Zaprojektuj własną kartę Visa Foto lub skorzystaj z gotowych propozycji i wyróżnij się!
- 0 zł za kartę przy łącznej kwocie transakcji nią na 350 zł w miesiącu
- tylko 10 zł za wydanie karty
- program zakupowy mOkazje
- tylko 2 zł za wypłaty gotówki w sklepie
- płatności zbliżeniowe
Jak to zrobić?
Sposób 1: Zaprojektuj własną kartę
Zrób zdjęcie
Umieść je na karcie
Wyróżnij się!
Sposób 2: Wybierz kartę z galerii
Zobacz, jakie karty możesz zamówić z naszej galerii
Jeśli zdecydujesz się dodać własny obraz sprawdź tutaj jakich grafik nie umieszczać na karcie
Pamiętaj, by na karcie nie umieszczać zdjęć, które zawierają:
znaki towarowe i logotypy
wizerunek znanych postaci
dane osobowe lub hasła
treści chronione prawami autorskimi
Sprawdź, jak płacić kartą
-
1.
Tradycyjnie
-
-
Poczekaj na komunikat na terminalu.
-
Włóż kartę do terminala.
-
Wprowadź PIN i zatwierdź transakcję
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą.
-
-
-
2.
Zbliżeniowo
-
-
Poczekaj na komunikat na terminalu.
-
Przyłóż kartę do terminala.
-
Transakcję powyżej 100 zł potwierdź PIN-em.
-
Odbierz paragon i potwierdzenie zapłaty kartą.
-
-
-
3.
Przez internet
-
-
Sprawdź swoje limity autoryzacyjne w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.
-
Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą.
-
Upewnij się, że strona jest bezpieczna. Wprowadź dane karty i kod CVV2/CVC2. Znajdziesz go na odwrocie karty.
-
Zaakceptuj płatność i poczekaj na potwierdzenie
-
-
-
4.
Bezpieczniej z 3-D Secure
-
3-D Secure to dodatkowa ochrona transakcji przy płatnościach kartą. Jest dostępna w wybranych sklepach internetowych.
-
-
Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3-D Secure.
-
Gdy płacisz za zakupy, wybierz opcję płatności kartą
-
Sprawdź, czy dane są poprawne.
-
Wpisz kod 3-D Secure, który otrzymasz SMS-em lub powiadomieniem autoryzacyjnym w aplikacji mobilnej
-
-
Przeczytaj na blogu:
Najczęściej zadawane pytania
-
1.
Jak często można zmieniać wizerunek na karcie?
-
Nowy wizerunek na karcie Visa Foto możesz zamówić raz dziennie. Jeżeli znudziło Ci się wybrane zdjęcie i chcesz je zmienić na nowe, to pamiętaj, że każdą kolejną kartę możesz zamówić w następny dzień roboczy.
-
-
2.
Czy zmiana wizerunku kosztuje?
-
Samo zamówienie pierwszej karty Visa Foto jest bezpłatne, natomiast każda kolejna zmiana wizerunku kosztuje 10 zł. Szczegółowy wykaz opłat znajdziesz w Taryfie Opłat i Prowizji.
-
-
3.
Ile kart Visa Foto mogę mieć?
-
Jeżeli posiadasz kilka rachunków eKonto, to do każdego z nich możesz posiadać po jednej karcie Visa Foto.
-
-
4.
Czy mogę zamówić kartę Visa Foto dla pełnomocnika z własnym wizerunkiem?
-
Nie, dla Pełnomocnika można zamówić kartę Visa Foto z wizerunkiem wybranym z dostępnych w galerii.
-
-
5.
Jakie karty mogę zamówić dla pełnomocnika?
-
Dla pełnomocnika rodzajowego i szczególnego możesz zamówić karty debetowe:
- Visa payWave
- Mastercard PayPass
- Visa Pionowa
- Mastercard Pionowa
- Visa Foto – galeria (możesz wybrać tylko grafikę z naszej galerii)
- Visa Me – karta podstawowa i galeria (możesz wybrać tylko grafikę z naszej galerii)
- Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w EUR
- Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w GBP
- Visa Classic do rachunku eKonto prowadzonego w USD
- Mastercard opaska
Dla pełnomocnika rodzajowego możesz zamówić także:
- eKartę wirtualną
-
-
Co zrobić by płacić z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay zanim otrzymam kartę plastikową?
-
Tuż po wydaniu karty możesz dodać ją do płatności (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay). Jak to zrobić? Sprawdź tutaj
-
-
Jak odsłonić dane karty w aplikacji mobilnej?
-
W aplikacji mobilnej umożliwiamy odsłonięcie danych karty, takich jak pełen numer karty oraz kod CVV2/CVC2.
By je odsłonić wejdź w sekcję Produkty → Karty → Szczegóły karty. Na wizerunku karty zobaczysz w prawym górnym roku ikonkę z okiem. Po kliknięciu na nią i podaniu kodu PIN do aplikacji mobilnej, odsłonisz dane karty.
-
-
Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?
-
- Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon. Właścicielem aplikacji Visa Mobile jest Visa.
- Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez mBank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej.
- W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!
-
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Niższa prowizja nie dotyczy kart Visa payWave wydanych do eKonta PRP. (obowiązuje od 15.12.2021 r.) Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.
Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.
Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek