Zwrot towaru i reklamacje

  •  

    Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w mOkazjach zakupy ? 

    • 1. Jeśli chcesz zgłosić problem, który dotyczy aplikacji lub płatności za zamówienie, złóż reklamację w mBanku. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz to zrobić.

      2. Jeśli chcesz złożyć reklamację, która dotyczy zamówienia (np. produkt był niezgodny z opisem, produkt nie dotarł lub dotarł na niewłaściwy adres) skorzystaj z formularza, który znajdziesz:

      • w aplikacji mobilnej mBanku 

       

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “reklamuj produkt”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza. 

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia 

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś reklamację". 

       

      Więcej informacji znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/

  •  

    Jak mogę zwrócić produkt?

    • Zasady zwrotów znajdziesz na stronie partnera www.morele.net/mbank/pomoc/    

      Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktu, możesz skorzystać z formularza, który znajdziesz: 

      • w aplikacji mobilnej mBanku 

       

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zwróć sprzedawcy”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza. 

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "zgłoś zwrot”. 

  •  

    Jak mogę anulować zamówienie?

    • Skorzystaj z formularza, aby zapytać partnera czy możesz anulować swoje zamówienie. Formularz znajdziesz: 

      • w aplikacji mobilnej mBanku 

       

      W zakładce zakupy-polecane wybierz ikonę “koła zębatego” w 

      prawym górnym rogu. Kliknij zamówienia, a następnie rozwiń informacje o danym zamówieniu. Na dole ekranu znajdziesz przycisk “zapytaj sprzedawcę”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza. 

      • w mailu z potwierdzeniem zamówienia 

      Mail otrzymasz z adresu no-reply@morele.net. Znajdziesz w nim formularz "Zapytaj o zamówienie"