Karta debetowa to niezastąpiona pomoc w codziennych zakupach

 

  • 0 zł za kartę, jeśli w ciągu miesiąca wykonasz nią transakcje o wartości min. 350 zł

  • 0 zł za wypłaty z bankomatów mBanku, Planet Cash w Polsce, jeśli wypłacasz min. 300 zł (znajdź bankomat)

  • 0 zł za wpłaty w naszych wpłatomatach oraz sieci Planet Cash i Cashline   (znajdź wpłatomat)

  • możesz płacić google payapple paygarmin pay, fitbit payswatchpayxiaomi pay, zanim otrzymasz kartę

  • płać zbliżeniowo szybko i wygodnie (zakupy powyżej 100 zł potwierdzisz PIN-em)

Tutaj znajdziesz pełną taryfę prowizji i opłat do Twojej karty

 
Sprawdź, jak płacić kartą

  • 1.  

    Tradycyjnie

      • Poczekaj na komunikat na terminalu.

      • Włóż kartę do terminala.

      • Wprowadź PIN i zatwierdź transakcję.

      • Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą.

  • 2.  

    Zbliżeniowo

      • Poczekaj na komunikat na terminalu.

      • Przyłóż kartę do terminala.

      • Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PIN-em.

      • Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą.

  • 3.  

    Przez internet

      • Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.

      • Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą.

      • Upewnij się, że strona jest bezpieczna. Wprowadź dane karty i kod CVV2/CVC2. Znajdziesz go na odwrocie karty.

      • Zaakceptuj płatność i poczekaj na potwierdzenie.

  • 4.  

    Bezpieczniej z 3-D Secure

    • 3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy płatnościach kartą. Jest dostępna w wybranych sklepach internetowych.

      • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3-D Secure.

      • Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą.

      • Sprawdź, czy dane są poprawne.

      • Wpisz kod 3-D Secure, który otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej.

Jeśli nie jesteś jeszcze klientem mBanku, otwórz konto z kartą

 

 

 

Jeśli chcesz zamówić kartę dla swojego pełnomocnika, kliknij.

.

 

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?

    • W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak pełen numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
      By je odsłonić wejdź w sekcję Produkty  Karty  Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę  z okiem. Po kliknięciu na nią i podaniu kodu PIN do aplikacji  mobilnej, odsłonisz dane karty.

  •  

    Jak mogę zamówić kartę do konta?

    • Jeżeli nie jesteś naszym klientem otwórz konto, a na wniosku wybierz kartę.

      Jeżeli jesteś już naszym klientem możesz:

      - wejść na naszą stronę i zamówić kartę

      - zalogować się na swoje konto w serwisie transakcyjnym i wybierać Produkty >Karty >Nowa karta.

      - zalogować się do aplikacji, wybierać Produkty → Karty → Karty debetowe → Nowa karta

       

  •  

    Kiedy otrzymam zamówioną kartę debetową/do konta?

    • Przesyłamy nieaktywne karty płatnicze pocztą, listem zwykłym lub priorytetowym, w zależności od rodzaju karty. Kartę otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych. Przed aktywacją możesz dodać kartę do płatności na urządzeniu mobilnym.

  •  

    Jak mogę aktywować kartę i ustalić PIN?

    • Zaloguj się na www.mbank.pl

      • z menu głównego wejdź w Produkty > Karty > Wszystkie
      • z listy kart wybierz tę, którą chcesz aktywować > kliknij Aktywuj
      • wprowadź datę ważności karty
      • dwukrotnie wprowadź dowolnie wybrany 4-cyfrowy PIN
      • zatwierdź aktywację karty oraz PIN hasłem SMS lub mobilną autoryzacją
  •  

    Co to jest Visa Mobile?

    • Visa Mobile to nowa, prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.

      Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer telefonu komórkowego a transakcję potwierdzane są w specjalnej aplikacji Visa Mobile.

       

      Visa Mobile - płatności online

      • Nie podajesz danych karty w sklepach
      • Na stronie płatności wpisujesz tylko swój numer telefonu
      • Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej dlatego przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu karty. Oznacza to, że reklamację transakcji rozpatrzymy w taki sam sposób jak w przypadku korzystania z kart debetowych.
  •  

    Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

      • Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon. Właścicielem aplikacji Visa Mobile jest Visa.
      • Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez mBank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej.
      • W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Niższa prowizja nie dotyczy kart Visa payWave wydanych do eKonta PRP. (obowiązuje od 15.12.2021 r.) Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
Szczegółowe informacje na temat Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay i SwatchPAY! znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dostępnym na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/platnosci-telefonem-zegarkiem/
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/, Taryfie prowizji i opłat bankowych mBanku S.A. dla klientów Private Banking dostępnej na: https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/private-banking/aktualna-taryfa/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/
Usługa Google Pay dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej. Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.
Usługa Apple Pay dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc.
Usługa Garmin Pay dostępna dla urządzeń mobilnych wskazanych na stronie: https://explore.garmin.com/pl-PL/garmin-pay/
Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.
Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek