Zamówienia

  •  

    Gdzie znajdę numer zamówienia?

    • Numer zamówienia wyświetlimy Ci w aplikacji mobilnej na ekranie z potwierdzeniem płatności za zamówienie. Znajdziesz go również:  

      • w mailu od partnera z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymasz z adresu no-reply@morele.net, 
      • w aplikacji mobilnej w zakładce zakupy-polecane. Kliknij ikonę koła zębatego, w prawym górnym rogu.  Na ekranie ustawień mOkazji wybierz zamówienia. Na liście zobaczysz wszystkie Twoje zamówienia i ich numery.
  •  

    Co oznacza licznik "pozostały czas"? 

    • W aplikacji mobilnej, w zakładce zakupy, wyświetlimy Ci jeden limitowany produkt, dostępny w ograniczonej liczbie i przez krótki czas.  Licznik z zegarem wskazuje, kiedy wygaśnie wyświetlana w aplikacji propozycja produktu.

  •  

    Jaki jest czas dostawy produktu?

    • Za realizację zamówienia i dostawę odpowiada Morele.net lub inny sprzedawca wystawiający produkty na platformie sprzedażowej Morele.net. Przewidywany czas dostawy zobaczysz w aplikacji mobilnej, zanim złożysz zamówienie. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ 

  •  

    Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia, co mam zrobić?

    • Skorzystaj z formularza,  do którego link  znajdziesz:  

      • w aplikacji mobilnej mBanku  

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk zapytaj sprzedawcę, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza 

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia  

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę".   

      Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.morele.net/mbank/pomoc/

  •  

    Jak sprawdzę status zamówienia?

    • Status Twojego zamówienia sprawdzisz:  

      • w aplikacji mobilnej mBanku  

      W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Obok informacji o numerze zamówienia, zobaczysz jego status. Możesz również sprawdzić status poszczególnych produktów w danym zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości, możesz skorzystać z opcji “zapytaj sprzedawcę”  

      • w mailu dotyczącym Twojego zamówienia 

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net.   

      Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/

  •  

    Czy produkty są usuwane z koszyka po jakimś czasie?

    • Produkty zostają w koszyku. Masz do nich dostęp tak długo, jak będą dostępne w sprzedaży. Pamiętaj, że to nie oznacza, że rezerwujesz produkty i w każdej chwili mogą się wyprzedać. 

       

      Jeśli produkt wyprzeda się, damy Ci znać za pomocą komunikatu w koszyku w mOkazjach zakupy. 

  •  

    W jaki sposób mogę filtrować i sortować produkty w mOkazjach zakupy?

    • W aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę zakupy. Nad listą produktów znajdziesz ikonę sortowania “strzałki góra/dół” oraz aktywne przyciski filtrowania po: kategorii, cenie i producencie.  Swój wybór zatwierdź przyciskiem “zastosuj”. Aktywne filtry i sortowanie będą zaznaczone na niebiesko.

  •  

    Czy mogę anulować złożone zamówienie? 

    • Skorzystaj z formularza, aby zapytać sprzedawcę czy możesz anulować swoje zamówienie. Link do formularza znajdziesz:  

      • w aplikacji mBanku 

      W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.  

      • w mailach ze statusem Twojego zamówienia,  

      Maile otrzymujesz z adresu no-reply@morele.net. Kliknij w informację “Zapytaj sprzedawcę”. Pamiętaj, że wypełniając formularz należy podać numer zamówienia, które chcesz anulować.

  •  

    Jak działa kod rabatowy?

    • Aby skorzystać z kodu rabatowego: 

      • dodaj do koszyka interesujący Cię produkt z promocji  
      • promocja dotyczy tylko jednej sztuki danego produktu  
      • kod rabatowy obniży cenę produktu w koszyku  
      • kod powinien naliczyć się automatycznie, jeśli nie - wpisz go samodzielnie w polu "kod rabatowy".