia?

    • Numer zamówienia wyświetlimy Ci w aplikacji mobilnej na ekranie z potwierdzeniem  płatności za zamówienie. Znajdziesz go również: 

      • w mailu od partnera z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymasz z adresu no-reply@morele.net,
      • w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane. Kliknij ikonę koła zębatego, w prawym górnym rogu.  Na ekranie ustawień mOkazji wybierz zamówienia. Na liście zobaczysz wszystkie Twoje zamówienia i ich numery. 
  •  

    Co oznacza licznik "pozostały czas"? 

    • W aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane wyświetlimy Ci jeden limitowany produkt, którego dostępność będzie ograniczona liczbowo i czasowo. Licznik z zegarem wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja produktu. 

  •  

    Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia, co mam zrobić?

    • Skorzystaj z formularza, który znajdziesz: 

      • w aplikacji mobilnej mBanku 

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk zapytaj sprzedawcę, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia 

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj o zamówienie".  

       

      Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.morele.net/mbank/pomoc/

       

  •  

    Jak sprawdzę status zamówienia?

    • Status Twojego zamówienia sprawdzisz: 

      • w aplikacji mobilnej mBanku 

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę” 

      • w mailu dotyczącym Twojego zamówienia

       

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net.  

       

      Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ 

  •  

    Czy produkty są usuwane z koszyka po jakimś czasie?

    • Produkty nie są usuwane z koszyka. Masz do nich dostęp tak długo, jak będą dostępne w sprzedaży. Pamiętaj, że to nie oznacza, że produkty są dla Ciebie rezerwowane i mogą się wyprzedać.  

       

      Jeśli produkt zostanie wyprzedany poinformujemy Cię o tym komunikatem w koszyku w mOkazjach zakupy. 

  •  

    W jaki sposób mogę filtrować i sortować produkty w mOkazjach zakupy?

    • W aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę zakupy-polecane. Nad listą produktów znajdziesz ikonę sortowania “strzałki góra/dół” oraz aktywne przyciski filtrowania po: kategorii, cenie i producencie.  Swój wybór zatwierdź przyciskiem “zastosuj”. Aktywne filtry i sortowanie będą zaznaczone na niebiesko. 

  •  

    Czy mogę anulować złożone zamówienie? 

    • Skorzystaj z formularza, aby zapytać partnera czy możesz anulować swoje zamówienie. Formularz znajdziesz: 

      • w aplikacji mBanku

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza. 

      • w mailach ze statusem Twojego zamówienia, 

      Maile otrzymujesz z adresu partnera no-reply@morele.net. Kliknij w informację “Zapytaj o zamówienie”. Pamiętaj, że wypełniając formularz należy podać numer zamówienia, które chcesz anulować.