Zwrot towaru i reklamacje

  •  

    Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w mOkazjach zakupy ? 

    • 1. Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub płatności za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić.

      2. Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) złóż reklamację do sprzedawcy. Skorzystaj z formularza, do którego link znajdziesz: 

      • w aplikacji mobilnej mBanku  

      W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “reklamuj produkt”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.  

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia  

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś reklamację". Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/

  •  

    Jak mogę zwrócić produkt?

    • Zasady zwrotów znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/     

      Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktu, możesz skorzystać z formularza, do którego link znajdziesz:  

      • w aplikacji mobilnej mBanku  

      W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zwróć sprzedawcy”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.  

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia 

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś zwrot”.

  •  

    Jak mogę anulować zamówienie?

    • Skorzystaj z formularza, aby zapytać sprzedawcę czy możesz anulować swoje zamówienie. Link do formularza znajdziesz:  

      • w aplikacji mobilnej mBanku  

      W zakładce zakupy wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym, górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza.  

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia  

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj sprzedawcę". Więcej informacji znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/

  •  

    Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?

    • Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net

      Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/ 

  •  

    Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?

    • Za zwrot pieniędzy odpowiada Morele.net i inni sprzedawcy, którzy wystawiają swoje produkty na platformie sprzedażowej Morele.net

      Zwrot otrzymasz na to samo konto, z którego. Termin zwrotu pieniędzy może być różny. Zależy on od tego czy zgłaszasz anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy, czy czekasz na zwrot pieniędzy w ramach reklamacji. Informacje dotyczące terminu zwrotu znajdziesz na stronie www.morele.net/mbank/pomoc/