Zwrot towaru i reklamacje
-
Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w mOkazjach zakupy ?
-
1. Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub płatności za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić.
2. Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) złóż reklamację do sprzedawcy. Skorzystaj z formularza, do którego link znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “reklamuj produkt”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś reklamację". Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak mogę zwrócić produkt?
-
Zasady zwrotów znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktu, możesz skorzystać z formularza, do którego link znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zwróć sprzedawcy”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś zwrot”.
-
-
Jak mogę anulować zamówienie?
-
Skorzystaj z formularza, aby zapytać sprzedawcę czy możesz anulować swoje zamówienie. Link do formularza znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku
W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.
- w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę". Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?
-
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?
-
Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net
Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/
-
-
Jak mogę zgłosić zwrot produktu lub reklamację do sprzedawcy innego niż Morele.net?
-
Jeśli chcesz zgłosić reklamację lub zwrot produktu do sprzedawcy innego niż Morele.net skorzystaj z formularza kontaktu, do którego link znajdziesz:
- w aplikacji mobilnej mBanku, w szczegółach zamówienia. Wybierz zakładkę zakupy - ustawienia – zamówienia,
- w mailu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia z adresu no-replay@morele.net. Znajdziesz tam również informacje, jak dany sprzedawca realizuje zwroty, reklamacje i gwarancje.
-